36084221
Nemocnica Alexandra Wintera n. o.
Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK
31717802
INTRAVENA s.r.o.
Levočská 9, Prešov, 08001, SVK
Lieky
Liečivo, roztok na infúziu
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Lieky
|
|
---|---|
Funkcia |
Liek slúži na liečbu pacienta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ATC skupina J02AC01 | ampulka | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
lieková forma | sol. inf. 1x100 ml/200 mg |
účinná látka | Flukonazol |
koncentrácia | Flukonazol 200 mg v 100 ml infúzneho intravenózneho roztoku. Pomocná látka: chlorid sodný 0,9 g v 100 ml infúzneho intravenózneho roztoku |
výroba lieku je v súlade s ISO normami | áno |
príbalový leták je v slovenskom jazyku | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov. |
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. |
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní dodávateľ predloží splnenie požadovaných parametrov v opisnom formulári a osobitných požiadavkách. V prípade nesplnenia ktoréhokoľvek kritéria sa toto bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a tým môže byť zmluva okamžite vypovedaná a zrušená ako celok. |
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
• s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných a nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, poisťovne Union, poisťovne Dôvera. |
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne,bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
• údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
• ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v predchádzajúcich bodoch. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu ŠUKL kód k danému predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkovú cenu za balenie bez DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov. |
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dvojmo dodací list a faktúra v tlačenej forme. |
Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho. V prípade telefonickej požiadavky kupujúceho je povinný objednaný tovar dodať kupujúcemu do 24 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka. |
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 2- mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Názov | Upresnenie |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu: ŠUKL kód k danému predmetu zákazky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Po uzatvorení zmluvy najneskôr do 5 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť platné povolenie Ministerstva zdravotníctva SR na veľkodistribúciu predmetu zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena veľkodistributéra musí byť v súlade s platnými cenovými opatreniami MZ SR, ktorými sa stanovuje rozsah regulácie cien a úradne určenými cenami. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
01.07.2016 11:36 — 31.12.2016 11:36
180,00 ampulka
538,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2016 11:38
10.06.2016 11:36
10.06.2016 11:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.06.2016 14:42 - Vstupná ponuka | 537,99 | € | Cena bez DPH |
10.06.2016 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 520,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: