36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Dodávka originálnych tonerov do laserových a atramentových tlačiarní a multifunkčných zariadení
Tonery
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodávka originálnych tonerov do laserových a atramentových tlačiarní a multifunkčných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
predmetom zákazky je dodávka originálnych tonerových a atramentových náplní do laserových a atramentových tlačiarní a multifunkčných zariadení, novovyrobených podľa štandardov výrobcu príslušných zariadení |
dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia, s odberom a s ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Originál Toner P 4030 DN pre zariadenie Triumph-Adler | ks | 20 | ||
2. Originál toner CF 280 X pre zariadenia HP LJ Pro M425 MFP/HP LJ M401 | ks | 50 | ||
3. Originál toner CF 283 X pre zariadenie HP LJ Pro M201dw | ks | 20 | ||
4. Originál toner CF 380 X pre zariadenie HP LaserJet Pro MFP M476dn | ks | 6 | ||
5. Originál toner CF 381 A pre zariadenie HP LaserJet Pro MFP M476dn | ks | 6 | ||
6. Originál Toner CF 382 A pre zariadenie HP LaserJet Pro MFP M476dn | ks | 6 | ||
7. Originál toner CF 383 A pre zariadenie HP LaserJet Pro MFP M476dn | ks | 6 | ||
8. Originál toner CE 400 X pre zariadenie HP LaserJet Pro 500 Color M570dn | ks | 15 | ||
9. Originál toner CE 401 A pre zariadenie HP LaserJet Pro 500 Color M570dn | ks | 10 | ||
10. Originál toner CE 402 A pre zariadenie HP LaserJet Pro 500 Color M570dn | ks | 10 | ||
11. Originál toner CE 403 A pre zariadenie HP LaserJet Pro 500 Color M570dn | ks | 10 | ||
12. Originál toner HP CC 530 A pre zariadenia HP Color LJ CP2025 / HP CM2320nf MFP | ks | 10 | ||
13. Originál toner HP CC 531 A pre zariadenia HP Color LJ CP2025 / HP CM2320nf MFP | ks | 5 | ||
14. Originál toner HP CC 532 A pre zariadenia HP Color LJ CP2025 / HP CM2320nf MFP | ks | 5 | ||
15. Originál Toner HP CC 533 A pre zariadenia HP Color LJ CP2025 / HP CM2320nf MFP | ks | 5 | ||
16. Originál toner CF 210 X pre zariadenia HP LJ color 251nw / color MFP M276n | ks | 15 | ||
17. Originál toner CF 211 A pre zariadenia HP LJ color 251nw / color MFP M276n | ks | 12 | ||
18. Originál toner CF 212 A pre zariadenia HP LJ color 251nw / color MFP M276n | ks | 12 | ||
19. Originál toner CF 213 A pre zariadenia HP LJ color 251nw / color MFP M276n | ks | 12 | ||
20. Originál toner CE 410 X pre zariadenia HP LaserJet Pro MFP M475dn | ks | 10 | ||
21. Originál toner CE 411 A pre zariadenie HP LaserJet Pro MFP M475dn | ks | 15 | ||
22. Originál toner CE 412 A pre zariadenie HP LaserJet Pro MFP M475dn | ks | 15 | ||
23. Originál toner CE 413 A pre zariadenie HP LaserJet Pro MFP M475dn | ks | 15 | ||
24. Originál Toner CF 226 X pre zariadenie HP LaserJet Pro MFP M426fdw | ks | 15 | ||
25. Originál toner HP CF 360 X pre zariadenia HP Color LJ Enterprise M552 | ks | 8 | ||
26. Originál toner HP 56 pre zariadenie HPpsc2410 atrament | ks | 8 | ||
27. Originál toner HP 57 pre zariadenie HPpsc2410 atrament | ks | 6 | ||
28. Originál toner C7115X pre zriadenie HP LaserJet 1200 | ks | 2 | ||
29. Originál toner CB 436 A pre zariadenia HP LaserJet M1120n / HP LaserJet 1505 | ks | 210 | ||
30. Originál toner CE 278 A pre zariadenia HP LaserJet 1536dnf / HP LaserJet1606dn | ks | 180 | ||
31. Originál toner Q 2613 X pre zariadenie HP LaserJet 1300 | ks | 6 | ||
32. Originál toner Q 5949 X pre zariadenia HP LaserJet 3390 / HP LaserJet 1320 | ks | 28 | ||
33. Originál toner Q 2612 A pre zariadenia HP LJ 3015 / HP LJ 1020 / HP LJ 1022 | ks | 60 | ||
34. Originál toner Q 7551 X pre zariadenie HP LaserJet P3005n | ks | 6 | ||
35. Originál toner Q 7553 X pre zariadenie HP LaserJet M 2727nf | ks | 8 | ||
36. Originál toner HP CF 361 X pre zariadenie HP Color LJ Enterprise M552 | ks | 5 | ||
37. Originál toner HP CF 362 X pre zariadenie HP Color LJ Enterprise M552 | ks | 5 | ||
38. Originál toner HP CF 363 X pre zariadenie HP Color LJ Enterprise M552 | ks | 5 | ||
39. Originál toner Q 2610 A pre zariadenie HP LaserJet 2300 | ks | 10 | ||
40. Originál toner Q 6511 X pre zariadenie HP LaserJet 2420 | ks | 5 | ||
41. Originál toner CE 505 X pre zariadenie HP LaserJet P2055dn | ks | 5 | ||
42. Originál toner CC 364 A pre zariadenia HP LaserJet P4014n / HP LaserJet P4015 | ks | 2 | ||
43. Originál toner CF 410 X pre zariadenie HP LaserJet color MFP M477fdn | ks | 8 | ||
44. Originál Toner CF 411 X pre zariadenie HP LaserJet color MFP M477fdn | ks | 8 | ||
45. Originál toner CF 412 X pre zariadenie HP LaserJet color MFP M477fdn | ks | 8 | ||
46. Originál toner CF 413 X pre zariadenie HP LaserJet color MFP M477fdn | ks | 8 | ||
47. Originál toner CE 250 X pre zariadenie HP Color LaserJet CP3525n | ks | 3 | ||
48. Originál toner CE 251 A pre zariadenie HP Color LaserJet CP3525n | ks | 3 | ||
49. Originál toner CE 252 A pre zariadenie HP Color LaserJet CP3525n | ks | 3 | ||
50. Originál toner CE 253 A pre zariadenie HP Color LaserJet CP3525n | ks | 3 | ||
51. Originál toner HP Q 6000 A pre zariadenie HP Color LJ 2605 dn | ks | 5 | ||
52. Originál toner HP Q 6001 A pre zariadenie HP Color LJ 2605 dn | ks | 3 | ||
53. Originál toner HP Q 6002 A pre zariadenie HP Color LJ 2605 dn | ks | 3 | ||
54. Originál toner HP Q 6003 A pre zariadenie HP Color LJ 2605 dn | ks | 3 | ||
55. Originál toner C 718-8360 pre zariadenie Canon i-Sensys MF8380 MFP | ks | 7 | ||
56. Originál toner C 718-8361 pre zariadenie Canon i-Sensys MF8380 MFP | ks | 7 | ||
57. Originál Toner C 718-8362 pre zariadenie Canon i-Sensys MF8380 MFP | ks | 7 | ||
58. Originál toner C 718-8363 pre zariadenie Canon i-Sensys MF8380 MFP | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
originál toner | originálny obal od výrobcu zariadení príslušných značiek/(hologramy) |
tonerové náplne | vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení daných značiek |
originál toner, tonerové náplne | obal neporušený, nepoškodený v pôvodnom obale schválený výrobcom zariadení príslušných značiek |
Názov |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť : |
(dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Dodávka originálnych tonerov". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby, |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely vybavovania objednávok od objednávateľa, |
- e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. |
3. Originál resp. úradne overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
4.1 poradové číslo príslušnej položky predmetu zákazky, |
4.2 názov príslušnej položky predmetu zákazky, |
4.3 mernú jednotku príslušnej položky predmetu zákazky, |
4.4 jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, |
4.5 sadzbu DPH v % príslušnej položky predmetu zákazky, |
4.6 DPH v EUR príslušnej položky predmetu zákazky, |
4.7 jednotkovú cenu za mernú jednotku v EUR s DPH príslušnej položky predmetu zákazky. |
5. Technický list ku každému typu tovaru: |
- z technického listu musí byť preukázateľný najmä minimálny počet vytlačených strán a ďalej označenie zariadení na spoluprácu s ktorými je navrhnutý, |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač. |
6. Fotografiu balenia, v akom bude daná originálna náplň dodávaná a to ku každému typu tovaru: |
- s uvedením a popisom ochranných prvkov zaručujúcich originalitu balenia, |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač. |
7. Originál, resp. úradne overenú kópiu potvrdenia o registrácii dodávateľa v súlade s ustanoveniami § 98 odst. 1 a 2 zákona NR SR č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o odpadoch“) pre odpad zaradený do kategórie „ostatný“ katalógové číslo: |
- 08 03 18 – odpadový toner do tlačiarne iný ako uvedený v 08 03 17, |
8. Originál, resp. úradne overenú kópiu súhlasu dodávateľa v súlade s ustanoveniami §97 odst. 1 písm. f) zákona o odpadoch pre odpady kategórie „nebezpečný“ zaradené pod katalógové čísla: |
- 08 03 17 - odpadový toner do tlačiarne obsahujúci nebezpečné látky. |
V prípade, ak dodávateľ mieni zabezpečovať činnosti uvedené v bodoch 7 a 8 prostredníctvom tretej osoby, v tom prípade je povinný predložiť zmluvu uzavretú s osobou, ktorá bude zabezpečovať nakladanie s odpadom. Zároveň predloží platné rozhodnutie miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva v súlade s § 97 odt. 1 písm. f) pre nakladanie s nebezpečnými odpadmi. Pre nakladanie s ostatným odpadom predloží platné rozhodnutie miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva v súlade s ustanoveniami § 98 odst. 1 a 2 zákona o odpadoch. |
9. Dodávateľ musí preukázať skutočnosť, že tovar je certifikovaný technickou normou ISO/IEC 11798, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne). Dodávateľ túto skutočnosť preukáže predložením originálu resp. úradne overenej kópie potvrdenia o spĺňaní podmienky, vydaným výrobcom resp. jeho zastúpením v SR. |
10. Originál, resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu ISO 9001:2008, t.j. osvedčenia preukazujúceho zavedenie systému manažérstva kvality, ktorým dodávateľ potvrdzuje splnenie zabezpečenia kvality vyplývajúce z príslušnej normy ako štandardu na certifikáciu systémov manažérstva kvalít, príp. iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi krajín Európskej únie. |
11. Originál, resp. úradne overenú kópiu platného certifikátu ISO 14001:2004, t.j. osvedčenia preukazujúceho zavedenie systému environmentálneho manažérstva, ktoré dodávateľ použije pri plnení zmluvy, príp. iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi krajín Európskej únie. |
12. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
12.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
12.2 osoby komu tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
12.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
12.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
12.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, odberom a ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného predávajúcim. |
2. Tovar musí byť nový, originálny, vyrobený priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov požadovaných značiek a musí spĺňať všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, s ochrannými známkami výrobcu, musí byť neporušený, nepoškodený, predpísaný a schválený výrobcami príslušných zariadení, nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v ňom použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec. |
3. Tovar nesmie byť vyrábaný s použitím pôvodných plastových obalov/púzdier originálnych tonerových náplní a ani iných ako originálnych častí. |
4. Tovar musí byť vyrábaný výhradne výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak aby spĺňal požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu CANON, Hewlett Packard, Triumph-Adler. |
5. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky. |
6. Náklady vynaložené dodávateľom na služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, s vyložením v mieste jeho umiestnenia, s odberom a s ekologickou likvidáciou použitých tonerov a obalových materiálov dodávateľ zahrnie do ceny tovarov. |
7. Ak sa v opisnom formulári resp. v jeho prílohe uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tonery spolupracujúce s viacerými typmi zariadení, definovanými v technickom liste a schválenými výrobcom príslušných zariadení, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané verejným obstarávateľom. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
9. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu. Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie objednávateľa dodať náhradné plnenie (t.j. ten istý druh tovaru, v rovnakom množstve) za tú časť plnenia predmetu zákazky, ktorá bola objednávateľom v reklamácii označená ako dodaná s vadami. |
10. Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
11. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
12. Rozpis resp. prehľad jednotlivých druhov tovarov, vrátane ich bližšej špecifikácie a predpokladaného množstva je uvedený v časti 1.3 Technická špecifikácia predmetu. |
13. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. Zmluvná cena tohto druhu tovaru bude určená, ako nižšia cena z nasledovných cien: |
13.1 z trhovej ceny, ktorá bude vypočítaná ako priemerná cena rovnakého typu tovaru od min. troch rôznych predajcov na trhu. Jedným z povinne oslovených predajcov v rámci prieskumu trhu bude dodávateľ. Prieskum trhu vykoná objednávateľ, |
alebo |
13.2 z ponukovej ceny predloženej dodávateľom v prieskume trhu. |
14. V prípade, ak počas platnosti rámcovej dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená. Ak trhová cena náhradného tovaru bude v danom období nižšia ako cena pôvodného tovaru, platí spôsob určenia ceny uvedený v bode 13 tohto OF. |
15. V prípade, ak nastanú skutočnosti uvedené v bodoch 13 a 14 tejto časti OF je dodávateľ povinný pred prvou dodávkou každého nového tovaru, resp. náhradného druhu tovaru doručiť objednávateľovi doklady uvedené v bodoch 5, 6 a 9 časti A tohto OF a zároveň doručiť návrh dodatku, ktorého predmetom bude zmena rozsahu plnenia vrátane aktualizovaného štruktúrovaného rozpočtu ceny predmetu zákazky. |
16. Dodávateľ berie na vedomie skutočnosť, že nie je oprávnený požadovať od objednávateľa odobratie celého predpokladaného množstva tovaru. Neodobratie celého predpokladaného množstva tovaru objednávateľom v celom rozsahu taktiež nezakladá právo dodávateľa uplatniť voči objednávateľovi z tohto titulu náhradu škody a/alebo právo na odstúpenie od tejto rámcovej dohody. |
17. Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu uvedenom v príslušnej písomnej objednávke. Dodávateľ je povinný súčasne s dodávkou tovaru predložiť oprávnenému zástupcovi objednávateľa fotokópiu vyhlásenia výrobcu zariadení resp. jeho zastúpenia v SR vybraných značiek o skutočnosti, že tovar je v súlade s normami ISO/IEC 11798, ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne) a dodací list (na jeho potvrdenie). |
18. Lehota dodania, v rámci ktorej je dodávateľ povinný dodať tovar je do 2 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky. |
19. Dodanie tovaru sa uskutoční na základe vystavenej písomnej objednávky objednávateľa. Tovar sa špecifikuje priamo v objednávke alebo v prílohe objednávky. V objednávke bude vždy uvedená oprávnená osoba objednávateľa pre prevzatie tovaru. |
20. Objednávky je objednávateľ oprávnený zasielať na adresu dodávateľa elektronicky na e-mail, ktorý dodávateľ uviedol v Liste s kontaktnými údajmi dodávateľa. |
21. Dodávateľ potvrdí príjem objednávky písomne a to zaslaním spätného potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka. |
22. Dodávateľ je povinný oprávnenej osobe objednávateľa vopred telefonicky a to najneskôr 1 pracovný deň pred predpokladaným dňom doručenia predmetu zákazky, oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo zmeny termínu uvedeného dodávateľom po odsúhlasení dodávateľom. |
23. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do pevného prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. Dodávateľ je povinný na prepravnom obale uviesť označenie dodávateľa tovaru a dátum balenia. |
24. Dohodnutým miestom dodania predmetu tejto rámcovej dohody je miestnosť slúžiaca objednávateľovi ako sklad všeobecného materiálu. |
25. Dodávka tovaru bude prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe dodacieho listu. Potvrdený dodací list je následným podkladom pre fakturáciu a povinnou prílohou faktúry. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
26. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený), |
27. Dodávateľ je povinný najneskôr do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa po dni prevzatia tovaru objednávateľom, doručiť objednávateľovi na e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka elektronický dodací list obsahujúci objednávateľom prevzatý a potvrdený tovar. Elektronický dodací list musí byť zaslaný vo formáte .CSV (podrobnosti týkajúce sa požadovanej štruktúry elektronického dodacieho listu budú upresnené dodávateľovi po zaslaní Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek). |
28. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
29. Objednávateľ zaplatí zmluvnú cenu za objednaný a dodaný tovar na základe faktúry vystavenej predávajúcim po dodaní tovaru. |
30. Faktúry musia mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať číslo rámcovej dohody a číslo objednávky. |
31. Splatnosť faktúr je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
32. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
33. Objednávateľ si vyhradzuje právo realizovať prieskum trhu za účelom aktualizácie ceny tovaru, za ktoré by bolo možné tovar aktuálne dodať na trh, kedykoľvek počas účinnosti rámcovej dohody. |
34. Takýto prieskum trhu bude realizovaný minimálne prostredníctvom troch nezávislých ponúk na jednotlivé druhy tovaru, ktorý má byť predmetom objednávky. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v rámcovej dohode. O prieskume trhu musí mať objednávateľ písomnú dokumentáciu. |
35. V prípade, ak priemerná jednotková cena príslušného tovaru, ktorý má byť predmetom objednávky určená z troch najnižších ponúk získaných v rámci prieskumu trhu je nižšia ako aktuálna dodávateľská jednotková cena príslušného tovaru, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie tovaru za cenu zodpovedajúcu priemernej jednotkovej cene príslušného tovaru, určenú z troch najnižších ponúk získaných v rámci prieskumu trhu. |
36. Ak prieskum trhu realizovaný objednávateľom preukáže, že aktuálna priemerná jednotková cena príslušného tovaru, ktorý má byť predmetom objednávky určená z troch najnižších ponúk získaných v rámci prieskumu trhu je nižšia ako aktuálna dodávateľská jednotková cena tovaru, zaväzuje sa dodávateľ dodať tovar objednávateľovi za jednotkovú cenu určenú z troch najnižších ponúk získaných v rámci prieskumu trhu. Takto určená cena bude platiť po dobu, kým objednávateľ neuskutoční ďalší prieskum trhu, resp. do ukončenia účinnosti rámcovej dohody. |
37. Ak dodávateľ odmietne dodať tovar podľa predchádzajúceho bodu, je objednávateľ oprávnený rámcovú dohodu vypovedať. V takomto prípade je výpovedná lehota tri mesiace a začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená dodávateľovi. |
38. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
39. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
40. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
950,00 ks
91 655,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.05.2016 13:58
03.06.2016 14:00
03.06.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.06.2016 12:38 - Vstupná ponuka | 91 655,00 | € | Cena bez DPH |
03.06.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 500,07 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: