00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
00612791
UNOMED spol. s r. o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK
Drenážny set s fľašou
drenážny set, fľaše na drenáž, redonové fľaše
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Drenážny set s fľašou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Drenážny set s fľašou, predvakuovaný | ml | 200 | ||
1. Drenážny set s fľašou 200ml, predvakuovaný | ks | 1650 | ||
2. Drenážny set s fľašou, predvakuovaný | ml | 400 | ||
2. Drenážny set s fľašou 400 ml, predvakuovaný | ks | 3600 | ||
3. Drenážny set s fľašou, predvakuovaný | ml | 600 | ||
3. Drenážny set s fľašou 600 ml, predvakuovaný | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
technické vlastnosti pre položky č. 1, 2, 3 | |
stupnica | musí byť vyznačená |
indikátor podtlaku vo valčeku s označenou kalibráciou | vizuálna kontrola množstva vákua |
spojovacia hadička | s tlačkou a bezpečným LUER LOCK konektorom |
ukončenie spoj. hadičky | musí mať schodíkový konektor pre drény CH6-18 |
musí obsahovať konektor na fľaši s tlačkou | |
možnosť zavesenia | |
materiál | bez obsahu škodlivých ftalátov DEHP a latexu |
sterilná | |
jednorazová |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Technickej špecifikácií predmetu Zmluvy, v stĺpci ,,Presná hodnota". |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii, pri dodržaní jednotkových cien a celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
7. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. |
8. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x mesačne. |
9. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 4 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. |
11. Miestom plnenia Rámcovej dohody je Oddelenie zdravotníckych pomôcok Objednávateľa. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
13. Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi Tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 3-5 rokov, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 1 rok, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti. |
14. Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený Objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov: |
- zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom, |
- elektronickou aukciou, |
- na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok, |
- iným preukázateľným spôsobom. |
15. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, kód ŠÚKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH. |
16. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
17. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy minimálne 3 ks skúšobných vzoriek pre každú požadovanú položku predmetu Zmluvy. |
18. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
19. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL k ponúkanému Tovaru (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok) resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
20. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
5 550,00 ks
9 768,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.06.2016 13:52
09.06.2016 14:00
09.06.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2016 13:45 - Vstupná ponuka | 9 768,60 | € | Cena s DPH |
09.06.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 919,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: