00699063
Protimonopolný úrad SR
Drieňová 24, Bratislava-Ružinov, 82603, SVK
36671134
PERFORMANCE, s.r.o.
Rybničná 40, Bratislava, 831 06, SVK
Migrácia nastavení a pravidiel existujúceho aplikačného firewall-u Forefront TMG 2010 na nové bezpečnostné zariadenie FortiGate 100D, alebo ekvivalent.
migrácia, firewall, IPSec, IPS, web filtering, antimalvér, antispam
Tovar, Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Migrácia nastavení a pravidiel existujúceho aplikačného firewall-u Forefront TMG 2010 na nové bezpečnostné zariadenie FortiGate 100D, alebo ekvivalent.
|
|
---|---|
Funkcia |
Nasadenie a konfigurácia nového bezpečnostného riešenia, ktorého základné funkcie sú: bezpečnostná brána, IPSec Virtual Private Network (VPN), proxy server, publikovanie webovej stránky, publikovanie (reverzné proxy) Outlook Web Access, Intrusion Prevention System (IPS), filtrovanie URL adries, ochrana proti malvérom, ochrana proti spamu, analýza vírusov, aplikačný filter, filtrovanie obsahu. Nové bezpečnostné riešenie plne nahradí aktuálny aplikačný firewall Forefront TMG 2010. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Technické požiadavky: - Počet GE RJ45 portov | ks | 20 | ||
- GE RJ45 Management port | ks | 1 | ||
- GE RJ45 DMZ port | ks | 1 | ||
- GE RJ45 HA porty | ks | 2 | ||
- GE RJ45 Switch porty | ks | 14 | ||
- GE RJ45 Shared porty | ks | 2 | ||
GE RJ45 WAN porty | ks | 2 | ||
Počet GE SFP alebo RJ45 Shared Portov | ks | 2 | ||
Počet USB portov pre klient | ks | 1 | ||
Počet USB portov pre server | ks | 2 | ||
Konzolový port | ks | 1 | ||
Vnútorná pamäť | GB | 32 | ||
2. Systémové požiadavky: Priepustnosť firewall-u (1518/512/64 byte UDP paketov) | Mbps | 2500/1000/200 | ||
Priepustnosť firewall-u (pakety za sekundu) | Kpps | 300 | ||
Latencia firewall-u (64 byte UDP parketov) | μs | 37 | ||
Počet súbežných relácií (TCP) | ks | 3 000 000 | ||
Nové relácie za sekundu (TCP) | ks | 22 000 | ||
Počet politík firewallu | ks | 10 000 | ||
Priepustnosť IPSec VPN (512 bajtové pakety) | Mbps | 450 | ||
Počet Gateway-to-Gateway IPSec VPN tunelov | ks | 2000 | ||
Počet Client-to-Gateway IPSec VPN tunelov | ks | 5 000 | ||
Priepustnosť SSL-VPN | Mbps | 300 | ||
Maximálny počet súbežných SSL-VPN užívateľov (doporučené max.) | ks | 300 | ||
Priepustnosť IPS | Mbps | 950 | ||
Antivirusová priepustnosť (Proxy Based/Flow Based) | Mbps | 300/650 | ||
Priepustnosť CAPWAP Clear-text (HTTP) | Gbps | 1,5 | ||
Počet virtuálnych domén (Default / Max) | ks | 10/10 | ||
Maximálny počet AP (celkom / Tunnel Mode) | ks | 64/32 | ||
Maximálny počet Tokenov | ks | 1 000 | ||
Maximálny počet registrovaných klientov | ks | 600 | ||
3. Rozmery: Výška zariadenia | RU | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Prevádzkové prostredie: Napätie | 100-240 VAC, 50-60 Hz |
Maximálny prúd | 110 V / 3 A, 220 V / 1.5 A |
Spotreba (priemerná/maximálna) | 52.6 W / 63.1 W |
Odvod tepla | min. 215.3 BTU/h |
Prevádzková teplota | od 0 do 40 °C |
Skladovacia teplota | od -35 do 70 °C, |
Vlhkosť | 20 až 90% nekondenzovaná |
2. Zhody a certifikácie: | |
v súlade s | FCC Part 15 Class A, C-Tick, VCCI, CE, UL/cUL, CB |
Certifikácie | ICSA Labs: Firewall, IPsec, IPS, Antivirus, SSL-VPN |
3. Servisná podpora: | min 1 rok 8x5 |
4. Implementácia: | nasadenie a konfigurácia bezpečnostného zariadenia |
5. Dokumentácia | a. používateľská dokumentácia (návod na používanie informačného systému), |
Dokumentácia | b. administrátorská dokumentácia (návod na správu a prevádzku informačného systému), |
Dokumentácia | c. prevádzková dokumentácia (dokumentácia o architektúre informačného systému alebo jeho časti, jeho konfigurácii a väzbách na existujúce informačné systémy), |
6. Školenie | Zaškolenie 2 pracovníkov objednávateľa na používanie dodaného bezpečnostného zariadenia v rozsahu aspoň 2 hodín. |
Názov |
1. Na účely tejto časti sa Plnením rozumie aj Dielo definované v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska účinných odo dňa 18.04.2016 (ďalej len „VZP“). |
2.Do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi minimálne jednu referenciu o skúsenostiach so správou aplikačného firewall-u TMG Forefront 2010. |
3. Do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi minimálne jednu referenciu o migrácii aplikačného firewall-u TMG Forefront 2010 na zariadenie Fortigate 100D, alebo na jeho ekvivalent. |
4. Do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aspoň tri referencie o nasadení riešenia na úrovni Fortigate 100D, alebo ekvivalentu. |
5. Do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi technickú špecifikáciu vysúťaženého bezpečnostného zariadenia podľa tejto zmluvy, ktorá musí obsahovať minimálne označenie výrobcu tohto bezpečnostného zariadenia, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii. |
6. Hodnoty parametrov vysúťaženého zariadenia musia spĺňať minimálne parametre uvedené v Špecifikácii. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí potrebné množstvo kvalifikovaných a technicky spôsobilých pracovníkov na včasné, úplné a bezchybné Plnenie– zhotovenie Diela a poskytne služby s odbornou starostlivosťou a v záujme objednávateľa. |
8. Dodávateľ predloží objednávateľovi harmonogram prác Plnenia v sídle objednávateľa uvedeného v tejto zmluve najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje rozvrhnúť Harmonogram prác zhotovenia Diela tak, že bude rešpektovať možnosť realizácie Diela len počas pracovných dní od 8:00 hod. do 15:00 hod. Harmonogram prác musí rešpektovať bod 10 tejto časti. |
9. Harmonogram prác obsahuje minimálne tieto položky: Analýza existujúceho riešenia, konfigurácia sieťových nastavení a pravidiel na novom bezpečnostnom riešení podľa existujúceho aplikačného firewall-u TMG Fortigate 2010, testovanie a školenie. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje zhotoviť objednávateľovi Dielo v sídle objednávateľa uvedeného v tejto zmluve riadne a včas, najneskôr do 45 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy a v zmysle harmonogramu prác Plnenia. |
11. Sankcie v zmysle článku XIII, bodu 13.1 VZP sa nebudú uplatňovať, ak k porušeniu povinnosti dodávateľa došlo v dôsledku omeškania na strane objednávateľa. |
12. Konfiguračné práce spojené s nasadením bezpečnostného riešenia musia byť realizované tak, aby nebola obmedzená dostupnosť objednávateľa na viac ako 4 hodiny nepretržite. |
13. Dodávateľ zaplatí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 (desať) percent z celkovej ceny Diela, pokiaľ nedodrží ustanovenie bodu 13, a to v každom jednotlivom prípade porušenia bodu 13. |
14. Objednávateľ požaduje od dodávateľa pri práci vo svojich informačných systémoch dodržiavať bezpečnostné pravidlá platné pre informačný systém stanovené vo všeobecne záväzných právnych predpisoch, v riadiacich aktoch a vnútorných predpisoch objednávateľa. |
15. Poučenie o bezpečnostných pravidlách vykoná objednávateľ, o čom vykoná zápis. Zápis bude obsahovať rozsah poučenia a podpisy zástupcov zmluvných strán. |
16.Dodávateľ garantuje v čase podpísania preberacieho protokolu, že Dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy bolo zhotovené v zmysle platnej legislatívy. Za legislatívu sa na účely tohto bodu považujú aj štandardy stanovené pre bezpečnosť informačných technológií. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne opraviť alebo doplniť Dielo, ak po jeho odovzdaní kontrolný orgán vytkne Objednávateľovi jeho chybu alebo nedostatok alebo takúto chybu alebo nedostatok zistí Objednávateľ. Dodávateľ je povinný vykonať túto opravu do 3 pracovných dní od doručenia písomného oznámenia takýchto chýb alebo nedostatkov. |
18. V prípade porušenia povinností ochrany dôverných informácií, ktoré dodávateľovi vyplývajú z čl. XVII VZP , má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu. |
19. Dodávateľ zabezpečí a zodpovedá za ochranu a utajenie dôverných informácií aj zo strany svojich zamestnancov, zástupcov ako aj iných spolupracujúcich tretích strán, ak im takéto informácie boli poskytnuté. V prípade porušenia tejto povinnosti má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu. |
20. Zmluvná pokuta podľa bodu 18 alebo 19 je vo výške 3000 € pre každý jednotlivý prípad takéhoto porušenia ochrany dôverných informácií. |
21. Dodávateľ nie je oprávnený vyhotovovať si kópie žiadnych počítačových údajov objednávateľa alebo zamestnancov objednávateľa, prenášať ich alebo ich distribuovať. |
22. V prípade porušenia zákazu podľa bodu 21 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5000 € pre každý jednotlivý prípad takéhoto porušenia zmluvy. |
23. Uhradením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, vrátane škôd, ktorých rozsah presahuje výšku zmluvnej pokuty, ako ani právo odstúpiť od zmluvy. |
24. Dodávateľ je povinný bezodkladne po uzatvorení zmluvy oznámiť objednávateľovi telefónne číslo a e-mailovú adresu určené na komunikáciu s objednávateľom. |
25. Dodávateľ zaškolí 2 pracovníkov objednávateľa na používanie dodaného bezpečnostného zariadenia v rozsahu aspoň 2 hodín. |
26. Dodávateľ je povinný písomne uviesť cenu za bezpečnostné zariadenie (hardvér) a konfiguračných prác spojených s nasadením zariadenia. |
27. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prevzatí Diela na základe podpísaného preberacieho protokolu bez výhrad. Objednávateľ je oprávnený v preberacom konaní neprevziať od dodávateľa dielo s vadami či nedorobkami. |
28. V prípade, ak je dodané Dielo predmetom autorského práva alebo iného práva duševného vlastníctva, dodávateľ je povinný na túto skutočnosť objednávateľa upozorniť a uviesť, kto sa považuje za autora. |
29. Dodávateľ sa týmto zároveň zaväzuje, že na účely splnenia ustanovení čl. VI písmena C bodu 6.6.7 a 6.6.8 VZP vysporiada všetky právne vzťahy s tretími osobami tak, aby na objednávateľa momentom prevzatia diela previedol všetky majetkové práva k autorskému dielu alebo k predmetom práv duševného vlastníctva a poskytol licenciu na používanie takéhoto autorského diela alebo predmetov práv duševného vlastníctva v zmysle predmetných ustanovení VZP. |
30. V prípade, ak dodávateľ neposkytne objednávateľovi licenciu alebo neprevedie majetkové práva v plnom rozsahu podľa príslušných ustanovení VZP, alebo poskytnutá licencia či prevedené majetkové práva majú iné nedostatky, ktoré obmedzujú, sťažujú alebo znemožňujú právne alebo fakticky riadne a ničím neobmedzené používanie Diela a nakladanie s ním, považuje sa to za právnu vadu Diela. |
31. Zmluvné strany berú na vedomie, že konfigurácie, testovanie a pracovné postupy použité počas zhotovovania Diela netvoria predmet autorského práva ani iného práva duševného vlastníctva a dodávateľovi nevznikajú žiadne nároky v prípade ich opakovaného uplatnenia alebo modifikácie ich výsledkov. |
32. Ak sa po prevzatí Diela ukáže, že dielo trpí právnou vadou podľa bodu 31 tejto časti, objednávateľ môže požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 500 eur. Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
33. Cena za Dielo je konečná a zahŕňa všetky a akékoľvek náklady na zhotovenie a dodanie Diela, a akékoľvek práce, služby, softvér alebo materiály vykonané alebo dodané v súvislosti so zhotovením a dodaním tohto Diela vrátane prípravných prác. |
34. Záruka: a) Chyby zistené a reklamované v záručnej dobe sa dodávateľ zaväzuje odstrániť v lehote 5 dní od ich písomného oznámenia objednávateľom. |
b) Dodávateľ poskytne nad rámec obchodného zákonníka rozšírenú záruku a porealizačnú podporu v dĺžke 3 mesiacov od odovzdania diela v tomto rozsahu: • osobné a telefonické konzultácie pre objednávateľa v rozsahu najviac 4 hodín v kalendárnom mesiaci, • prípadné zmeny v nastaveniach a úpravy konfigurácie podľa potrieb v rozsahu najviac 4 hodín v mesiaci, • asistencia a technická podpora (na mieste, telefonicky alebo vzdialeným prístupom) v prípade havarijného stavu v rozsahu najviac 4 hodín v mesiaci. |
Odstránením vád Diela nie je dotknutá zodpovednosť za škodu a ani nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty za porušenie zmluvy. |
35. Ak dodávateľ poruší povinnosť podľa predchádzajúcich bodov tejto časti alebo príslušných ustanovení VZP, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a v tom prípade objednávateľ má právo od Zmluvy odstúpiť. Dňom odstúpenia od Zmluvy bude deň doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy dodávateľovi. |
36. V prípade, ak objednávateľ od Zmluvy odstúpil z dôvodu porušenia povinností podľa tejto časti alebo podľa príslušných ustanovení VZP dodávateľom, dodávateľ nemá nárok na odmenu, ani jej časť, a ani na náhradu nákladov vynaložených na zhotovenie Diela. |
37. Podmienky a vzťahy tu neupravené sa riadia príslušnými predpismi v tomto poradí: a) Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska účinnými od 18.04.2016 , ktoré sú súčasťou a tvoria prílohu tejto Zmluvy, b) Príslušnými ustanoveniami § 536 a nasl. Obchodného zákonníka |
Drieňová 24, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
14.06.2016 15:30 — 29.07.2016 15:30
1,00 ks
6 960,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2016 15:22
03.06.2016 15:25
03.06.2016 15:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.06.2016 10:40 - Vstupná ponuka | 6 960,00 | € | Cena s DPH |
03.06.2016 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 948,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: