00331422
Obec Čerhov
Dlhá 100, Čerhov , 07681, SVK
36053694
CENTEX RS, spol. s r.o.
Stará Vajnorská 37, Bratislava, 83104, SVK
Nákup komunálnej techniky pre zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu
traktor, vlečka, bubnový štiepkovač, poľnohospodárske stroje
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup komunálnej techniky pre zhodnocovanie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
nákup traktora a prídavných zariadení k traktoru pre účely zhodnocovania biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu |
prídavné zariadenia (vlečka a bubnový štiepkovač) musia byť kompatibilné s traktorom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. traktor kolesový | ks | 1 | ||
výkon motora | kW | 110 | 115 | |
2. vlečka | ks | 1 | ||
nosnosť vlečky (užitočná) | t | 6 | ||
3. bubnový štiepkovač za traktor | ks | 1 | ||
priemer štiepkovacej hmoty | mm | 180 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. traktor kolesový | pohon všetkých 4 kolies, možnosť pripojenia všetkých prídavných zariadení v rámci zadávania tejto zákazky |
2. vlečka | dvojnápravová, vyklápacia s nadstavbou - mechanická ruka |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Objednávateľ do 3 pracovných dní oznámi Dodávateľovi: zodpovednú osobu za plnenie predmetu zmluvy a za jeho prevzatie (kontakty: tel a email) |
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar podľa špecifikácie, v množstvách podľa špecifikácie, v jednom termíne, na miesto určenia - plnenia a okrem týchto požiadaviek spĺňajúci všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a technických noriem záväzných pre takéto plnenie a jeho uvádzania na trh. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje, spĺňať všetky povolenia a predpoklady stanovené právnymi predpismi na poskytnutie tovaru, podľa špecifikácie, poskytnutý tovar pred plnením podrobiť všetkým technickým a funkčným skúškam a certifikáciám. |
4.Dodávateľ doručí objednávateľovi poštou alebo osobne: |
a) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy obchodnú značku a typ jednotlivých zariadení |
b) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy |
c) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy jednotkovú cenu jednotlivých zariadení a to v členení: |
c1) ak je platcom DPH, v členení jednotková cena jednotlivých druhov tovaru bez DPH, sadzba DPH a výška DPH, cena vrátane DPH (v cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia, zaškolenie, záručný servis) |
c2) ak nie je platcom DPH, uvedie jednotkovú cenu jednotlivých druhov tovaru |
c3) požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
d) do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých zariadení podľa požiadaviek objednávateľa, |
d1) napr. prospektový materiál, ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru - jednotlivých zariadení |
d2) odkaz na link, kde si objednávateľ (pre každú položku samostatne), môže overiť technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru |
5.Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 4 písm. d) a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom a dodávateľ môže dodať tovar |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu za účelom preukázania splnenia požiadaviek objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti |
b1) v prípade, ak dodávateľ nedoručí objednávateľom požadovaný doklad v stanovenej lehote vo výzve, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 5 000 eur; využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
b2) v prípade, ak ani po doplnení predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom,objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy |
6. Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa dodanie jednotlivých zariadení na miesto plnenia min. 3 pracovné dni pred odovzdaním tovaru |
7. Doba a čas dodania tovaru je do 60 dní od uzavretia zmluvy. |
8. V prípade nedodržania termínu dodávky, z dôvodu nezapríčinenom Objednávateľom, má nárok Objednávateľ na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z hodnoty nedodaného tovaru, až do doby dodania. |
9.Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru je povinný odovzdať objednávateľovi: |
a) doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku jednotllvých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru |
10.Dodávateľ zabezpečí zaškolenie max. 3 osôb určených objednávateľom v rozsahu max. 1 hod. |
11. Splatnosť faktúry je v splátkach o minimálnom počte 16, pričom na tento účel zmluvné strany uzavrú spoločný splátkový kalendár |
12.Objednávateľ má právo zadržať 12% zo sumy bez DPH z vystavenej faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s úhradou časti alebo celej hodnoty zmluvných pokút, táto čiastka bude uvoľnená do 3 dní po úhrade zmluvnej pokuty, alebo iných sankcií uplatnených podľa zmluvy. |
13. Objednávateľ má nárok uspokojiť svoje oprávnené nároky zo zmluvy prvotne zo zadržanej čiastky |
14. Záruka na stroje a zariadenia - 24 +12 mesiacov, záručné opravy - servis budú vykonávané v mieste dodania, dodávateľ nastúpi na vykonanie záručných prehliadok a riadne reklamovaných vád do 12 hodín od nahlásenia objednávateľom (emmailom, telefonicky) |
15. Súčasťou dodávky je aj zaškolenie budúcej obsluhy, montáž a názorná ukážka pre obsluhu v mieste dodania |
16. Iné: |
a) Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie čl. IV. ods. 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod. Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra, v prípade ak Dodávateľ nebude zapísaný v registri ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
b) Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na podmienku účinnosti registrácie na elektronickom trhovisku (§ 14 zákona o VO) - zápis do zoznamu hospodárskych subjektov. V čase uzavretia zmluvy Objednávateľ požiada o predloženie dôkazu preukazujúceho splnenie tejto podmienky v súlade so zák. č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
c) V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a je platcom DPH, predkladá ponuku vrátane DPH v % - nej výške platnej v SR, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % podľa všeobecne platných právnych predpisov v SR |
Čerhov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
31.08.2016 00:00
1,00 zákazka
120 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2016 08:57
10.06.2016 11:00
10.06.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.06.2016 15:58 - Vstupná ponuka | 120 000,00 | € | Cena s DPH |
10.06.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 116 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: