00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
40263657
Hyacinta Bullová
Floriánska 4, Košice, 04001, SVK
OOPP - ochranné osobné pracovné pomôcky - ochrana pred röntgenovým žiarením
ochranný štít, ochranná zástera, ochranné okuliare, ochrana hlavy, okuliare, rukavice, ochranná prikrývka
Tovar
1. OOPP - ochranné osobné pracovné pomôcky - ochrana pred röntgenovým žiarením
|
|
---|---|
Funkcia |
Tovar/prostriedky ako základné podmienky na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Ochranné osobné pracovné prostriedky. Špeciálne pracovné odevy - ochrana pred röntgenovým žiarením. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ochranné RTG okuliare - olovené sklá s 0,75 mm Pb (ekvivalent olova) a postranná ochrana 0,50 mm Pb (ekvivalent olova), vybavené elastickým bezpečnostným pásom | ks | 2 | ||
Zástery na ochranu pred röntgenovým žiarením (predná) ekvivalent olova Pb 0,25 mm, zapínanie na suchý zips, prekrížený systém upínania vzadu, veľkosť XL | ks | 2 | ||
Ochranné štíty na ochranu štítnej žľazy pred röntgenovým žiarením. Olovený golier s predĺženou ochranou, na suchý zips, Pb ekvivalent 0,50 mm, minimálna šírka/výška golieru na prednej strane (ochrana štítnej žľazy) 20 cm | ks | 2 | ||
Ochranné olovené rukavice. Bezšvíková olovená guma, bavlnená výstelka vnútornej strany, dĺžka rukavíc 38 cm, ekvivalent olova Pb 0,25 mm, veľkosť XL | ks | 2 | ||
Štít na RTG pracovisko. Panoramatický, veľkoplošná ochrana hlavy, možnosť polohovania, ekvivalent Pb 0,1 mm | ks | 1 | ||
Chránič rúk - ochrana rúk pred žiarením prichádzajúcim zhora, upínanie suchý zips, rozmer 15 x 45 cm | ks | 2 | ||
Ochranná prikrývka na ochranu pred žiarením, protišmyková úprava, ekvivalent olova 0,25 mm, rozmer 45 x 65 cm | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov položiek identifikuje konkrétnu značku výrobku alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. | |
Konkrétne množstvo požadovaného tovaru nie je možné presne určiť. Objednávateľ preto uvádza zoznam predpokladaného odberu požadovaného tovaru na obdobie 12 mesiacov. | Zvýšenie alebo zníženie predpokladaného odberu tovaru počas platnosti zmluvy je prípustné. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Postup pri konkretizácii a dodaní tovaru: |
- Predmet zmluvy bude čerpaný na základe čiastkových objednávok zo strany objednávateľa, ktoré budú zasielané mailovou alebo poštovou formou. Tovar musí byť objednávateľovi dodaný najneskôr do 3 pracovných dní od vystavenia čiastkovej objednávky. |
- Dodávateľ poskytne objednávateľovi "vzorky tovarov". |
Vzorky tovarov budú dodávateľovi vrátené späť pri prvom dodaní tovaru do rúk zástupcovi dodávateľa. |
Požadujeme : - osobnú prítomnosť zástupcu dodávateľa počas odovzdávania, - s dodacím listom, - s certifikátmi na splnenie vyššie uvedených noriem, odovzdaný zvlášť pri dodaní tovaru; - s návodom na použitie a ošetrovanie tovaru v slovenskom jazyku. |
Požadujeme možnosť pre objednávateľa vymeniť tovar v prípade, že zadané veľkosti (na základe napríklad strihu odevov) nebudú vyhovovať a zároveň korešpondovať so štandardným označením číslovania (menšiu veľkosť za väčšiu a naopak) do troch dní. |
Tovar musí spĺňať požadované normy, ktoré definujú základné a dodatočné (nepovinné) požiadavky na osobný ochranný pracovný odev. |
Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári - porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi zoznam zodpovedných pracovníkov za plnenie zmluvy a to v rozsahu: Meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefóne číslo. |
Predmet plnenia bude dodaný ako nový - nepoužívaný, zabalený v originálnom balení. |
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade nekompletnej zásielky alebo nesúladu tovaru so špecifikáciou uvedenou v Opisnom formulári, zásielku neprevziať. |
V prípade reklamácie - dodávateľ je povinný spísať reklamačný list, za reklamáciu a s ňou služby spojené objednávateľ neplatí. |
Dodávateľ je povinný v rámci záručnej doby osobne do 3 pracovných dní od oznámenia o reklamácii objednávateľom, prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady a na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia, |
spolu s oznámením príslušnej osoby objednávateľa mailovou správou o výsledku reklamácie a dátumu dovozu oparaveného alebo vymeneného tovaru |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch (pondelok až piatok) od 9.00 hod. do 13.00 hod. (dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania vyzvať telefonicky), |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 3 jednotiek zmluvného plnenia |
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien. |
Uvádzaná predpokladaná spotreba je na obdobie jedného roka, pričom jej objem má verejný obstarávateľ právo zmeniť podľa skutočnej spotreby |
Kúpna cena zahŕňa balenie, dopravu na miesto plnenia a všetky ostatné aj administratívne úkony dodávateľa spojené s dodaním tovaru |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesta plnenia a zodpovedným osobám objednávateľa (podrobnosti o miestach plnenia a zodpovedných osobách objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), tovar bude dodávaný na 2 stredísk v areáli verejného obstarávateľa |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor - podľa opisu
3 717,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2016 09:10
13.06.2016 08:10
13.06.2016 08:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2016 09:59 - Vstupná ponuka | 3 699,60 | € | Cena s DPH |
07.06.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 699,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: