00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
kancelárske kreslo
kancelárske kreslo, stolička
Tovar
1. kancelárske kreslo
|
|
---|---|
Funkcia |
Pevné kreslo do kancelárie pre jednu osobu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kresiel | ks | 8 | ||
celkové rozmery v x š x h | cm | 77 x 70 x 63 | 81 x 75 x 66 | |
výška sedáku | cm | 45 | 48 | |
šírka sedáku | cm | 46 | 50 | |
hĺbka sedáku | cm | 45 | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
čalunenie - komplet celé kreslo - materiál | imitácia kože, farba čierna |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Materiál musí spĺňať certifikát oteruvzdornosti. |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch (pondelok až piatok) od 9.00 hod. do 13.00 hod. (dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania kontaktovať sa telefonicky). |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
21.06.2016 08:00 — 22.06.2016 11:00
8,00 ks
656,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2016 08:57
09.06.2016 15:00
09.06.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2016 21:00 - Vstupná ponuka | 655,99 | € | Cena s DPH |
09.06.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 576,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: