• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2016 16:59
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2016 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2016 10:15

Detail zákazky Z201613274

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2016 16:59
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2016 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2016 10:15

Základné údaje

Z201613274

OF-82027

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2477323

Objednávateľ

00603520

Mestská časť Bratislava - Karlova Ves

Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK

Dodávateľ

31390315

CONGRESS SERVICE SLOVAKIA, spol. s r.o.

Palackého 22, Bratislava, 811 02, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Catering na stretnutia jubilantov

catering, občerstvenie

  • 55300000-3 - Reštauračné služby a podávanie jedál
  • 55400000-4 - Služby spojené s podávaním nápojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

17. Hotelové a reštauračné služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Catering na stretnutia jubilantov
Funkcia
Catering - občerstvenie na 4 udalosti (13. 6. 2016, 31. 8. 2016, 31. 10. 2016, 28. 11. 2016), ktoré sa budú konať v čase 15:30 - 18:30.
Do priestorov je potrebnépriniesť kompletný inventár - džbány, karafy, poháre na prípitok, poháre na nealko, poháre na víno, taniere na chlebíčky, tanieriky na dezert, servírovacie taniere, taniere pre hostí, dezertné vidličky, servisy na kávu/čaj atď. Potrebujeme aj jednoduchú výzdobu stolov (farebné servítky, vázy na kvety) - stoly a obrusy sú zabezpečené. V priestoroch nie sú chladiarenské zariadenia.
Definitívny počet osôb bude upresnený 2 pracovné dni a potvrdený 1 pracovný deň pred konaním jednotlivých akcií, bude sa pohybovať v intervale 90-120 osôb.
Žiadame zabezpečiť obsluhu min. 3 pracovníkmi, ktorí budú na mieste po celý čas konania akcie. Príchod na miesto medzi 12:00-12:30, nastretie musí byť nachystané najneskôr o 14:30.
Technická špecifikácia uvedená nižšie je odhad spotreby pri 120 účastníkoch. Je to priemerná očakávaná spotreba. Počty sú orientačné - budú sa špecifikovať pred a počas udalosti.
Pri nápojoch je nutné, aby mal dodávateľ dostatočnú zásobu pri väčšej ako priemernej spotrebe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
manažér cateringu so zodpovednosťou za celý priebeh podujatia, prítomný celý čas na mieste pracovník 1
čašník - príprava inventáru, nastieranie, obsluha, upratanie, prítomný na mieste po celý čas konania podujatia pracovník 2
vermouth s citrónom dcl 110
hroznový nealkoholický nápoj ako náhrada za vermouth pre abstinentov dcl 20
víno červené Frankovka modrá dcl 80
víno červené Svätovavrinecké dcl 80
víno biele Rízling vlašský dcl 80
víno biele Muller Thurgau suché dcl 80
nealkoholické nápoje - minerálka perlivá liter 30
nealkoholické nápoje - minerálka neperlivá liter 30
nealkoholické nápoje - džús 100% rôzne príchute (podľa želania hostí z nižšie uvedeného výberu) liter 30
nealkoholické nápoje - citrónová limonáda liter 30
nealkoholické nápoje - limetková voda liter 30
káva - mletá, instantná (podľa želania hostí) ks 100
smotana do kávy alebo polotučné mlieko (podľa želania hostí) ks 120
cukor - mix - biely krupicový, hnedý trstinový, kockový, skaramelizovaný (podľa želania hostí) ks 280
čaj - čierny, zelený, ovocný, bylinkový (podľa želania hostí) ks 20
slané pečivo (mix - pagáčiky syrové, pagáčiky oškvarkové, plnené syrové, celozrnné tyčinky) 70 gr. 100
sladké pečivo (mix - taštičky/ mriežky marhuľové, višňové, mini osie hniezda, čajové pečivo) 50 gr. 80
Bratislavský smotanový rez 60 gr. ks 80
Medové rezy s čokoládou 60 gr. ks 80
Orieškový rez 60 gr. ks 80
obložený chlebíček šunkovo-salámový (tavený syr, šunka bravčová, saláma čingovská, vajce, paradajka, paprika, uhorka, ľadový šalát) min. 80 gr. ks 60
obložený chlebíček debrecínsky (tavený syr, šunka debrecínska, vajce, paradajka, paprika, uhorka, ľadový šalát) min. 80 gr. ks 60
obložený chlebíček 2 druhy syra (tavený syr, ementaller, vajce, paradajka, paprika, uhorka, ľadový šalát) min. 80 gr. ks 60
obložený chlebíček mozzarellový (tavený syr, mozzarella, vajce, paradajka, čerstvá bazalka, ľadový šalát) min. 80 gr. ks 60
vázy na dlhé ruže, dostatočne stabilné, ľahko odlíšiteľné od džbánov na nealko a karáf na víno ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
všetky taniere, hrnčeky, šálky, podšálky keramika alebo porcelán
lyžičky, vidličky nerez
poháre na prípitok, víno, nealko sklo
vázy na ruže sklo, keramika
všetky použité mäsové výrobky podiel mäsa musí byť min. 65%
všetky nápoje musia byť prinesené v originálne uzatvorených fľašiach, džúsy v krabiciach/fľašiach
nealkoholické nápoje - džús 100% rôzne príchute minimálna ponuka - pomaranč, jablko, multivitamín, grep, ríbezle
na robenie kávy požadujeme profesionálny cateringový kávostroj min. 90 káv/hod
víno musí prejsť ochutnávkou u objednávateľa (musí mať štandardnú kvalitu)
džbány, karafy, poháre na prípitok, poháre na nealko, poháre na víno, taniere na chlebíčky, tanieriky na dezert, servírovacie taniere, taniere pre hostí, dezertné vidličky, servisy na kávu/čaj v dostatočnom počte pre všetkých nahlásených hostí vrátane rezervy (ak prídu nečakaní hostia alebo sa riad rozbije)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia
Poskytovateľovi vzniká nárok na zaplatenie ceny za zrealizované služby po ich riadnom dodaní objednávateľovi, a to na základe faktúry vystavenej poskytovateľom. Faktúra s podrobným rozpisom v dodacom liste musí byť vystavená do 5 dní od každej udalosti. Zmluvné strany sa dohodli na lehote splatnosti faktúry v trvaní minimálne 28 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Úhrada odplaty bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade zrušenia udalosti alebo zmeny termínu udalosti. Všetky zmeny termínov oznámi odberateľ min. 7 dní vopred.
Objednávateľ nemusí spotrebovať celý objem zazmluvnenej služby.
Dodávateľ môže faktúrovať len celkové skutočne a preukázateľne spotrebované množstvá a vynaložené náklady.
Celková cena vrátane DPH zahŕňa všetky náklady poskytovateľa, ktoré mu vzniknú v súvislosti s plnením tejto zmluvy pri plnej kapacite sály, vrátane ceny za personál, dopravu, naloženie, vyloženie, prenájom a umývanie inventáru, ktoré súvisia s technickou špecifikáciou a obsahom zadania zákazky. Prenájom priestorov je zabezpečený a nie je zahrnutý v predmetnej zákazke.
Reklamáciu na kvalitu poskytnutého cateringu, prípadne nezabezpečenie cateringu v požadovanom rozsahu, si objednávateľ písomne uplatní u poskytovateľa ihneď po skončení akcie, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa kedy bola služba poskytnutá.
Túto zmluvu možno ukončiť písomnou dohodou oboch zmluvných strán, odstúpením od zmluvy alebo vypovedaním zmluvy. Túto zmluvu môže ktorákoľvek zmluvná strana ukončiť písomnou výpoveďou bez udania dôvodu doručenou druhej zmluvnej strane. Výpovedná lehota je 2 mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane.
Poskytovateľ sa zaväzuje zbaviť objednávateľa akejkoľvek zodpovednosti za prípadné súdne konania, žaloby a náklady, ktoré by vznikli v súvislosti s akoukoľvek nehodou, úrazom alebo poškodením zdravia, úmrtím, akoukoľvek stratou alebo škodou, ktoré by sa udiali tretej osobe, alebo ktoré by vznikli na majetku v súvislosti s poskytovaním objednaných cateringových služieb, alebo ktoré by boli úplne alebo čiastočne spôsobené akýmkoľvek konaním, alebo nekonaním poskytovateľa, jeho zástupcov, zamestnancov, pomocníkov, dodávateľov, zmluvných partnerov.
Táto zmluva sa riadi právnym poriadkom Slovenskej republiky. Právne skutočnosti neupravené touto zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka alebo iného všeobecne záväzného právneho predpisu platného v Slovenskej republike.
Poskytovateľ berie na vedomie, že objednávateľ je v zmysle zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, povinný zverejňovať informácie, ktoré sa získali za verejné financie alebo sa týkajú použitia verejných financií alebo nakladania s majetkom štátu.
Na základe tejto skutočnosti poskytovateľ výslovne súhlasí so zverejnením tejto zmluvy v plnom rozsahu v Centrálnom registri zmlúv, na webovej stránke objednávateľa a ponuky v centrálnom registri dokumentov verejného obstarávania. Tento súhlas udeľuje poskytovateľ bez akýchkoľvek výhrad a bez časového obmedzenia.

Zmluvná špecifikácia

Molecova 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

13.06.2016 08:00 — 28.11.2016 18:30

4,00 udalosti

4 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2016 16:59

01.06.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 194
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2016 23:21 - Vstupná ponuka 4 595,52 € Cena s DPH
01.06.2016 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 4 560,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS