36724530
MH Invest, s.r.o.
Mlynské Nivy 44/A, Bratislava, 82109, SVK
45682232
3J s. r. o.
Bukovinská 18, Bratislava - mestská časť Rača, 83106, SVK
Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP), v oblasti ochrany pred požiarmi (OPP) a zabezpečenie pracovnej zdravotnej služby (PZS).
pracovná zdravotná služba, bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci, ochrana pred požiarmi, dokumentácia a školenia BOZP a OPP
Služba
24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie
1. Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP), v oblasti ochrany pred požiarmi (OPP) a zabezpečenie pracovnej zdravotnej služby (PZS).
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a v oblasti ochrany pred požiarmi vzhľadom pre potreby objednávateľa. |
Zabezpečenie spočíva v metodickej, školiacej, výkonnej, kontrolnej a poradenskej činnosti v oblasti BOZP a v oblasti OPP pre približne 25 zamestnancov. Miestom výkonu práce je Bratislava. |
Komplexný výkon bezpečnostnotechnických služieb v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 124/2006 Z. z.“) a iných všeobecne záväzných právnych predpisov týkajúcich sa BOZP a súvisiacich s ochranou pred požiarmi (ďalej len „OPP“) podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 314/2001 Z. z.“) a iných všeobecne záväzných právnych predpisov týkajúcich sa PO. |
Dohľad nad pracovnými podmienkami pri prácach 1. a 2. kategórie v rozsahu podľa §30d zákona č.355/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Zisťovanie expozície zamestnancov faktorom práce a pracovného prostredia a ich možných kombinovaných účinkov na zdravie. |
Hodnotenie zdravotných rizík a vypracovanie posudkov o riziku pre zamestnávateľa, návrh opatrení na zníženie rizík. |
Kategorizácia prác : vypracovanie návrhov na zaradenie prác do kategórií z hľadiska zdravotných rizík |
Vypracovanie návrhov na prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia (traumatologický plán, zoznam zakázaných prác, smernice na zobrazovacie jednotky) |
Vypracovanie odporúčaní, lehôt a náplne zdravotných prehliadok zamestnancov, vypracovanie dokumentácie o pracovnom prostredí |
Poskytovanie primeraného poradenstva zamestnávateľovi, poskytovanie informácií a vzdelávania o oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, ergonómie a psychológie práce |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov | ks | 20 | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
I. Rozsah v oblasti BOZP | |
a) Metodická činnosť: | poskytovať priebežnú metodickú pomoc, najmä v oblasti spracovania (aktualizácie) interných predpisov BOZP v súlade so zmenami právnych a iných predpisov |
b) Školiaca činnosť: | - zabezpečovať vykonanie školení BOZP podľa predpisov BOZP- pravidelné školenie vedúcich zamestnancov- pravidelné školenie ostatných zamestnancov |
b) Školiaca činnosť: | - vypracovávanie harmonogramov termínov všeobecných a odborných školení zamestnancov obstarávateľa |
c) Výkon činností: | - zabezpečiť v termínoch stanovených príslušnými právnymi predpismi výkon činnosti BOZP- vypracovať predpisy BOZP a priebežne ich aktualizovať |
c) Výkon činností: | - zúčastniť sa všetkých kontrol zo strany štátneho odborného dozoru- vyšetrovať pracovné úrazy a príčiny vzniku nebezpečných udalostí |
c) Výkon činností: | - vypracovávanie harmonogramov odborných prehliadok a skúšok technických zariadení a harmonogramov termínov lekárskych prehliadok |
d) Kontrolná činnosť: | - vykonávať v spolupráci s vedúcimi zamestnancami podľa príslušných zákonných ustanovení kontrolu stavu BOZP v rozsahu: |
d) Kontrolná činnosť: | - min. 1 krát za šesť mesiacov vykonať previerku stavu BOZP – na ústredí a pobočkách objednávateľa- min. 1 krát za tri mesiace vykonať previerku stavu BOZP – na pracoviskách objednávateľa |
d) Kontrolná činnosť: | - námatkovo vykonávať kontrolu dodržiavania stavu BOZP |
d) Kontrolná činnosť: | - spracovávanie písomnej správy z kontrolnej činnosti s určením závad, s upozornením na zistené nedostatky a s návrhom opatrení na odstránenie zistených nedostatkov |
e) Poradenská činnosť: | zabezpečovať komplexnú poradenskú službu v oblasti ochrany bezpečnosti práce |
II. Rozsah v oblasti OPP | |
Požadovaná činnosť: | - plniť povinnosti, úlohy a oprávnenia na úrovni obstarávateľa vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov pre oblasť PO |
Požadovaná činnosť: | - spracovať, viesť, aktualizovať dokumentáciu PO v zmysle platných právnych predpisov a poskytovať súčinnosť pri zadávaní všetkých dokumentov do praxe |
Požadovaná činnosť: | - hodnotiť stav PO, vypracovať návrhy preventívnych opatrení a nápravných opatrení- viesť a vykonávať záznamy do požiarnej knihy o dôležitých skutočnostiach týkajúcich sa PO |
Požadovaná činnosť: | - vykonávať preventívne protipožiarne prehliadky- určovať miesta so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a počty členov protipožiarnych hliadok |
Požadovaná činnosť: | - vykonávať pravidelné školenia o ochrane pred požiarmi a odbornú prípravu protipožiarnych hliadok- zabezpečovať vykonávanie školení vedúcich zamestnancov a ostatných zamestnancov |
Požadovaná činnosť: | - zabezpečovať odbornú prípravu členov protipožiarnych hliadok a osôb zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi |
Požadovaná činnosť: | - udelenie súhlasu ako autora obstarávateľovi ako nadobúdateľovi na použitie diela , ktoré je predmetom autorského práva (licencia) |
III. Rozsah v oblasti PZS | |
Požadovaná činnosť: | kompletný servis podľa § 30d zákona 355/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Úhrada ceny (paušálu) za poskytovanie služieb mesačne, na základe faktúry vystavenej po skončení kalendárneho mesiaca za predchádzajúci mesiac. Mesačný poplatok za poskytovanie služieb BOZP a OPP vrátane zákonom stanovených školení zamestnancov. |
Miesta plnenia: Bratislava. |
Poskytovateľ/dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov osobitne osôb zodpovedných za poskytovanie služieb – fotokópia dokladu preukazujúceho dosiahnutú odbornú spôsobilosť potrebnú pre výkon poskytovanej služby: |
a) pri BOZP minimálne jedna odborne spôsobilá osoba, autorizovaný bezpečnostný technik v súlade so zákonom č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení niektorých predpisov;b) pri OPP minimálne jedna odborne spôsobilá osoba v súlade so zákonom č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
Zmluvný vzťah je možné ukončiť pred uplynutím doby, na ktorú bola zmluva dojednaná aj výpoveďou, a to písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany bez uvedenia dôvodu v 2-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Mlynské Nivy 44/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2016 00:00 — 15.06.2017 00:00
1,00 celok
2 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2016 09:39
01.06.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.05.2016 15:06 - Vstupná ponuka | 2 000,00 | € | Cena bez DPH |
01.06.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 888,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: