00179663
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Junácka 4, Bratislava, 83104, SVK
00685852
Messer Tatragas, spol. s r.o.
Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK
Dodávka technických plynov a nájom za tlakové oceľové fľaše a sudy
technický chlór, kvapalný amoniak, plynný kyslík, technický acetylén, nájom oceľovej fľaše a sudu
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodávka technických plynov a nájom za tlakové oceľové fľaše a sudy
|
|
---|---|
Funkcia |
technické plyny na úpravu bazénových vôd plavárne a kúpalísk, dopĺňanie chladiacich médií na zimných štadiónoch, údržba a oprava zariadení zvarovaním |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlór technický 50 kg/fľaša oceľová tlaková v zmysle platnej STN v SR | ks | 103 | ||
Amoniak kvapalný 500 kg/sud v zmysle platnej STN v SR | ks | 2 | ||
Kyslík plynný 6,43 m3/fľaša oceľová tlaková v zmysle platnej STN v SR | ks | 1 | ||
Acetylén technický 6 kg/fľaša oceľová tlaková v zmysle platnej STN v SR | ks | 1 | ||
Príplatok spolu za fľašu vrátane mýtne, palivový, ADR resp. iný | ks | 105 | ||
Príplatok spolu za sud vrátane mýtne, palivový, ADR resp. iný | ks | 2 | ||
Nájomné za fľašu/deň | počet fľašodní | 6300 | ||
Nájomné za sud | deň | 2 | ||
Prepravné za fľašu | ks | 105 | ||
Prepravné za sud | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy a vyloženia na miesta plnenia |
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať, prevziať a zaplatiť tovar po častiach, podľa potreby Objednávateľa |
Požadujeme na faktúre uvádzať cenu tovar položkovite s uvedením jednotkovej ceny vrátane DPH zaokrúhlenej na maximálne dve desatinné miesta a konkrétne miesto dodávky |
Súčasťou faktúry je preberajúcim podpísaný dodací list s položkovitým zoznamom dodaného tovaru a uvedením konkrétneho miesta a dňa dodania |
Dodanie tovaru bude vykonávané priebežne počas lehoty plnenia na základe objednávky do štyroch pracovných dní odo dňa objednávky |
Dodanie tovaru na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie tovaru môže Objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom e-mailu |
Požadujeme možnosť neodobrať celé uvedené množstvá výrobkov ale v rámci celkovej ceny umožniť odobrať vyššie množstvo z iného výrobku |
Požadujeme možnosť neodobrať celé uvedené množstvá z uvedených položiek |
Požadujeme predložiť kartu bezpečnostných údajov od technických plynov |
Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého Dodávateľom. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
V prípade nedodržania ktorejkoľvek podmienky alebo uplatnenia reklamácie si vyhradzujeme právo vrátiť reklamovaný predmet dodávky. |
Požadujeme možnosť vratné obaly fľaše, sudy vrátiť aj po termíne ukončenia zmluvy |
Požadujeme do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť potvrdenie o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škodu pri plnení Zmluvy minimálne vo výške 100.000,- EUR, v zmysle poistnej zmluvy, resp. poistného certifikátu |
Názov | Upresnenie |
Miesta plnenia budú upresnené po uzatvorení zmluvy v zmysle OPET | Jedná sa o 6 odberných miest v rámci jedného mesta |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2016 15:12 — 30.06.2017 15:13
1,00 súbor
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2016 15:21
06.06.2016 15:11
06.06.2016 15:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2016 13:00 - Vstupná ponuka | 9 984,52 | € | Cena bez DPH |
06.06.2016 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 984,52 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: