00331911
Obec Slivník
Hlavná 9, Kuzmice, 07612, SVK
45423237
JRK Waste Management s. r. o.
Grosslingova 17, Bratislava, 811 09, SVK
Informačno-propagačná kampaň "Zhodnocovanie BRKO"
kompostovanie, kampaň, vzdelávanie, biologicky rozložiteľný odpad, odpad, osveta
Služba
24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie
1. Informačno-propagačná kampaň "Zhodnocovanie BRKO"
|
|
---|---|
Funkcia |
Vypracovanie a realizácia informačnej kampane so zameraním na zber, kompostovanie, predchádzanie vzniku odpadov (BRKO), vypracovanie grafického návrhu a tlač publikácií spojených s kampaňou v rozsahu: |
- min. 2 prednášky o domácom kompostovaní v trvaní min. 1 hodiny spojené s praktickými ukážkami min. 3 ks rôznych typov záhradných kompostérov (počet pozvaných celkom: 1 zástupca z každej domácnosti (počet domácností 198) |
- 1 workshop v trvaní min. 1 hodinu pre deti ZŠ s témou "Včera odpad - dnes kompost". |
- séria 4 autorských článkov do obecných novín/spravodaja s minimálnym rozmerom A4 s tematikou - Prečo kompostovať ? Kompostovanie v zime. 10 najčastejších chýb pri kompostovaní a ich riešenie. Využitie kompostu v záhrade. |
- min. 15 stránková publikácia - brožúra so zásadami správneho kompostovania o počte výtlačkov 198 (technická špecifikácia v tabuľke) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
publikácia / brožúra so zásadami správneho kompostovania | počet strán | 15 | 20 | |
publikácia / brožúra so zásadami správneho kompostovania | formát | A5 | ||
publikácia / brožúra so zásadami správneho kompostovania | papier (g) | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
publikácia / brožúra so zásadami správneho kompostovania - viazanie | spinkovanie |
publikácia / brožúra so zásadami správneho kompostovania - farba | 4+4 farebne |
Názov |
Objednávateľ je povinný do 3 pracovných dní oznámiť Dodávateľovi: zodpovednú osobu za plnenie predmetu zmluvy a za jeho realizáciu (kontakty: tel a email) a bankový účet na zloženie výkonovej zábezpeky. |
1.Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi poštou alebo osobne: |
a) do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy 10 ks vzoriek publikácie spojenej s kampaňou |
b) do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za vzdelávanie / školitela |
b1) do 3 dní kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti školiteľa v predmete vzdelávania |
c) do troch dní min. 5 referencií na rovnaký alebo podobný predmet kampane realizovanej Dodávateľom, pričom minimálny počet účastníkov v týchto referenciách musí byť vyšší ako maximálny počet pozvaných účastníkov. |
c1) z referencií v bode c) musia byť minimálne 2, ktoré boli zealizované pre žiakov materských alebo základnych škôl |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodov 1 písm. a), b) a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie podmienok požadovaných objednávateľom a dodávateľ môže dodať tovar |
b) v prípade, ak predložené doklady nepreukazujú splnenie podmienok požadovaných objednávateľom,objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a odstúpi od zmluvy |
3. Platba za poskytnutie služby bude realizovaná po ukončení informačnej kampane a vydodania publikácií v mieste konania na základe vystavenej faktúry. |
4. Lehota splatnosti úplnej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ do 3 pracovných odo dňa nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy zloží na účet kupujúceho finančnú výkonovú zábezpeku vo výške 150,- EUR (ďalej len ako výkonová zábezpeka), pre prípad, že dodávateľ nebude plniť svoje povinnosti podľa tejto Zmluvy a Objednávateľovi voči nemu vznikne pohľadávka. Nezloženie výkonovej zábezpeky v požadovanej lehote a v požadovanej výške zakladá na strane Objednávateľa okamžité právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez nároku predávajúceho na akékoľvek odškodné. |
Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť na účet dodávateľa Výkonovú zábezpeku najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa ukončenia informačnej kampane a vydodania publikácií. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľovi neprináležia úroky z výkonovej zábezpeky. |
Objednávateľ je oprávnený použiť Výkonovú zábezpeku alebo jej časť do 31.12.2016 a to v prípade, ak: a) Dodávateľ poruší niektorú svoju povinnosť uhradiť peňažné záväzky vrátane zmluvných pokút vyplývajúcich zo Zmluvy, b) pre prípad neuspokojenia akejkoľvek pohľadávky objednávateľa vyplývajúcej zo Zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie čl. IV. ods. 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod. Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra, v prípade ak Dodávateľ nebude zapísaný v registri ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na podmienku účinnosti registrácie na elektronickom trhovisku (§ 14 zákona o VO) - zápis do zoznamu hospodárskych subjektov. V čase uzavretia zmluvy Objednávateľ požiada o predloženie dôkazu preukazujúceho splnenie tejto podmienky v súlade so zák. č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Slivník, Trebišov, Košický, Slovenská republika
15.08.2016 00:00
1,00 zákazka
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2016 12:32
03.06.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2016 13:10 - Vstupná ponuka | 960,00 | € | Cena s DPH |
01.06.2016 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 959,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: