35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
36013978
mediatip.sk, s. r. o.
Bratislavská 432/7, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
Osobný počítač s LCD monitorom pre firemné prostredie
Osobný počítač, LCD monitor
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Osobný počítač s LCD monitorom pre firemné prostredie
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ dodá podľa nasledovnej technickej špecifikácie osobné počítače s LCD monitorom, ktoré sú určené pre firemné prostredie. |
Dodávateľ bude vykonávať servis počas záručnej doby v zmysle špecifikácie. |
PC zostava je zložená zo samotného PC s predinštalovaným operačným systémom Windows a LCD monitora. |
PC a monitor sú prepojené káblom s digitálnym vstupom podľa špecifikácie. |
PC zostava vrátane klávesnice a myši musia byť od rovnakého výrobcu. |
Záruka na počítače musí byť overiteľná na webovej stránke výrobcu po zadaní sériových resp. výrobných čísiel. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske PC určené pre firemné prostredie podľa nasledovnej špecifikácie | ks | 80 | ||
Monitor od rovnakého výrobcu ako kancelárske PC | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kancelárske PC | Minimálne požiadavky objednávateľa |
Prevedenie skrinky | Small form factor (SFF) |
Procesor | Intel Core i3-6100 @ 3.70GHz alebo vyšší procesor 6. generácie |
Výkon procesora | Výkon procesora CPU Mark podľa www.cpubenchmark.net min. 5400 bodov |
Pamäť | min. 4 GB DDR4 |
Voľný pamäťový slot | áno min. 1 slot |
Pevný disk prevedenie | Solid state drive (SSD) |
Pevný disk kapacita | min. 250 GB |
Grafická karta | Integrovaná Intel HD Graphics 530 |
Optická mechanika | DVD±RW |
Porty a konektory | vpredu: min. 2 porty USB 3.0; 1 port pre mikrofón; 1 konektor pre slúchadlá |
Porty a konektory | vzadu: min. 2 porty USB 3.0; min. 2 porty USB 2.0; 1 port VGA |
Porty a konektory | 1 port digitálny výstup; 1 port RJ-45; 1 zvukový vstup; 1 zvukový výstup; 1 sériový port |
Klávesnica | USB klávesnica so slovenským popisom od rovnakého výrobcu ako kancelárske PC |
Myš | USB optická myš s kolieskom od rovnakého výrobcu ako kancelárske PC |
Napájanie | Max. 250 W |
Operačný systém | Windows 10 Pro s predinštalovaný Windows 7 Professional 64-bit Pro umožňujúci pridanie PC do domény |
Ovládače | stiahnuteľné z domovskej stránky výrobcu kancelárskeho PC (podpora pre Windows 7, 8.1, 10) |
Záruka | 36 mesiacov na mieste inštalácie u objednávateľa podľa bodu 1.4 časť servisné podmienky |
Monitor | /////////////////////////////////// |
Typ displeja | LED |
Uhlopriečka | min. 21,5" |
Natívne rozlíšenie | 1920x1080 |
Pomer strán | 16:9 alebo 16:10 |
Vstupy (Video konektory) | 1 x VGA, 1 x digitálny výstup rovnaký ako na kancelárskom PC |
Dodávané káble | Sieťový napájací kábel, kábel VGA, kábel podľa digitálneho výstupu na PC |
Záruka | 36 mesiacov v autorizovanom servise dodávateľa podľa bodu 1.4 časť servisné podmienky |
Názov |
Najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží na adresu objednávateľa v uzavretej obálke/ obale označenej heslom "Neotvárať súťaž Osobný počítač s LCD monitorom " nasledovné: |
1. cenový návrh na plnenie s uvedením jednotkovej ceny príslušnej časti PC zostavy bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu PC zostavy bez DPH, s DPH, celková cena za celkové množstvo PC zostáv bez DPH, s DPH |
2. doklady preukazujúce splnenie všetkých technických vlastností uvedených v bode 1.3 Opisného formulára, napr. prospektový materiál, dátový hárok (Datasheet) zvlášť za kancelárske PC a monitor, ktorý musí obsahovať technické vlastnosti a obrázok ponúkaného produktu |
3. originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenie o autorizovanom servise vydané výrobcom kancelárskeho PC a monitora, ktorým dodávateľ preukáže svoju schopnosť vykonávať autorizovaný servis |
V prípade, ak dodávateľ nemá takéto potvrdenie, predloží originál, resp. úradne osvedčenú kópiu zmluvy so servisnou organizáciou, ktorá požadované potvrdenie má a zároveň originál, resp. úradne osvedčenú kópiu potvrdenia vydaného výrobcom kancelárskeho PC a monitora pre túto servisnú organizáciu. |
4. podpísaný Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov |
5. Identifikačný list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky |
- telefónne číslo kontaktnej osoby |
- e-mail kontaktnej osoby |
Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
Servisné podmienky: |
1. bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov počas trvania záručnej doby PC zostáv |
2. požadujeme vykonávanie záručného a servisu PC zostáv odborne kvalifikovanými osobami |
3. nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od písomného nahlásenie poruchy dodávateľovi |
4. odstránenie poruchy PC zostavy najneskôr do 2 pracovných dní od nástupu technika na servisnú opravu |
5. ak dodávateľ nie je schopný poruchu v požadovaných termínoch, je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčnú náhradnú (identickú) PC zostavu, a to počas celej doby trvania opravy, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu |
6. ak je potrebné odstrániť poruchu na kancelárskom PC mimo sídla objednávateľa SSD disk počas servisu ostáva u objednávateľa okrem prípadu poruchy SSD disku |
Cena zahŕňa aj dopravu na miesta plnenia stanovené objednávateľom vrátane dopravných nákladov na servis počas trvania záručnej doby. |
PC zostavu požadujeme dodať novú od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú opatrenú ochrannými prvkami výrobcu t.j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. |
Dodávateľ je povinný dodávať PC zostavy do miest plnenia na základe priebežných objednávok pričom v jednej objednávke je min. 10 ks PC zostáv počas plnenia zmluvy na dohodnuté miesta plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o miestach plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi spresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Termín dodania: do 5-tich týždňov od doručenia objednávky. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. |
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúr vystavených dodávateľom a doručených objednávateľovi. |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúr: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
30.06.2016 08:46 — 30.12.2016 08:47
80,00 ks
48 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2016 08:51
09.06.2016 08:39
09.06.2016 08:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.06.2016 12:04 - Vstupná ponuka | 48 620,00 | € | Cena bez DPH |
09.06.2016 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 978,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: