36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
00685852
Messer Tatragas, spol. s r.o.
Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK
Oxid uhličitý - plyn na medicinálne použitie
oxid uhličitý, tlaková fľaša
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Oxid uhličitý - plyn na medicinálne použitie
|
|
---|---|
Funkcia |
Oxid uhličitý - plyn na medicinálne použitie používaný pre zabezpečenie lekárskej starostlivosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - Oxid uhličitý | kg | 1 | 1237,5 | |
Položka č.2 - Nájom tlakovej fľaše | fľaša / deň | 1 | 3650 | |
Položka č.3 - ADR poplatok pre položku č. 1 | fľaša | 1 | 33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Položka č.1 - Oxid uhličitý | |
1.1 Chemický obsah: | CO2 |
1.2 Čistota: | 4.5 |
1.3 Plyn vyrábaný a dodávaný podľa príslušnej normy: | STN 078304 |
1.4 Dodávaný v tlakových fľašiach (položka č.2) | |
1.5 Hmotnosť náplne jednej fľaše: | 37,5 kg |
1.6 Doba použiteľnosti: | minimálne 24 mesiacov |
1.7 Záručná doba: | minimálne 24 mesiacov |
2. Položka č.2 - Nájom tlakovej fľaše | |
2.1 Tlaková fľaša musí spĺňať požiadavky podľa príslušnej normy: | STN 078509 |
3. Položka č.3 - ADR poplatok pre položku č. 1 | |
3.1 zahŕňajú dopravné náklady vrátane: | |
3.1.1 doručenia | |
3.1.2 vyloženia |
Názov |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť: |
(dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Oxid uhličitý". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov, ktoré musia byť očíslované. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písm. a), |
c) e-mail kontaktnej osoby podľa písm. a), |
d) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely plnenia zmluvy na predmetnú zákazku, |
e) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písm. d), |
f) e-mail kontaktnej osoby podľa písm. d). |
3. Originál, resp. úradne overenú kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, t.j. ku každej položke predmetu zákazky všetky ponúkané produkty (sortiment), ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v OF. Dodávateľ vyplní Prílohu č.1 - Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky. |
5. Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte: |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v OF, |
- prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
6. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
6.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
6.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
6.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
6.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
6.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
7. Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov od momentu jej uzavretia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
3. Požaduje sa dodanie tovaru: |
3.1 do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky). Za termín doručenia objednávky sa považuje faxové potvrdenie o bezchybnom doručení faxovej objednávky dodávateľovi a v prípade e-mailového zasielania objednávok sa bude považovať za termín doručenia objednávky potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, |
3.2 v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod., |
3.3 na dohodnuté miesto dodania a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste dodania a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
3.4 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo rámcovej dohody, dodané druhy tovaru, množstvo, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
4. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený bezodkladne požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 48 hodín odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľa podľa predchádzajúcej vety (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky). |
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
5. Požaduje sa, aby mal dodávateľ zriadené zákaznícke centrum/callcentrum a aby bol na zákazníckom centre/callcentre dostupný počas pracovných dní v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod. |
6. Požaduje sa, aby dodávateľ umožnil objednávateľovi užívať dodané tlakové fľaše, ktoré sú v jeho vlastníctve, a to počas celej doby platnosti zmluvy. |
7. Objednávateľ berie na vedomie, že tlakové fľaše zostávajú vo vlastníctve dodávateľa, ktorý ich prenajíma objednávateľovi za účelom dodávania tovaru v nich a jeho spotreby z nich. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že predmetom nájmu pri položke č. 2 - "Nájom tlakovej fľaše" je 10 tlakových fliaš, ktoré predstavujú stály počet tlakových fliaš umiestnených v prevádzke objednávateľa. Dodávateľ v zmysle objednávky doručí predmet zákazky a zároveň prevezme prázdne fľaše, pričom počet prevzatých prázdnych fliaš je zodpovedajúci počtu doručených plných fliaš. |
9. Požaduje sa, aby v prípade, ak sa úspešným dodávateľom predmetu zákazky stane súčasný dodávateľ predmetu zákazky, bola zabezpečená kontinuita plnenia predmetu zákazky a síce: |
- objednávateľ dospotrebuje tovar z tlakovej fľaše nespotrebovaný do konca platnosti predchádzajúcej zmluvy, |
- dodávateľ je oprávnený v takomto prípade účtovať iba nájom príslušnej tlakovej fľaše podľa predchádzajúcej zmluvy. |
10. Požaduje sa, aby dodávateľ bral na vedomie, že objednávateľ znáša nebezpečenstvo škody na dodaných tlakových fľašiach, ktoré sú vo vlastníctve dodávateľa, iba od momentu ich prevzatia do doby ich vrátenia dodávateľovi (pre vrátenie tlakových fliaš pozri bod 11. a 12. tejto časti Opisného formulára). |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ prázdne tlakové fľaše na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania, a to počas celej doby platnosti zmluvy vždy pri najbližšej dodávke tovaru. |
12. Požaduje sa, aby dodávateľ po ukončení platnosti zmluvy: |
12.1 prázdne tlakové fľaše na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa ukončenia platnosti zmluvy, |
12.2 nespotrebované tlakové fľaše na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa ukončenia platnosti zmluvy |
12.3 tlakové fľaše s expirovaným obsahom na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa ukončenia platnosti zmluvy. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľom dodané tlakové fľaše boli označené čiarovým kódom dodávateľa, pre ich rýchlu a jednoduchú identifikáciu. |
14. Požaduje sa, aby dodávateľ v rámci plnenia predmetu zmluvy dodržiaval zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a aby zabezpečil, aby pri plnení zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia. |
15. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj fotokópia objednávky a dodacieho listu. |
16. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
17. Požaduje sa, aby v prípade, ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, tak |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa, po doručení dokladu uvedeného v bode 4. časti A. Opisného formulára, o doručenie písomného zdôvodnenia navýšenia konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH u príslušnej položky predmetu zákazky oproti aktuálnemu alebo predchádzajúcemu zmluvnému vzťahu; |
- po prehodnotení písomného zdôvodnenia, ak objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 7. písm. a) časti A. Opisného formulára. |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 7. písm. b) časti A. Opisného formulára. |
18. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
19. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia: |
19.1 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s podmienkami OPET pri každom opakovanom plnení prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v OPET na vôli dodávateľa, pričom dodávateľ prehodnocuje aspoň tri cenové ponuky, ktoré musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto rámcovej dohode. |
19.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenie aktuálnosti ceny. |
19.3 Požaduje sa, aby v prípade, ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 19. tejto rámcovej dohody. |
19.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede,pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za cenu zistenú podľa bodu 19. tejto rámcovej dohody. |
20. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 18. - 19. tejto časti. |
21. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
22. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
33,00 ks
6 540,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2016 14:22
03.06.2016 10:00
03.06.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.06.2016 14:27 - Vstupná ponuka | 6 539,00 | € | Cena bez DPH |
03.06.2016 07:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 538,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: