• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2016 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2016 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2016 15:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2016 15:15

Detail zákazky Z201613762

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2016 14:44
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2016 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2016 15:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2016 15:15

Základné údaje

Z201613762

OF-88366

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2482140

Objednávateľ

00151742

Ministerstvo financií Slovenskej republiky

Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK

Dodávateľ

22679057

Viliam Turan TURANCAR

Bratislavská 29/466 , Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Preprava 45 osôb autobusom

preprava osôb, autobus

  • 60172000-4 - Požičiavanie autobusov a autokarov s vodičom

Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Preprava 45 osôb autobusom
Funkcia
Preprava 45 osôb autobusom. Dňa 13.06.2016 na trase Bratislava - Tatranská Lomnica a dňa 15.06.2016 späť. Cena prepravy bude zahŕňať všetky náklady spojené s poskytnutím služby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenájom autobusu s vodičom dňa 13.6.2016 a preprava 45 osôb a ich batožiny na trase Bratislava - Tatranská Lomnica podľa definovaných požiadaviek JV 1
Prenájom autobusu s vodičom dňa 15.6.2016 a preprava osôb a ich batožiny na trase Tatranská Lomnica - Bratislava podľa definovaných požiadaviek JV 1
Počet prepravovaných osôb (počet miest na sedenie) osoba 45
Vyzdvihnutie účastníkov dňa 13.6.2016 v Bratislave hod. 9:00
Vyzdvihnutie účastníkov dňa 15.6.2016 v Tatranskej Lomnici hod. 12:00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výbava autobusu Klimatizácia, bezpečnostné pásy na každom sedadle, TV/DVD, chladnička, čistý interiér, maximálny vek autobusu 6 rokov od prvej registrácie vozidla
poistenie vozidla Vozidlo musí spĺňať požiadavky stanovené platným zákonom o cestnej premávke a príslušnými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa výborný technický stav vozidla, čistý a uprataný interiér, bezpečnostné pásy na každom sedadle, TV/DVD,chladnička, max. vek autobusu 6 rokov od prvej registrácie vozidla, klimatizácia, s funkčným vykurovaním.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť náhradný autobus v prípade poruchy autobusu do 1 hod. Náhradný autobus s vodičom musí mať rovnaké alebo lepšie vybavenie a technické vlastnosti ako je uvedené v bode 1.
Dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie, poistenie prepravovaných osôb pre prípad nehody, úrazu, trvalých následkov a pre prípad zničenia, poškodenia a krádeže prepravovanej batožiny.
Autobus musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole.
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové nákladyvodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto (prípadne diaľničné poplatky) na spoplatnené úseky ciest, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby.
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje.
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z.v znení neskorších predpisov.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ a dodávateľ si najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy e-mailom oznámia mená funkcie telefonické kontakty osôb poverených konaním v bežných veciach.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu, na ktorý bude poukázaná platba zaplnenie tejto zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy, ustanovení o trvaní poistenia, technickej kontrole,emisnej kontrole a náhradného autobusu podľa podmienok uvedených v bode 2. je podstatným porušením zmluvy a má za následok právo Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. Odstúpením Objednávateľa od zmluvy zostáva zachované jeho právo na uplatnenie náhrady škody.
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia touto zmluvou, OPET, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a primerane ustanoveniami Občianskeho zákonníka v časti, týkajúcej sa výkonu služieb prepravy osôb a batožiny.
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2016 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2016 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.

Zmluvná špecifikácia

Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.06.2016 18:00

1,00 balík služieb

2 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2016 14:44

06.06.2016 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 385
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2016 14:48 - Vstupná ponuka 2 000,00 € Cena s DPH
06.06.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS