42317673
Stredná odborná škola služieb a lesníctva
Kolpašská 1586/9, Banská Štiavnica, 96956, SVK
36638064
CITONOVA spol. s r.o.
Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, 97409, SVK
Pranie, žehlienie, zber a dovoz prádla
prádlo, pranie, žehlenie, zber, dovoz
Služba
27. Ostatné služby
1. Pranie, žehlienie, zber a dovoz prádla
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prania obliečok na paplón, vankúš, plachty, deky, uteráky s odvozom špinavého a dovozom čistého prádla |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Obliečka na paplón | ks/rok | 20 | 1000 | |
2. Obliečka na vankúš | ks/rok | 20 | 1000 | |
3. Plachta | ks/rok | 20 | 1000 | |
4. Deky | ks/rok | 20 | 200 | |
5. Uteráky | ks/rok | 20 | 100 |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy odo dňa uzavretia zmluvy do 31.8.2017, resp. do doby naplnenia finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Doprava pre zber prádla a dovoz prádla, ako aj naloženia a vyloženia prádla na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, je v cene za jednotlivé položky. |
Množstvá v zákazke sú orientačné. Objednávateľ je oprávnený nenaplniť maximálny počet kusov, ale môže ho aj pekročiť. |
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje pri dodaní, aby bolo prádlo zabalené, chránení proti zašpineniu a poškodeniu s dodacím listom danej dodávky vypraneho prádla |
Uvedené množstvá sú len orientačné, nie sú záväzné a je ich možné meniť aj v rámci požadovaných druhov predmetu zákazky. |
Požaduje sa poskytnutie plnenia vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných, e-mailových, telefonických objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. Nejde o jednorázových odber (postupné plnenie). |
Lehota preberania znečistenej použitej bielizne a dovozu čistej bielizne bude v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 10,00 hod. na školskom internáte. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľa , zodpovednej za priebeh bude zadané po uzavretí zmluvy. Poverená osoba objednávateľa spolu s osobou dodávateľa odovzdajú a preberú bielizeň podľa rozpisky - druh bielizne a počet kusov, dátum a podpisom potvrdia prevzatie. |
Pri praní žiadame prať prádlo podľa druhu materiálu a používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ |
Výkon služby na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra |
Predmetom fakturácie bude len skutočne prevzaté množstvo bielizne. |
Požaduje sa, aby vo faktúre bol podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, DPH, cena s DPH a cena spolu |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu v trvaní troch mesiacov, počas ktorých môže objednávateľ reklamovať neskôr zistené nedostatky a poškodenie bielizne, zle vypraná bielizeň , poškodená bielizeň, chýbajúca alebo zamenená bielizeň, zafarbená bielizeň |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo e-mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť najneskôr do 7 pracovných dní od doručenia reklamácie. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zistené nedostatky odstrániť. |
Objednávateľ uhradí sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum pripísania platnej sumy na účet dodávateľa. Objednávateľ zálohové platby neposkytuje. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo) a doklad o oprávnení poskytovať službu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne, bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien. |
V prípade, že objednávateľ od platnosti plnenia predmetu zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 2 reklamácie, bude sa to považovať za nedodržanie zmluvných podmienok, čo je dôvod k okamžitému odstúpeniu od zmluvy. |
Pri druhom nedodržanom termíne odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne, bude táto skutočnosť dôvodom na predčasné skončenie zmluvy |
Zmluvné strany môžu Zmluvu vypovedať iba písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, ktorá musí byť doručená druhej zmluvnej strane. Platnosť Zmluvy sa končí posledným dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Plnenie služby pre nezaradené položky bude podľa platné cenníka dodávateľa |
Kolpašská 1586/9, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
17.06.2016 08:40 — 31.08.2017 08:40
1,00 zákazka podľa technickej špecifikácie predmetu
1 824,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2016 09:01
08.06.2016 08:39
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.06.2016 11:52 - Vstupná ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
07.06.2016 20:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 798,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: