00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36607410
EUROSTAV MICHALOVCE s.r.o.
Brezová 49/718, Michalovce, 07101, SVK
Rekonštrukcia vstupu
rekonštrukcia stavieb, stavebné práce, čistenie kamennej dlažby tlakovou vodou
Stavebná práca
1. Rekonštrukcia vstupu
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je rekonštrukcia vstupu do administratívnej budovy, ktorý pozostáva z: - rekonštrukcie prístrešku nad vstupom,- vyčistenie dlažby schodiska, dlažby pred vstupom, dlažby na kvetináčoch a na priľahlých múrikoch. |
2. Predmetom zákazky je rekonštrukcia exteriérovej zostavy so vstupnými dverami : hliníková exteriérová zostava s automatickými dvojkrídlovými dverami a dvojkrídlovými panikovými dverami + hliníková interiérová zostava s automatickými teleskopickými štvorkrídlovými dverami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
P1 - hlavná exteriérová plocha | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamennej dlažby tlakovou vodou | m2 | 210 | ||
- Rozobratie poškodenej kamennej dlažby a pieskového podkladu | m2 | 15 | ||
- Montáž kamennej doskovej dlažby | m2 | 15 | ||
- Škárovanie kamennej doskovej dlažby pieskom | m2 | 210 | ||
- Dodávka kamennej doskovej dlažby v rôznych rozmeroch (500x600, 400x800, 500x900 mm) o hrúbke do 40 mm | m2 | 10 | ||
- Dodávka a montáž stojanu pre 10 bicyklov | ks | 1 | ||
P2 - plocha závetria | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamennej dlažby tlakovou vodou | m2 | 54 | ||
- Demontáž a likvidácia sklenenej steny v oceľovom ráme o rozmere 2300x3300 mm | ks | 2 | ||
- Oprava obkladu po demontáži skleneých stien v oceľovom ráme | m2 | 5 | ||
P3 - hlavné schodisko | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamenných schodišťových stupňov tlakovou vodou | m2 | 50 | ||
- Škárovanie kamenných sch. stupňov | m2 | 50 | ||
- Tmelenie poškodených plôch kamenných schodišťových stupňov | m2 | 0,5 | ||
P4 - prístupové schody | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamenných schodišťových stupňov tlakovou vodou | m2 | 60 | ||
- Demontáž poškodených kamenných schodišťových stupňov a podkladu | m | 3 | ||
- Montáž kamenných schodišťových stupňov | m | 3 | ||
- Škárovanie sch. stupňov | m2 | 60 | ||
- Tmelenie poškodených plôch kamenných schodišťových stupňov | m2 | 0,5 | ||
P5 - plocha podhľadu markízy | podľa položky | podľa položky | ||
- Vybúranie poškodeného keramického obkladu podhľadu markízy | m2 | 1,5 | ||
- Začistenie podkladu pre obklad podhľadu markízy | m2 | 1,5 | ||
- Čistenie tlakovou vodou keramického obkladu podhľadu markízy | m2 | 120 | ||
- Mechanické a chemické očistenie obkladu podhľadu markízy od vápenatých nánosov | m2 | 6 | ||
- Doplnenie keramického obkladu podhľadu markízy - kabrinec | m2 | 1,5 | ||
- Pomocné pracovné lešenie | m2 | 116 | ||
P6 - čelo markízy | podľa položky | podľa položky | ||
- Vybúranie fasádnej omietky | m2 | 25 | ||
- Podkladná vyrovnávacia cementová omietka hrubá (do 30 mm) | m2 | 25 | ||
- Podkladný rošt, drevené laty 25/50 mm morené | m2 | 25 | ||
- Podkladné debnenie z dosiek OSB | m2 | 25 | ||
- Lemovacia plechová lišta podhľadu markízy, TiZn PATINA blaugrau, RŠ 25 cm | m | 45 | ||
- Obklad čela markízy plechom TiZn PATINA blugrau, na zvislú uhlovú drážku | m2 | 25 | ||
- Maska spoja strechy a čela markízy z plechu TiZn PATINA blugrau, RŠ 25 cm | m | 45 | ||
- Pomocné pracovné lešenie | m2 | 45 | ||
P7 - plocha strechy markízy | podľa položky | podľa položky | ||
- Demontáž asf. Krytiny, tepelnej izolácie, oplechovania a príslušenstva strechy cca 18,5x6,5m, spádovanie na šiestich metroch | m2 | 120 | ||
- Odvoz a likvidácia vybúraných hmôt | m3 | 12 | ||
- Montáž tepelnej izolácie - spádových klynov | m2 | 120 | ||
- Montáž krytiny povlakovej | m2 | 120 | ||
- Montáž separačnej textílie | m2 | 120 | ||
- Montáž strešných vpustí | ks | 2 | ||
- Montáž lemovacích, podkladných poplastovaných plechov | m | 250 | ||
- Dodávka krytiny PVC fólia hr. 1,8 mm | m2 | 140 | ||
- Dodávka strešných vpustí | ks | 2 | ||
- Dodávka poplastovaného plechu | m2 | 28 | ||
- Dodávka EPS 100 S, spádových klinov | m2 | 126 | ||
- Prekládka klimatizačných jednotiek - demontáž a spätná montáž | h | 60 | ||
K1 - kvetináč | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamenného obkladu tlakovou vodou | m2 | 30 | ||
- Rozobratie poškodeného kamenného obkladu a úprava podkladu | m2 | 15 | ||
- Montáž kamenného doskového obkladu | m2 | 15 | ||
- Škárovanie kamenného obkladu | m2 | 30 | ||
- Dodávka kamenného obkladu v rôznych rozmeroch (500x600, 400x800, 500x900 mm) o hrúbke do 40 mm | m2 | 10 | ||
K2 - kvetináč | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamenného obkladu tlakovou vodou | m2 | 19 | ||
- Rozobratie poškodeného kamenného obkladu a úprava podkladu | m2 | 3 | ||
- Montáž kamenného doskového obkladu | m2 | 3 | ||
- Škárovanie kamenného obkladu | m2 | 19 | ||
- Dodávka kamenného obkladu v rôznych rozmeroch (500x600, 400x800, 500x900 mm) o hrúbke do 40 mm | m2 | 1 | ||
K3 - bočné steny schodov | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamenného obkladu tlakovou vodou | m2 | 28 | ||
Rozobratie poškodeného kamenného obkladu a úprava podkladu | m2 | 20 | ||
- Montáž kamenného doskového obkladu | m2 | 20 | ||
- Škárovanie kamenného obkladu | m2 | 28 | ||
- Dodávka kamenného obkladu v rôznych rozmeroch (500x600, 400x800, 500x900 mm) o hrúbke do 40 mm | m2 | 20 | ||
K4 - zábradlie - soklový múrik | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamenného obkladu tlakovou vodou | m2 | 13 | ||
- Rozobratie poškodeného kamenného obkladu a úprava podkladu | m2 | 10 | ||
- Montáž kamenného doskového obkladu | m2 | 10 | ||
- Škárovanie kamenného obkladu | m2 | 13 | ||
- Dodávka kamenného obkladu v rôznych rozmeroch (500x600, 400x800, 500x900 mm) o hrúbke do 40 mm | m2 | 5 | ||
K5- ukončujúci múrik | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamenného obkladu tlakovou vodou | m2 | 2 | ||
- Rozobratie poškodeného kamenného obkladu a úprava podkladu | m2 | 2 | ||
- Montáž kamenného doskového obkladu | m2 | 2 | ||
- Škárovanie kamenného obkladu | m2 | 2 | ||
- Dodávka kamenného obkladu v rôznych rozmeroch (500x600, 400x800, 500x900 mm) o hrúbke do 40 mm | m2 | 1 | ||
K6 - stĺpy | podľa položky | podľa položky | ||
- Čistenie kamenného obkladu tlakovou vodou | m2 | 15 | ||
- Rozobratie poškodeného kamenného obkladu a úprava podkladu | m2 | 4 | ||
- Montáž kamenného doskového obkladu | m2 | 4 | ||
- Škárovanie kamenného obkladu | m2 | 15 | ||
- Dodávka kamenného obkladu v rôznych rozmeroch (500x600, 400x800, 500x900 mm) o hrúbke do 40 mm | m2 | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Rekonštrukcie prístrešku (Markízy) nad vstupom | |
- Rekonštrukcia strechy markízy | P7 |
- Rekonštrukcia čela markízy | P6 |
- Rekonštrukcia podhľadu markízy | P5 |
2. Čistenie a škárovanie hlavnej exteriérovej plochy, plochy závetria, plochy schodiska, kvetináčov, stĺpov, bočných stien, ukončujúceho múrika | |
- Hlavná exteriérová plocha | P1 |
- Plocha závetria | P2 |
- Hlavné schodisko | P3 |
- Prístupové schody | P4 |
- Kvetináč | K1 |
- Kvetináč | K2 |
- Bočné steny schodov | K3 |
- Zábradlie – soklový múrik | K4 |
- Ukončujúci múrik | K5 |
- Stĺpy | K6 |
3. Hliníková exteriérová zostava s automatickými dvojkrídlovými dverami a dvojkrídlovými panikovými dverami : | |
3A. Automatické posuvné dvoj krídlové dvere : | |
Výška pohonu | 120 mm |
Potrebné voľné miesto nad pohonom | min. 15 mm |
Priechodná šírka | 2 000 mm |
Priechodná výška | 2 400 mm |
Celková dĺžka pohonu | 4 100 mm |
Režimy dverí: | automatika, zimná prevádzka, trvalé otvorenie, jednosmerný východ |
Príslušenstvo: | off digitálny programový prepínač režimov, núdzový zdroj, interiérový a exteriérový kombinovaný radar s bezpečnostnými clonami proti privretiu osôb, s elektromagnetickým uzamykaním, napojenia na EPS |
S nastaviteľným podlahovým vedením, bez podlahového uzamykania | |
Povrchová úprava | RAL |
Zasklenie | číre, obojstranne bezpečnostné dvoj sklo |
3B. Panikové dvere | |
Priechodná šírka | 2 000 mm |
Priechodná výška | 2 400 mm |
3C. Konštrukcia (stena), ktorej súčasťou sú automatické posuvné dvoj krídlové dvere a panikové dvere | |
Šírka | 11 000 mm |
Výška | 3 300 mm |
4. Hliníková interiérová zostava s automatickými teleskopickými štvorkrídlovými dverami | |
4A. Automatické posuvné teleskopické štvorkrídlové dvere : | |
Výška pohonu | 70 mm |
Potrebné voľné miesto nad pohonom | min. 15 mm |
Priechodná šírka | 2 000 mm |
Priechodná výška | 2 400 mm |
Celková dĺžka pohonu | 3 300 mm |
Režimy dverí | automatika, zimná prevádzka, trvalé otvorenie, jednosmerný východ, |
Príslušenstvo | off digitálny programový prepínač režimov, núdzový zdroj, interiérový a exteriérový kombinovaný radar s bezpečnostnými clonami proti privretiu osôb, s elektromagnetickými uzamykaním, napojenie na EPS |
S nastaviteľným podlahovým vedením, bez podlahového uzamykania | |
Povrchová úprava | RAL |
Zasklenie | číre, bezpečnostné jedno sklo |
4B. Konštrukcia (stena), ktorej súčasťou sú automatické posuvné teleskopické štvorkrídlové dvere : | |
Šírka | 3 300 mm |
Výška | 3 300 mm |
Názov |
Objednávateľovi bolo 23.5.2016 zaslané rozhodnutie Krajského pamiatkového úradu k rekonštrukcii vstupu, v ktorom posúdil predpokladané práce z hľadiska ochrany pamiatkových hodnôt v zmysle pamiatkového zákona. Rozhodnutie Krajského pamiatkového úradu je podkladom pre ohlásenie udržiavacích prác na príslušnom stavebnom úrade. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je činnosť ( stavebná činnosť), ktorá je rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky a je oprávnený Dielo realizovať a uzavrieť túto Zmluvu. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy a technické normy Slovenskej republiky a/alebo Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela - predmetu zákazky, a to najmä, nie však výlučne, zákon č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (Stavebný zákon) v platnom znení. |
Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že Dodávateľ a rovnako všetci jeho subdodávatelia disponujú všetkými licenciami, povoleniami a oprávneniami a na základe vyžiadania Objednávateľom poskytne o tom príslušné dokumenty. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na Stavenisko. |
Dodávateľ je povinný udržiavať Stavenisko a jeho okolie v čistote, odvážať stavebný odpad a vykonávať pravidelne denne hrubé čistenie stavby po ukončení svojich prác. |
Predmet Zmluvy zahŕňa minimálne realizáciu Diela podľa technickej špecifikácie, podľa sprievodnej dokumentácie a podľa pokynov Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, jej prílohami a pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu a Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi Cenu za Dielo - za realizáciu Plnenia, všetko podľa podmienok v zmysle tejto Zmluvy a podľa ustanovení OPET-u, a Všeobecných zmluvných podmienok OPETu a v súlade s Obchodným zákonníkom a inými platnými predpismi. |
Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť pre riadne plnenie zmluvy - pri realizácií Diela, všetko v súlade so Zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
Dodávateľ nepoužije žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom. |
Pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené príslušnými právnymi normami. |
Na žiadosť Objednávateľa je Dodávateľ povinný zdokumentovať navrhované materiály a výrobky na vzorkách a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky a dohodnutého harmonogramu na odsúhlasenie dielenskú a montážnu dokumentáciu vybraných častí dodávok. |
Dodávateľ vyhlasuje, že mu je známe technické riešenie Diela, že sa oboznámil s požiadavkami Objednávateľa, preštudoval všetky zverejnené podklady zo strany Objednávateľa a má tak všetky potrebné údaje súvisiace s predmetom plnenia podľa Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na chyby technickej špecifikácie a ostatných podkladov súvisiacich s realizáciou Diela najneskôr do času, kedy má dôjsť k realizácii časti Diela, ktorej sa chybná a/alebo nepresná špecifikácia k zhotoveniu týka, tieto chyby na vlastné náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné vykonanie Diela, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Zmluvné strany sa zaviazali, že budú vzájomne spolupracovať a poskytnú si vzájomnú súčinnosť pri riešení konkrétnych technických otázok a problémov, ktoré vzniknú počas realizácie Diela, najmä vzhľadom na ich možný vplyv na výšku Ceny Diela a dodržanie časového harmonogramu a lehoty plnenia. |
Zhotoviteľ poskytuje záruku na práce 60 mesiacov, za nedostatky, ktoré sa prejavia po odovzdaní diela zodpovedá zhotoviteľ ak boli spôsobené porušením jeho povinností nedodržaním platných noriem a technologických postupov. |
Zhotoviteľ poskytuje záruku a záručný servis na exteriérovú zostavu so vstupnými dverami 24 mesiacov od protokolárneho prevzatia diela objednávateľom. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich pracovníkov / iných osôb vykonávajúcich svoju činnosť pre Dodávateľa u pracovníkov svojich dodávateľov, resp. subdodávateľov. |
Cena Plnenia - cena za realizáciu Diela uskutočneného v rozsahu, špecifikácií a kvalite a v stanovenej lehote zahŕňa všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa technickej špecifikácie, sprievodnej dokumentácie a pokynov Objednávateľa až do doby odovzdania celého Diela bez vádObjednávateľovi, a to najmä, ale nie výlučne: |
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocnémateriály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, náklady na bezpečnosť majetku; |
- náklady spojené s demontážou existujúcich presklených stien a likvidáciu odpadu, výrobu a montáž a dopravu nových zostáv; |
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny,odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa; |
- náklady na záručné listy, návody na obsluhu a údržbu technologických zariadení a iné náklady na doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela; |
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom; |
- náklady spojené s dovozom materiálov a výrobkov a s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu; |
- a akékoľvek iné náklady, tu nepomenované, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, potvrdzuje a zaručuje, že Dodávateľom predložená cenová kalkulácia – Cena Plnenia je úplná a záväzná a teda aj v prípade vzniku potreby činností, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, nevzniká Dodávateľovi nárok požadovať zvýšenie Ceny Plnenia - ceny za Dielo. |
Dodávateľ je povinný zhotoviť Dielo v zmluvne dohodnutom rozsahu, bez vád a nedorobkov brániacich užívaniu Diela, v súlade s touto Zmluvou v termíne uvedenom v Zmluve. |
Dodávateľ riadne vykoná a odovzdá Dielo v časti 1. rekonštrukcia vstupu do administratívnej budovy Objednávateľovi najneskôr do 30.6.2016. |
Termín vykonania a odovzdania časti 2. rekonštrukcia exteriérovej zostavy so vstupnými dverami je najneskôr do 15.8. 2016. Realizácia je nutná počas dní pracovného pokoja (piatok-nedeľa). |
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizácii Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny realizácie Diela dohodnuté v súlade so Zmluvou. |
Ak hrozí, že dôjde zo strany Dodávateľa k omeškaniu prác v termínoch definovaných v Zmluve, je Dodávateľ povinný posilniť výrobné , personálne a technické kapacity k eliminácii časového sklzu bez nároku na zvýšenú odmenu. |
Každá časť Diela, ktorá je predmetom tejto Zmluvy, bude odovzdaná Dodávateľom Objednávateľovi na základe protokolu o odovzdaní a prevzatí riadne a včas po jej dokončení. Predmetom odovzdania Dodávateľom a prevzatia Objednávateľom bude každá časť Diela samostatne. |
Objednávateľ prevezme danú časť Diela výlučne v prípade, že na tejto časti nebudú zistené také vady a nedorobky, ktoré by bránili riadnemu, bezpečnému a plne funkčnému užívaniu tejto časti Diela. |
Prevzatie časti Diela môže byť Objednávateľom odmietnuté v prípade zistených závad funkčnosti, ktoré bránia užívaniu tejto časti Diela. |
Protokol o odovzdaní a prevzatí časti Diela bude obsahovať najmä, ale nie výlučne: |
- základné údaje o tejto časti Diela; |
- súpis zistených vád a nedorobkov na tejto časti Diela; |
- lehoty na odstránenie vád a nedorobkov Diela; |
- zoznam odovzdaných dokladov vzťahujúcich sa k Dielu (Dokladová časť); |
- prehlásenie Zmluvných strán o tom, že Dodávateľ časť Diela odovzdáva a Objednávateľ časť Diela preberá; |
- podpisy oprávnených zástupcov Zmluvných strán; |
- konštatovanie, že dňom odovzdania a prevzatia Diela začína plynúť záručná doba. |
Doklady o odovzdaní prevzatí Diela vyhotoví Dodávateľ. |
Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom Diele, a to až do doby odovzdania Diela Objednávateľovi na základe protokolu. |
Dodávateľ zodpovedá za vady Diela, ktoré má Dielo v čase jeho odovzdania Objednávateľovi. Za vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní Diela zodpovedá Dodávateľ v prípade, ak boli tieto spôsobené porušením jeho povinností vyplývajúcich mu zo Zmluvy. |
Dodávateľ je povinný počas plynutia záručnej doby na svoje náklady, riziko a zodpovednosť odstrániť zistené vady, za ktoré nesie zodpovednosť v súlade s ustanoveniami Zmluvy a relevantných ustanovení Obchodného zákonníka. Ak vady nemôžu byť odstránené, má Objednávateľ právo na zodpovedajúcu primeranú zľavu z Ceny Diela. |
Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi vady Diela najneskôr však v lehote tridsiatich (30) kalendárnych dní odo dňa, kedy vadu zistil. V oznámení Objednávateľ uvedie popis vady, ako sa vada prejavila a jej rozsah. |
Dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie reklamovanej vady bez zbytočného odkladu, najneskôr ale do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa oznámenia vady Objednávateľom. |
V prípade havarijného stavu je Dodávateľ povinný nastúpiť na odstránenie vád na Diele bez zbytočného odkladu, najneskôr ale do 4 hodín od okamihu oznámenia vady. |
V prípade, že vada nie je opraviteľná, Dodávateľ je povinný provizórne sprevádzkovať poškodenú (nefunkčnú) časť Diela, a to do 24 hodín od nastúpenia Dodávateľa na odstraňovanie vady. |
Ak Dodávateľ neodstráni vady, za ktoré zodpovedá, ani po písomnej výzve Objednávateľa s poskytnutím primeranej lehoty na plnenie, je Objednávateľ oprávnený odstrániť vadu treťou osobou na náklady Dodávateľa. |
Po odstránení vady treťou osobou Objednávateľ o tom písomne upovedomí Dodávateľa spolu s podrobným vyúčtovaním nákladov na odstránenie vady. Dodávateľ je v takom prípade povinný uhradiť Objednávateľovi cenu za odstránenie vady treťou osobou v celom rozsahu. |
Objednávateľ môže uplatniť voči Dodávateľovi nasledovné sankcie, zmluvné pokuty a penále a inštitút odstúpenia od zmluvy pre porušenie zmluvy za nasledovné porušenie zmluvy - podstatné porušenie zmluvy následovne v uvedenom rozsahu: |
Za omeškania zo strany Dodávateľa vykonávať plnenie podľa jednotlivých termínov uvedených v tejto Zmluve, sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ môže uplatniť voči Dodávateľovi: |
- penále z omeškania vo výške 0,05 % z celkovej Ceny Plnenia bez DPH za každý deň omeškania |
- zmluvnú pokutu vo výške 1000 EUR za každých 7 dní omeškania plnenia Dodávateľa |
- inštitút odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy |
Za neodstránenie vád a/alebo nedorobkov Diela v termíne a v rozsahu uvedenom v protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, čo považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy môže voči Dodávateľovi uplatniť: |
- penále za omeškanie odstránenia vád/nedorobkov a to vo výške 0,05% z Ceny Plnenia bez DPH za každý aj začatý deň omeškania |
- zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR za každých 15 dní omeškania s odstránením vád/nedorobkov a to opakovane až do úplnéhoodstránenia vád/nedorobkov |
- inštitút odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy |
Objednávateľ môže uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1000 EUR za každé jednotlivé porušenie zmluvy a to aj opakovane za to isté porušenie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela v hodnote podľa tejto zmluvy na základe dvoch čiastkových faktúr vystavených Dodávateľom (pre jednotlivé ucelené časti Plnenia). |
Čiastkové faktúry musia byť dokladované súpismi vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami v súlade s týmto bodom Zmluvy. |
Splatnosť každej faktúry je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.08.2016 20:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
74 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2016 14:54
08.06.2016 16:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.06.2016 15:05 - Vstupná ponuka | 74 280,00 | € | Cena s DPH |
08.06.2016 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: