00326470
Mesto Poprad
Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK
27304108
REMOV Sport, s.r.o.
Topolová 584, Most, 43401, CZE
Dodávka, montáž a demontáž hokejových mantinelov
hokejový mantinel, hráčske lavice, ochranné sklo
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodávka, montáž a demontáž hokejových mantinelov
|
|
---|---|
Funkcia |
Na základe požiadavky SZĽH je nutné vymeniť existujúce hokejové mantinely za nové v súlade s platnými pravidlami IIHF. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Demontáž súčasného mantinelu | bm | 150 | ||
2.Dodávka a montáž mantinelu plastového/ štandart je dĺžkový modul 3000/2670 mm | bm | 164 | ||
3.Dodávka a montáž nástavba ochranných skiel/ hr 12 mm (výška nad mantinel 2400/1800 mm) | m2 | 313 | ||
3.Dodávka a montáž nástavba ochranných skiel hr 15 mm (výška nad mantinel 2400/1800 mm) | m2 | 127,5 | ||
3.Dodávka a montáž pružná ochrana hrany skla 1800 mm | ks | 4 | ||
4.Dodávka a montáž vonkajšie opláštenie mantinelu PE-HD s UV stabilným bielej farby/hrúbka 4 mm | bm | 215 | ||
5.Dodávka a montáž prekrytie reklamy na mantinely | bm | 164 | ||
6.Dodávka a montáž hráčske lavice (striedačky), výška sklenenej nástavby 1800 mm | ks | 2 | ||
6.Rozmer hráčskej lavice/dĺžka | m | 12 | ||
6.Rozmer hráčskej lavice/šírka | m | 1,75 | ||
7.Dodávka a montáž trestné lavice, výška sklenenej nástavby 1800 mm | ks | 2 | ||
7.Rozmer trestnej lavice/dĺžka | m | 4 | ||
7.Rozmer trestnej lavice/šírka | m | 1,5 | ||
8.Dodávka a montáž časomiera, výška sklenenej nástavby 1800 mm | ks | 1 | ||
8.Rozmer miestnosti pre časomieru/dĺžka | m | 5,5 | ||
8.Rozmer miestnosti pre časomieru/šírka | m | 1,5 | ||
9.Dodávka a montáž zvýšenie podlahy do priestoru hráčskych lavíc a trestných lavíc a časomiery | m2 | 64 | ||
10.Dodávka a montáž gumová podlaha do priestoru hráčskych lavíc a trestných lavíc a časomiery | m2 | 64 | ||
11.Dodávka/ lavičky pre sedenie hráčov | bm | 31 | ||
12.Výplň starých kotiev | ks | 96 | ||
13.Náklady na dopravu materiálu, montážnikov a ich ubytovanie | set | 1 | ||
14.Rozmer ľadovej plochy/šírka | m | 29 | ||
14.Rozmer ľadovej plochy/dĺžka | m | 60 | ||
15.Dvere pre vstup rolby(dvojkrídlové)/šírka | m | 3,2 | ||
16.Dvierka pre hráčske,trestné lavice a časomieru/šírka | m | 1,0 | ||
16.Dvierka pre hráčske,trestné lavice a časomieru/množstvo | ks | 11 | ||
17.Diery na bránkovisko/počet | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ľadová plocha | sa zväčší o 1,5 m do strán a 4 m z prednej strany. |
2.Dodávka a montáž mantinelu plastového | Mantinel bude vyhotovený ako skladaná konštrukcia z panelov dĺžkového modulu 2,67 a 3 m. Bude vyrobený zo štvorhranných jaklov 40 a 40x20 mm. |
2.Dodávka a montáž mantinelu plastového | Nosným prvkom ohradenia je zdvojený obvodový rám max. šírky 150 mm. Mantinel bude postavený na chladiacu dosku a kotvený pomocou profilov a skrutiek M20. |
2.Dodávka a montáž mantinelu plastového | Výplň jednotlivých dielov je tvorený z vysoko pevných, proti UV žiareniu odolných dosiek z polyetylénu bielej farby s prefarbením do hmoty, hr. 10 mm. |
2.Dodávka a montáž mantinelu plastového/okopávacia lišta | výška okopávacej lišty 0,2 m. |
2.Dodávka a montáž mantinelu plastového | výška mantinelu 1,1 m od povrchu ľadovej plochy. |
3.Dodávka a montáž nástavba ochranných skiel | Nástavba ochranných skiel na mantinel bude vyrobená z kaleného bezpečnostného skla. Sklo je votknuté do hornej časti mantinelu max. 100 mm a upevnené za pomoci plastových svoriek |
3.Dodávka a montáž nástavba ochranných skiel | a skrutiek M10. Výška skiel je daná pravidlami ľadového hokeja. Medzery medzi sklami nebudú väčšie ako 5 mm. |
5.Dodávka a montáž prekrytie reklamy na mantinely | polykarbonát doska hrúbky 3 mm. |
10.Dodávka a montáž gumová podlaha do priestoru hráčskych lavíc | Podlahové gumené dosky sú vyrobené zo špeciálneho materiálu, odolného extrémnej športovej záťaži výstroje hokejistov a krasokorčuliarov. |
10.Dodávka a montáž gumová podlaha do priestoru hráčskych lavíc | Jedná sa o výrobok z kaučukovej zmesi na báze gumového granulátu rôznych hrúbok a farebného prevedenia. |
17.Diery na bránkovisko | vyfrézovanie a vypuzdrovanie dier na osadenie bránky. |
Názov |
1.Dodávateľ do 24 hodín po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné osoby zodpovedné za plnenie zmluvy v štruktúre: meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónne číslo a mailovú adresu. |
2.Záruka na tovar je 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru objednávateľovi. |
3.Požaduje sa predložiť harmonogram dodávky a montáže do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
4.Dodávateľ je povinný vybaviť prípadnú reklamáciu tovaru, ktorý je v záručnej dobe najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. |
5.Dodávateľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou sa vykoná do 7 týždňov od účinnosti zmluvy. |
6.Dodávateľ pri dodávke a montáži dodrží všetky bezpečnostné predpisy a nariadenia. |
7.Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami,omeškanie s termínom plnenia a ak ktorákoľvek hodnota parametra plnenia bude v rozpore s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy. |
8.V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
9.Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie,za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov,ako sú uvedené v opise predmetu zákazky. |
10.V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za demontáž, dodávku s montážou, dopravou a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
11.Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
12.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
13.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom položiek dodaného tovaru a služby ich jednotkových cien pri fakturácii do 7 dní od účinnosti zmluvy. |
14.Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po ukončení a odovzdaní . Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú zmluvnú cenu na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
15.Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom , rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa. |
16.Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa noriem vzťahujúcich sa na predmet plnenia a v lehote, kvalite a rozsahu podľa dohodnutých zmluvných podmienok. |
17.Dodávateľ do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy doručí objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
18.V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
19.Zmluvné pokuty: |
19.1 Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatiť zmluvnú pokutu: |
a) za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e, a to vo výške 1000 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 5000 eur |
b) jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 1000 eur, ak Objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany Dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
19.2 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu Dodávateľovi. |
20.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením predmetu zákazky |
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov |
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
21.Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto dohode sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
22.Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
23.Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Jána Pavla II. 2802/3I, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
22.06.2016 00:00 — 31.07.2016 00:00
164,00 bm
84 126,79
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2016 12:15
09.06.2016 14:00
09.06.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.06.2016 13:54 - Vstupná ponuka | 84 126,00 | € | Cena s DPH |
09.06.2016 13:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 84 126,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: