00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
41494211
Branislav Klačan ADR TRANS
Bratislavská 42/31, Svätý Jur, 90021, SVK
Obstaranie služieb súvisiacich s likvidáciou zmiešaného a biologického odpadu v lokalite Bratislava I.
pristavenie kontajnerov, odvoz odpadu
Služba
27. Ostatné služby
1. Obstaranie služieb súvisiacich s likvidáciou zmiešaného a biologického odpadu v lokalite Bratislava I.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber a odvoz odpadu veľkokapacitnými kontajnermi v súlade so zákonom 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, súvisiacimi vyhláškami Ministerstva životného prostredia ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch (vyhl. 371/2015 v znení neskorších predpisov) , o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti (vyhl. 366/2015 v znení neskorších predpisov) ako aj inou súvisiacou alebo všeobecne záväznou legislatívou. |
Predmetom zákazky je odvoz objemného zmiešaného odpadu, drobného stavebného odpadu vrátane piesku, biologického odpadu a odpadu vzniknutého pri upratovaní vnútornych a vonkajších priestorov ako aj pri likvidácií nepotrebného majetku ku koncovému bodu (spracovanie a likvidácia odpadu nie je súčasťou zákazky). |
Nepravidelné pristavenie veľkokapacitných kontajnerov na odvoz objemného zmiešaného, biologického a drobného stavebného odpadu od pôvodcu odpadu t.j. právnickej osoby do času ich naplnenia . Stanovený počet kontajnerov je potrebné pristaviť na miesto plnenia po telefonickom nahlásení určenou osobou objednávateľa v požadovanom termíne najneskôr do 24 hod po telefonickom nahlásení. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie povinností objednávateľa podľa zákona 79/2015 o odpadoch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
poskytnutie veľkokapacitného kontajnera na zmesový odpad (pristavenie a odvoz) objem 9 m3, cca ks 30 ks v priebehu 1 roka (12 mesiacov) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na požiadanie podľa dohody najneskôr však do 24 hodín od požiadania - nie je potrebné stále pristavenie | ks | 30 | ||
poskytnutie veľkokapacitného kontajnera na biologický odpad (pristavenie a odvoz na výmenu, tak aby bola stála kapacita na nakládku), cca 30 ks, s objemom 9 m3, v priebehu 1 roka (12 mesiacov) odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na požiadanie podľa dohody najneskôr však do 24 hodín od požiadania - je potrebné stále pristavenie | ks | 30 | ||
ručná nakládka biologického odpadu | ks | 30 | ||
poskytnutie stojného VKK na biologický odpad - objem 9m3, počet dní nie je známy (do naplnenia objemu kontajnera). | deň | 90 | ||
poskytnutie stojného VKK na zmiešaný odpad - objem 9m3, počet dní nie je známy (do naplnenia objemu kontajnera). | deň | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zmesový odpad bude obsahovať podľa platného katalógu odpadov kategóriu odpadu 03 01 05 | piliny, hobliny, odrezky, odpadové rezivo, drevotrieskové/drevovláknité dosky |
zmesový odpad bude obsahovať podľa platného katalógu odpadov kategóriu odpadu 17 01 | betón, tehly, škridly, obkladový materiál a keramika |
biologický odpad bude obsahovať podľa platného katalógu odpadov kategóriu odpadu 02 01 | odpady záhradníctva |
biologický odpad bude obsahovať podľa platného katalógu odpadov kategóriu odpadu 02 01 03 | odpadové rastlinné pletivá |
Názov |
zadané množstvá je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný |
prázdny kontajner a odvoz naplneného kontajneru bude požadovaný podľa potreby, na určené miesto plnenia, v intervale opakovaných plnení na základe e-mailovej komunikácie s kontaktnou osobou dodávateľa |
dodávateľ pristaví veľkokapacitný kontajner na dohodnuté miesto a v dohodnutom termíne, uvedenom v e-mailovej objednávke objednávateľa |
dodávateľ odovzdá objednávateľovi kontajnery na stojisko plnenia oznámené objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie, do 24 hodín odo dňa doručenia písomného oznamu na miesto plnenia, vrátane víkendov |
dodávateľ na vlastné náklady odstráni prípadné závady na kontajneroch znemožňujúce ich riadne užívanie |
zmluvná cena bude nacenená podľa položkového rozpočtu a bude zahŕňať naklády na dopravu na miesto plnenia pri dovoze prázdneho kontajneru a odvozu plného kontajneru s uvedením mernej jednotky, vrátane všetkých ďalších manipulačnýh, obslužných a zákonných poplatkov |
zmluvná cena je vrátane nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky |
dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi nasledovné doklady: 1 a) podrobný rozpis jednotkových cien všetkých položiek aj s uvedením položkovej ceny za ručnú nakládku biologického odpadu, 1 b) stojné, 1c) dovoz a odvoz VKK , 1d) ceny za likvidáciu odpadu |
dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii platné oprávnenia poskytovať službu, ktoré ho oprávňuje plniť zmluvu |
predložené oprávnenia dodávateľ predloží v súlade so zákonom 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ako aj súvisiacimi vyhláškami Ministerstva životného prostredia, ktorými sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch (vyhl. 371/2015 v znení neskorších predpisov) , o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti (vyhl. 366/2015 v znení neskorších predpisov) a inou súvisiacou alebo všeobecne záväznou legislatívou |
dodávateľ predloží rozpis jednotkových cien pri jednotlivých položkách, sadzby v EUR bez DPH, uviesť výšku v DPH v %, z toho výšku DPH v EUR a cenu s DPH |
dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy objednávateľovi predloží platné zmluvy na zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečil, a to v zmysle platnej právnej úpravy minimálne v rozsahu: so spaľovňou na likvidáciu objemného odpadu (napr. nábytok, drevo, zmiešané obaly....), so skládkou (napr. suť, zemina, keramika, rámy okien.....), s kompostárňou (biologický odpad ako konáre, lístie, tráva, plody a semená stromov...) |
dodávateľ v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi platnú poistnú zmluvou na poistenie svojej zodpovednosti za škodu v súvislosti s vykonávaním predmetu zmluvy, ktorá bude platná počas jej trvania |
fakturácia bude prebiehať podľa skutočne vykonaných pristavení a odvozov odpadu a na základe skutočného objemu odvezeného zmiešaného a biologického odpadu , alebo po vyčerpaní finančného objemu súhrnnej zmluvnej ceny zákazky |
faktúru dodávateľ vystaví na konci 12 mesačného obdobia od nadobudnutia účinnosti zmluvy pre zmiešaný odpad 1 x ročne a biologický odpad 1 x ročne; prílohami faktúr budú tzv. vážne lístky ku každému odvozu odpadu (doklad o uložení odpadu na skládku odpadu s informáciami o kategórii odpadu, dátumu likvidácie odpadu a hmotnosti odpadu) počas zmluvného obdobia po vykonaní jednotlivej služby t.j. po jednotlivých plneniach |
faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov; v prípade, že tomu tak nebude, objednávateľ je oprávnený faktúru vrátiť s tým, že nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry |
splatnosť faktúry je minimálne 30 dní |
nesplnenie povinnosti dodávateľa uvedených vo funkčnej alebo technickej špecifikácií predmetu zákazky a v osobitných požiadavkach na plnenie predmetu zákazky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy |
od momentu prevzatia odpadu na prepravu je dodávateľ zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom v súlade s platnými právnymi predpismi, pričom zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na dodávateľa v okamihu prevzatia odpadu |
dodávateľ je povinný bezodkladne odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stojiska zberných kontajnerov alebo iného priestranstva a ich okolia, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovacia odpadových kontajnerov, príp. nakládky odpadu a súvisiacich činností |
dodávateľ je povinný vyprázdňovať zberné kontajnery tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, ekologickým, požiarnym a iným závadám, prípadne ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia a dodržiavať všeobecne záväzné protipožiarne a bezpečnostné predpisy |
škody preukázateľne spôsobené pri výkone plnenia zmluvy zamestnancami dodávateľa, je dodávateľ povinný odstrániť na vlastné náklady a bezodkladne ohlásiť objednávateľovi |
v prípade, že dodávateľ nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas a v dohodnutých lehotách, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z fakturovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.06.2016 00:00 — 20.06.2017 00:00
1,00 celok
11 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2016 15:42
09.06.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.06.2016 19:33 - Vstupná ponuka | 10 880,00 | € | Cena s DPH |
04.06.2016 19:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: