• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2016 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2016 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2016 12:15

Detail zákazky Z201614134

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2016 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2016 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2016 12:15

Základné údaje

Z201614134

OF-85711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2486756

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

36205214

KOSIT a.s.

Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia odpadu

odpad, likvidácia, zber, preprava, prenájom nádob na separovaný odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia odpadu
Funkcia
Odvoz a likvidácia obyčajného zdravotného odpadu nepodliehajúceho osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy (180104) , skla (150103) a plastov (150102).
Odpad 180 104 - 2ks VKK vo vlastníctve objednávateľa, frekvencia vývozu 2x / týždeň, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky.
Odpad 180 104 - predpokladané množstvo odpadu - 57 ton za rok
Odpad 180 104 - uviesť celkovú cenu, vrátane všetkých nákladov za vývoz a zneškodnenie 1 tony odpadu
Odpad 150 102 -prenájom 2 ks 1100L zberných nádob - uviesť cenu prenájmu mesiac/kus
Odpad 150 102 - frekvencia vývozu: 1x /2týždne, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky.
Odpad 150 102 - uviesť cenu za jeden vývoz vrátane všetkých nákladov, súvisiacich s odvozom a zneškodnením odpadu
Odpad 150 103 -prenájom 1 ks 1100L zbernej nádoby - uviesť cenu prenájmu mesiac/kus
Odpad 150 103 - frekvencia vývozu: 1x /mesiac, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky.
Odpad 150 103 - uviesť cenu za jeden vývoz vrátane všetkých nákladov, súvisiacich s odvozom a zneškodnením odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zneškodnenie odpadu 180 104 tona/rok 60
Vývoz odpadu 180 104 vývoz/rok 105
Prenájom zberných nádob na zber plastov KS 2
Zber separovaného odpadu z plastov tona/rok 0,9
Odvoz separovaného odpadu z plastov vývoz/rok 52
Prenájom zberných nádob na zber skla KS 1
Zber separovaného odpadu z plastov tona/rok 1,8
Odvoz separovaného odpadu zo skla vývoz/rok 26
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť.
Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, certifikát kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.:
Požaduje sa predložiť podrobný položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady ako aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby.
Služba zahŕňa aj zabezpečenie poriadku po vysypaní nádob.
Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom.
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia oznámené Objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu s adresami miest plnenia.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné poškodenia na kontajneroch a nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie.
Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob.
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii.
V prípade požiadavky objednávateľa zvýšiť alebo znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku.
Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia.
V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovom rozpočte.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.6.2016 do 31.5.2018
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služieb podľa tejto Zmluvy dodržiavať všeobecne záväzné protipožiarne a bezpečnostné prepisy.
Dodávateľ je povinný viesť evidenciu stanovištia odpadových nádob so skutočnou frekvenciou vývozov ako podklad pre fakturáciu.
Dodávateľ je povinný bezodkladne odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob alebo iného priestranstva a ich okolia, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania odpadových nádob.
Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe výzvy Objednávateľa bezodkladne uzavrie zmluvu o zbere a odvoze, podľa bodov B.1 až F.3 technickej špecifikácie zákazky s oprávnenou organizáciou zodpovednosti výrobcov pre obaly, s ktorou bude mať Objednávateľ zmluvný vzťah.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy.
Cena je stanovená za celý predmet zákazky počas obdobia 1 roka.
Názov Upresnenie
Predmet zákazky bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu
Splatnosť faktúr 30 dní
Spôsob fakturácie raz mesačne a to na základe skutočného objemu odvezeného odpadu
Obsah faktúr zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn
Cena za prenájom zberných nádob zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesto
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov
Poplatky za uloženie odpadu sú zahrnuté v cene predmetu zákazky
Zákonné poplatky nie sú zahrnuté v cene predmetu zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.07.2016 07:00 — 30.06.2017 23:59

1,00 ks

9 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.06.2016 11:11

09.06.2016 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 274
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2016 11:46 - Vstupná ponuka 9 500,00 € Cena bez DPH
09.06.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 9 380,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS