00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
36562611
ForPress NITRIANSKE TLAČIARNE s.r.o.
Potravinárska 6 , Nitra, 94901, SVK
Tlač bulletinu
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, bulletin
Služba, Tovar
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Tlač bulletinu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač publikácie (bulletin) vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
2. Informačný a propagačný bulletin. |
3. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ realizoval tlač bulletinu v rámci spracovateľského reťazca s certifikátom FSC, ktorý spĺňa požiadavky definované v štandarde FSC-STD-40-004. |
4. Vytlačený bulletin musí byť označený štítkom s logom FSC, pričom musia byť dodržané podmienky definované v štandarde FSC-STD-40-201 týkajúce sa hlavne grafiky, umiestnenia, tvaru a pod. |
5. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pri tlači bulletinu splnil požiadavky noriem na systém manažérstva kvality vyplývajúce z normy ISO 9001. |
6. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ pri tlači bulletinu splnil požiadavky noriem na systém environmentálneho manažérstva vyplývajúce z normy ISO 14001. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Bulletin | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Formát | 29,8 x 14 cm |
2. Obálka | farebnosť 4+4, papier 250 g ONM FSC |
3. Vnútro | farebnosť 4+4, papier 115 g ONM FSC |
4. Počet strán | 52 |
5. Väzba | V1 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. doklady, ktorými dodávateľ preukáže, že je schopný realizovať tlač bulletinu v zmysle všetkých požiadaviek na funkčnú špecifikáciu, |
1.2. rozpis jednotkovej ceny s DPH aj bez DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
5. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
6. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. Dodávateľ je povinný pred realizáciou plnenia predložiť vizualizáciu objednávateľovi na odsúhlasenie. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a presné miesto dodania (2. poschodie v sídle objednávateľa v budove bez výťahu). |
8. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Za doručenie sa považuje odposlanie objednávky poštou, resp. e-mailom, alebo resp. inými komunikačnými kanálmi. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Trieda A. Hlinku 1, 2. poschodie, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
20.06.2016 10:00 — 27.06.2016 15:00
1,00 súbor
500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2016 09:38
09.06.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2016 09:55 - Vstupná ponuka | 498,00 | € | Cena s DPH |
09.06.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 479,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: