• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2016 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2016 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2016 10:15

Detail zákazky Z201613125

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2016 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.06.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.06.2016 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.06.2016 10:15

Základné údaje

Z201613125

OF-87516

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2480254

Objednávateľ

00691135

Mesto Košice

Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

46709380

Alezar, s. r. o.

Stará prešovská 10, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvislé dopravné značenie pozemných komunikácií

dopravné značenie, dopravné značky, dopravné zariadenia

  • 45233290-8 - Inštalácia dopravných značiek
  • 45111300-1 - Demontážne práce
  • 34992200-9 - Dopravné značky
  • 98390000-3 - Iné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zvislé dopravné značenie pozemných komunikácií
Funkcia
inštalácia, demontáž, oprava dopravných značiek a ich nosičov vrátane dodávky nových súvisiacich výrobkov/prenájmu súvisiacich výrobkov s ich dopravou na miesto použitia a to na základe písomnej čiastkovej výzvy (objednávky) vystavenej objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Osadenie a montáž dopravnej značky vrátane nosiča: zmenšený a základný rozmer s jedným nosičom ks 1640
2. Osadenie a montáž dopravnej značky vrátane nosiča: základný a zväčšený rozmer s dvoma nosičmi ks 169
3. Osadenie a montáž dopravnej značky vrátane nosiča: veľkorozmerná DZ, rozmery v mm: 3500/3000, 4000/1750 ks 5
4. Osadenie a montáž dopravnej značky vrátane nosiča: veľkorozmerná DZ, rozmery v mm: 3500/1500, 2000/3000, 2500/2000, 2500/1500, 2000/1500, 3000/1750 ks 5
5. Osadenie a montáž dopravnej značky: smerový stĺpik osadený do krajnice ks 500
6. Osadenie a montáž dopravnej značky: smerový stĺpik osadený na cestné zvodidlo ks 250
7. Osadenie a montáž dopravnej značky na jestvujúci nosič alebo osadenie a montáž ďalšej dopravnej značky na spoločný nosič: zmenšený a základný rozmer ks 125
8. Osadenie a montáž dopravnej značky na jestvujúci nosič alebo osadenie a montáž ďalšej dopravnej značky na spoločný nosič: zväčšený rozmer ks 15
9. Demontáž dopravnej značky: zmenšený a základný rozmer s jedným nosičom ks 550
10. Demontáž dopravnej značky: základný a zväčšený rozmer s dvoma nosičmi ks 20
11. Demontáž dopravnej značky: veľkorozmerná DZ v teréne ks 2
12. Demontáž dopravnej značky: veľkorozmerná DZ na portále/konzole ks 2
13. Demontáž nosiča dopravnej značky: stĺpik zaklinovaný v zemi ks 300
14. Demontáž nosiča dopravnej značky: stĺpik s betónovou pätkou /základom ks 125
15. Demontáž nosiča dopravnej značky: I profil ks 2
16. Oprava dopravnej značky, nosiča: DZ zmenšený a základný rozmer ks 500
17. Oprava dopravnej značky, nosiča: DZ zväščený rozmer ks 500
18. Oprava dopravnej značky, nosiča: veľkorozmerná DZ v teréne ks 10
19. Oprava dopravnej značky, nosiča: veľkorozmerná DZ na portále /konzole ks 2
20. Oprava dopravnej značky, nosiča: nosič (stĺpik) ks 700
21. Iné nešpecifikované práce (napr. montážne, zváračské, rezanie a pod.) hod. 700
22. Dopravná značka: A1a-A26, A31-A34, P1, P4-P7 - trojuholník 700 mm ks 235
23. Dopravná značka: A1a-A26, A31-A34, P1, P4-P7 - trojuholník 900 mm ks 50
24. Dopravná značka: A27a-A29b - 400x1200 mm ks 10
25. Dopravná značka: A30a, A30b - 700x500 mm ks 6
26. Dopravná značka: B1-B39, C1-C8, P2, P10 - kruh 500 mm ks 50
27. Dopravná značka: B1-B39, C1-C8, P2, P10 - kruh 700 mm ks 450
28. Dopravná značka: E1, E9-E12, E15, II1a-II17c, IP1, IP2, IP3b-IP11, P8, P9, P11-P13, O1, O3, Z3b - 500x500 mm ks 500
29. Dopravná značka: IP3a - 900x200 mm ks 5
30. Zvislá dopravná značka, dopravné zariadenie: E13, IP12-IP23b, P14, P15, O2 - 700x500 mm ks 115
31. Dopravná značka: IP24a-IP27b - 750x1000 mm ks 28
32. Dopravná značka: IP24a-IP27b - 1000x1500 mm ks 26
33. Dopravná značka: C21-C30, IP29, IP30, IS12-IS16 - 1000x1500 mm ks 12
34. Dopravná značka: C20 - 1500x1500 mm ks 10
35. Dopravná značka: C20 - 1000x1500 mm ks 10
36. Dopravná značka: IS17a, IS17b, IS19b-IS24 - 1500x330 mm ks 15
37. Dopravná značka: IS18a, IS8b, IS19a - 1500x500 mm ks 15
38. Dopravná značka: C19, IS33, IS34, IS36a-IS36d -1000x500 mm ks 15
39. Dopravná značka: IS27-IS31 - 500x300 mm ks 15
40. Dopravná značka: IS32a, IS32c obojstranný - 300x200 mm ks 20
41. Dopravná značka: IS35, IS37a, IS37b - 700x300 mm ks 20
42. Dopravná značka: IS25, IS26 - 700x200 mm ks 20
43. Dopravná značka: IS25, IS26 - 1100x330 mm ks 15
44. Dopravná značka: IP28a, IP28b - 1000x750 mm ks 14
45. Dopravná značka: E2a-E8c, E14 - 500x150 mm ks 120
46. Dopravná značka: Z2a, Z2b - 2000x200 mm ks 10
47. Dopravná značka: Z2a, Z2b - 1000x200 mm ks 10
48. Dopravná značka: Z3a - 2000x500 mm ks 10
49. Dopravná značka: Z4a-Z4c - 250x1000 mm ks 100
50. Dopravná značka: Z4a, Z4b - 1000x250 mm, plastová prenosná ZDZ, retroreflex. fólia tr. 1 ks 150
51. Dopravná značka na fluorescenčnom podklade, fólia tr. 3 m2 50
52. Dopravná značka: smerový stĺpik Z7a, Z7b - výška 1200 mm ks 500
53. Dopravná značka: smerový stĺpik zvodidlový - výška 300 mm vrátane pozinkovaného držiaka a spojovacieho materiálu ks 250
54. Dopravná značka: IP31a-IP34c, IS1a-IS11, II18a-II18c - AL plech s rámčekom m2 55
55. Dopravná značka: IP31a-IP34c, IS1a-IS11, II18a-II18c - Zn plech s dvojitým ohybom lisovaným m2 25
56. Nosič dopravnej značky: stĺpik Zn - d = 60 mm, metalizovaný m 7912
57. Nosič dopravnej značky: Zn profil - I profil č. 120 m 10
58. Nosič dopravnej značky: Zn profil - I profil č. 180 m 10
59. Nosič dopravnej značky: plastová krytka na stĺpik pr. 60 mm ks 1978
60. Nosič dopravnej značky: gumový podstavec ks 150
61. Upínací materiál: upínacia svorka jednoduchá so šrúbami na stĺpik pr. 60 mm ks 3280
62. Upínací materiál: upínacia svorka dvojitá so šrúbami ks 676
63. Upínací materiál: úchyt na stĺp verejného osvetlenia so šrúbami (bez pásky a spony) ks 420
64. Profil pre uchytenie DZ pomocou rámiku: L= 140 mm ks 20
65. Profil pre uchytenie DZ pomocou rámiku: L= 220 mm ks 20
66. Upínací blok pre uchytenie veľkoplošnej DZ v AL rámiku ks 20
67. Upínacia páska pre úchyt na stĺp verejného osvetlenia - NEREZ m 200
68. Spona - NEREZ ks 420
69. Prenosné dopravné značenie: osadenie a montáž prenosnej DZ s nosičom osadeným do gumového podstavca ks 242
70. Prenosné dopravné značenie: demontáž (odstránenie) prenosnej DZ vrátane nosiča s podstavcom ks 242
71. Prenosné dopravné značenie: osadenie dopravného kužeľa ks 15
72. Prenosné dopravné značenie: odstránenie dopravného kužeľa ks 15
73. Prenosné dopravné značenie: osadenie ekosvetla ks 10
74. Prenosné dopravné značenie: odstránenie ekosvetla ks 10
75. Prenosné dopravné značenie: osadenie prenosnej cestnej svetelnej signalizácie ks 4
76. Prenosné dopravné značenie: odstránenie prenosnej cestnej svetelnej signalizácie ks 4
77. Prenosné dopravné značenie: výmena batérie do prenosnej cestnej svetelnej signalizácie ks 24
78. Prenájom prenosnej dopravnej značky: základný rozmer ks/deň 140
79. Prenájom prenosnej dopravnej značky: DZ na fluorescenčnom podklade, fólia tr. 2, zväčšený rozmer ks/deň 30
80. Prenájom prenosnej dopravnej značky: smerovacia doska Z4, zábrana Z2a, Z2b, plastová reflexná zábrana ks/deň 72
81. Prenájom prenosnej dopravnej značky: dopravný kužeľ ks/deň 15
82. Prenájom prenosnej dopravnej značky: ekosvetlo vrátane batérií ks/deň 10
83. Prenájom prenosnej dopravnej značky: prenosná cestná svetelná signalizácia vrátane batérií ks/deň 4
84. Prenájom prenosnej dopravnej značky: náhradná batéria do prenosnej cestnej svetelnej signalizácie ks/deň 24
85. Prenájom nosiča s podstavcom pre DZ: nosič s červeno-bielym reflex. polepom a gumovým podstavcom; nosič - jäkl 40/40 mm, dĺ. 1200 mm ks/deň 287
86. Prenájom nosiča s podstavcom pre DZ: nosič s červeno-bielym reflex. polepom a gumovým podstavcom, nosič - jäkl 40/40 mm, dĺ. 2000 mm ks/deň 63
87. Spomaľovací prah: osadenie a montáž - stredový diel ks 40
88. Spomaľovací prah: osadenie a montáž - koncový diel ks 8
89. Spomaľovací prah MP-5: stredový diel - čierny ks 20
90. Spomaľovací prah MP-5: stredový diel - žltý ks 20
91. Spomaľovací prah MP-5: koncový diel - čierny ks 4
92. Spomaľovací prah MP-5: koncový diel - žltý ks 4
93. Spomaľovací prah MP-5: spojovací materiál -upevňovací komplet (skrutka 7x130, hmoždinka 10x120, podložka 8x30 mm) ks 176
94. Odstránenie spomaľovacieho prahu kpl. 2
95. Čistenie dopravnej značky: zmenšený a základný rozmer ks 130
96. Čistenie dopravnej značky: zväčšený rozmer ks 80
97. Projekt dočasného dopravného značenia kpl. 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Dopravné značky (tiež ako DZ) zahŕňajú: zvislé dopravné značky: výstražné značky, značky upravujúce prednosť a dodatkové tabuľky s tvarom križovatky, zákazové značky, príkazové značky, informatívne prevádzkové značky,
1. Dopravné značky (tiež ako DZ) zahŕňajú: informatívne smerové značky, informatívne iné značky, dodatkové tabuľky, osobitné označenia a dopravné zariadenia: vodiace dopravné zariadenia, výstražné dopravné zariadenia,
1. Dopravné značky (tiež ako DZ) zahŕňajú: ostatné dopravné zariadenia (podľa zákona NR SR č. 8/2009 Z. z. a vyhl. MV SR č. 9/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov);
1. Dopravné značky (tiež ako DZ) zahŕňajú: rozmery DZ: zmenšený/základný/ zväčšený rozmer - v zmysle STN 01 8020 v platnom znení
2. Osadenie a montáž dopravnej značky vrátane nosiča - cena zahŕňa: osadenie a montáž DZ na nosič vr. montáže upínacích prvkov, rezanie nosiča na potrebnú dĺžku, osadenie nosiča vrátane plastovej krytky, zemné/výkopové/búracie práce,
2. Osadenie a montáž dopravnej značky vrátane nosiča - cena zahŕňa: zabetónovanie pätky/zaklinovanie nosiča, odstránenie výkopku/vybúranej sute (naloženie, premiestnenie, zloženie na skládke), poplatok za uskladnenie, spätnú úpravu dotknutej plochy
3. Osadenie a montáž dopravnej značky: smerový stĺpik osadený do krajnice - cena zahŕňa: osadenie, zemné/výkopové práce, odstránenie zeminy/ výkopku (naloženie, premiestnenie, zloženie na skládke), poplatok za uskladnenie, spätnú úpravu dotknutej plochy
4. Osadenie a montáž dopravnej značky: smerový stĺpik osadený na cestné zvodidlo - cena zahŕňa: potrebný upínací materiál
5. Demontáž dopravnej značky - cena zahŕňa: demontáž (odstránenie) DZ z nosiča vrátane upínacieho materiálu a ich odstránenia (naloženie, odvoz, zloženie)
6. Demontáž nosiča dopravnej značky - cena zahŕňa: demontáž (odstránenie) nosiča dopravnej značky vrátane jeho odstránenia (naloženie, odvoz, zloženie) a spätnej úpravy dotknutej plochy,
6. Demontáž nosiča dopravnej značky - cena zahŕňa: po odrezaní/odpálení nosiča osadeného v pozemnej komunikácii vr. zaklepania do úrovne nivelety pozemnej komunikácie
7. Oprava dopravnej značky, nosiča - cena zahŕňa: otočenie DZ, vyrovnanie nosiča, opravu uchytenia DZ, opravu osadenia nosiča a pod.
8. Dopravná značka - cena zahŕňa: dodávku novej DZ - pozinkovaný plech s dvojitým ohybom lisovaným, na zadnej strane s lištou na uchytenie, retroreflexná fóĺia tr. 1 (životnosť min. 7 rokov),
8. Dopravná značka - cena zahŕňa: STN EN 12899-1, STN EN 12899-3, STN EN 13422+A1 v platnom znení vrátane dopravy na miesto plnenia
9. Prenosné dopravné značenie - cena zahŕňa: potrebný upínací materiál, kvalitatívne požiadavky na prenosné DZ podľa STN EN 12899-1, STN EN 12899-3 v platnom znení
10. Prenosné dopravné značenie: demontáž (odstránenie) prenosnej DZ vrátane nosiča s podstavcom - cena zahŕňa: naloženie, odvoz z miesta plnenia
11. Prenájom prenosnej dopravnej značky, nosiča s podstavcom - cena zahŕňa: potrebný upínací materiál
12. Projekt dočasného dopravného značenia - cena zahŕňa: vypracovanie projektu dočasného dopravného značenia pre zabezpečenie oblasti dlhodobého pevného pracoviska cesty v obci (dvojpruhová resp. štvorpruhová cesta, križovatka)/
12. Projekt dočasného dopravného značenia - cena zahŕňa: cesty mimo obce (dvojpruhová resp. trojpruhová cesta) odborne spôsobilou osobou a jeho odsúhlasenie Krajským dopravným inšpektorátom KR PZ Košice
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Písomné čiastkové výzvy (objednávky) počas platnosti rámcovej dohody bude objednávateľ vystavovať podľa svojich potrieb a finančných možností, pričom v nich uvedie konkrétnu špecifikáciu plnenia, jeho rozsah, miesto, termíny plnenia (požadovaný dátum začatia a ukončenia plnenia) a príp. ďalšie podmienky potrebné pre vykonanie plnenia. Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú predpokladané množstvá plnenia počas platnosti rámcovej dohody.
3. Cena plnenia čiastkovej výzvy (objednávky) bude stanovená na základe prílohy „Súpis prác a dodávok“, ktorý bude obsahovať konkrétny popis položiek a jednotkové ceny za položky z podrobného rozpočtu, tvoriaceho prílohu rámcovej dohody, a požadované množstvá. Cena plnenia čiastkovej výzvy bude určená ako súčet súčinov jednotkovej ceny príslušnej položky a množstva.
4. Dodávateľ do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody písomne oznámi objednávateľovi nasledovné údaje: kontaktné údaje pre zasielanie čiastkovej výzvy (objednávky) v listinnej podobe vrátane e-mailovej adresy pre zasielanie čiastkovej výzvy v elektronickej podobe a e-mailovej adresy a kontaktných údajov osoby s telefónnym číslom, na ktoré bude objednávateľom zasielaná/nahlasovaná čiastková výzva na vykonanie plnenia v havarijnom prípade. Zmeny v oznámených údajoch je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi bezodkladne.
5. Objednávateľ do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody písomne oznámi dodávateľovi mená zamestnancov objednávateľa vrátane ich kontaktných údajov, ktorí budú poverení zadávaním, kontrolou a preberaním plnenia.
6. Objednávateľ doručí dodávateľovi čiastkovú výzvu (objednávku) prostredníctvom e-mailu minimálne 2 pracovné dni pred požadovaným termínom začiatku plnenia, okrem havarijných prípadov (najmä ohrozenie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky), a následne aj v listinnej podobe na adresu poskytnutú dodávateľom.
7. Pre plnenie v havarijných prípadoch sa dodávateľ zaväzuje vykonať požadované plnenie okamžite, najneskôr však do 3 hodín od prijatia požiadavky objednávateľa na jeho vykonanie, ak sa nedohodne s objednávateľom inak. Ak k vykonaniu tohto plnenia bude potrebná aj dodávka súvisiaceho výrobku, dodávateľ vykoná toto plnenie najneskôr do 24 hod. od prijatia požiadavky, ak sa nedohodne s objednávateľom inak. V takýchto prípadoch bude čiastková výzva (objednávka) doručená dodávateľovi dodatočne.
8. Na základe požiadavky objednávateľa, najmä v havarijných prípadoch, sa dodávateľ zaväzuje vykonávať plnenie aj mimo pravidelný pracovný čas vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov.
9. Ak sa pre vykonanie plnenia vyšpecifikovaného objednávateľom v čiastkovej výzve (objednávke) vyskytne potreba vykonania plnenia väčšieho rozsahu resp. plnenia nešpecifikovaného v čiastkovej výzve (ďalej len „naviac plnenie“), dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť objednávateľovi (telefonicky/e-mailom). Dodávateľ bude pokračovať v plnení po odsúhlasení naviac plnenia objednávateľom (telefonicky s následným potvrdením písomnou formou/e-mailom) a čiastková výzva na naviac plnenie bude dodávateľovi doručená dodatočne.
9. Ak toto naviac plnenie bude mať vplyv aj na zmenu termínu ukončenia plnenia podľa pôvodnej čiastkovej výzvy, nový termín ukončenia plnenia sa dohodne po vzájomnej dohode zmluvných strán písomným záznamom. Cena za naviac plnenie, ktoré dodávateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa, nebude dodávateľovi uhradená.
10. Fakturácia bude uskutočňovaná po odovzdaní a prevzatí plnenia vykonaného dodávateľom na základe čiastkovej výzvy (objednávky). Dodávateľ uvedie vo faktúre kód klasifikácie CPA.
11. Dodávateľom fakturovaná cena za plnenie vykonané na základe čiastkovej výzvy (objednávky) bude vypočítaná na základe skutočne vykonaného rozsahu plnenia, ktoré bude odsúhlasené objednávateľom v súpise vykonaných prác a dodávok. Daň z pridanej hodnoty sa bude fakturovať v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie.
12. Dodávateľ preukáže úroveň kvality použitých výrobkov v zmysle zákona NR SR č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona NR SR č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
12. Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi v rámci odovzdania a prevzatia vykonaného plnenia aj certifikát/vyhlásenie o parametroch použitého súvisiaceho výrobku; nevzťahuje sa na výrobky, na ktoré už dodávateľ požadované doklady objednávateľovi predložil v rámci predchádzajúceho plnenia vykonaného počas platnosti rámcovej dohody.
13. Dodávateľ pri vykonávaní plnenia bude dodržiavať platné technické normy, záväzné právne predpisy, nariadenia a technické predpisy v platnom znení, najmä ust.: STN EN 12899-1 Trvalé zvislé dopravné značky. Časť 1: Trvalé dopravné značky: 2008/O1: 2009, STN EN 12899-3 Trvalé zvislé dopravné značky. Časť 3: Smerové stĺpiky a odrazky: 2008, STN EN 13422+A1 Dopravné zariadenia na pozemných komunikáciách. Prenosné vodiace bezpečnostné zariadenia. Dopravné kužele a dopravné valce
13. (Konsolidovaný text): 2009, STN EN 12352 Zariadenia na riadenie dopravy. Výstražné a bezpečnostné svetelné zariadenia: 2006, STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách: 2000/Z1: 2003/Z2: 2005, STN 73 6021 Svetelné signalizačné zariadenia. Umiestnenie a použitie návestidiel: 1995/Z1: 2001, STN 73 6102 Projektovanie križovatiek na pozemných komunikáciách: 2004/O1: 2004, STN 73 6110 Projektovanie miestnych komunikácií: 2004/O1: 2006/Z1: 2011/Z1/O1: 2014/Z2:2015,
13. STN 73 6101 Projektovanie ciest a diaľnic: 2008/O1: 2009, primerane k vykonávanému plneniu technicko-kvalitatívne podmienky, najmä: TKP časť 11 Dopravné značenie; MDVRR SR: 2010, TKP časť 20 Oceľové konštrukcie; MDVRR SR: 2014 a technické podmienky, najmä: TP 04/2005 Použitie zvislých a vodorovných dopravných značiek na pozemných komunikáciách; MDPT SR: 2005, TP 05/2005 Systém hodnotenia zvislých dopravných značiek a vodorovných dopravných značiek;
13. MDPT SR, SDI: 2005, TP 15/2005 Zásady navrhovania prvkov upokojovania dopravy na úsekoch cestných prieťahov v obciach a mestách (Upokojovanie dopravy) ; MDPT SR, SDI : 2005 + Dodatok č. 1: 2006, TP 09/2006 Použitie, kvalita a systém hodnotenia dopravných a parkovacích zariadení; MDPT SR, SDI: 2006; TP 06/2013 použitie dopravných značiek a dopravných zariadení na označovanie pracovných miest; MDVRR SR, SCDPK: 2013;
13. TKP a TP sú dostupné na webovej stránke SSC: www.ssc.sk (Technické predpisy rezortu – Zoznam TKP a KL resp. Zoznam TP) a na stránke www.telecom.gov.sk (Doprava - Cestná doprava a cestná infraštruktúra - Cestná infraštruktúra – Technické predpisy), zákony a predpisy o cestnej premávke - zákon NR SR č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vyhláška MV SR č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
13. VZN mesta Košice č. 98/2009 o miestnej dani za vjazd a zotrvanie motorového vozidla v historickej časti mesta Košice a o režime užívania historickej časti mesta Košice (nariadenie o historickej časti mesta Košice) v znení neskorších úprav; VZN mesta Košice sú dostupné na stránke Mesta Košice www.kosice.sk, a. i. súvisiace.
14. Zvislé dopravné značky musia byť upevnené tak, aby vplyvom poveternostných podmienok a premávky nedochádzalo k ich deformácii, mechanickému kmitaniu, posunutiu, pootočeniu a pod. a aby nezasahovali do vymedzenej časti dopravného priestoru stanoveného voľnou šírkou a voľnou výškou pozemnej komunikácie (STN 73 6010, STN 73 6101).
15. Záručná doba na vykonané plnenie je 36 mesiacov okrem dopravných značiek - záručná doba na dodané dopravné značky s reflexnou fóliou tr. 1 je 84 mesiacov.
16. Objednávateľ má právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť vady a nedorobky plnenia zistené pri jeho odovzdaní a prevzatí a vady vzniknuté počas plynutia záručnej doby a to v termíne dohodnutom medzi objednávateľom a dodávateľom písomnou formou.
17. Dodávateľ bude vykonávať plnenie bez vylúčenia cestnej premávky na dotknutej pozemnej komunikácii, len s jej čiastočným obmedzením. Dočasné dopravné značenie (ďalej len „DDZ“) potrebné na označenie miesta plnenia obstará a dopraví na miesto použitia dodávateľ, ktorý zabezpečí jeho osadenie v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhláškou MV SR č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
17. Dodávateľ zodpovedá aj za udržiavanie DDZ a jeho odstránenie po ukončení plnenia.
18. V prípade ak si to bude vyžadovať postup prác a dopravná situácia, dodávateľ zabezpečí vypracovanie projektu osadenia DDZ pre označenie dlhodobého pevného pracoviska a to osobou s príslušnou odbornou spôsobilosťou v zmysle platnej legislatívy a jeho odsúhlasenie Krajským policajným zborom v Košiciach, Krajským dopravným inšpektorátom. DDZ osadí v súlade s týmto projektom.
19. Zdemontovaný použiteľný materiál je majetkom objednávateľa. Určenie jeho ďalšieho použitia si vyhradzuje objednávateľ.
20. Dodávateľ je povinný vykonávať plnenie tak, aby bol zaistený bezpečný prístup/vjazd k jestvujúcim nehnuteľnostiam, aby svojou činnosťou nezasahoval do práv a právom chránených záujmov vlastníkov týchto nehnuteľností hlavne nadmerným hlukom, prachom a zbytočnou prevádzkou strojov a mechanizmov, nespôsobil škodu na cudzích nehnuteľnostiach a majetku, neohrozoval zdravie alebo život ľudí, životné prostredie a bezpečnosť účastníkov cestnej premávky.
21. Dodávateľ je povinný uhradiť všetky škody spôsobené na cudzích nehnuteľnostiach, zariadeniach, majetku, zdraví alebo živote osôb spôsobené pri vykonávaní plnenia alebo ako jeho dôsledok. Uvedené sa netýka prípadov, keď ku škode došlo na základe nevhodne vydaného príkazu zo strany objednávateľa, pričom na jeho nevhodnosť bol objednávateľ zo strany dodávateľa upozornený, ale tento i napriek tomu na jeho vykonaní trval.
22. Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov a pracovníkov svojich subdodávateľov, za dodržiavanie bezpečnostných predpisov platných pre stavebnú činnosť, pre prácu so strojmi a na nich, za zabezpečenie a udržiavanie miesta plnenia v zmysle platných právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, za bezpečnosť používaných technických a strojových zariadení, za ochranu životného prostredia a za zaistenie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky v súvislosti s vykonávaním plnenia.
23. Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste vykonávania plnenia, okamžite odstráni vybúrané hmoty, sute, prebytočnú zeminu ako aj iné odpady vznikajúce v súvislosti s vykonávaním plnenia alebo ako jeho dôsledok, akékoľvek znečistenie dotknutej pozemnej komunikácie spôsobené vykonávaním plnenia a po ukončení plnenia uvedie všetky dotknuté plochy do pôvodného stavu. Na verejnom priestranstve je zakázané skladovanie materiálu/odpadu/vybúraných hmôt/sute/zeminy.
24. Dodávateľ zabezpečí komplexnú ochranu okolitej prírody a krajiny pred poškodením, bude rešpektovať okolité dreviny a krovité porasty tak, aby nedošlo k bezprostrednému alebo následnému zníženiu ekologických a estetických funkcií ich podzemných a nadzemných častí, resp. k ich odumretiu, v prípade použitia mechanizmov, nástrojov a pomôcok musí dbať na minimalizáciu poškodenia predmetnej lokality aj po ukončení činností.
25. Dodávateľ bude nakladať s odpadmi v súlade s platnou legislatívou. Zakazuje sa uložiť alebo ponechať odpad na inom mieste ako na to určenom, zneškodniť odpad alebo znehodnotiť odpad inak ako v súlade s platnou legislatívou.
25. Držiteľ odpadu je povinný odovzdať odpady len osobe oprávnenej nakladať s odpadmi, ak nezabezpečuje ich zhodnotenie alebo zneškodnenie sám, stavebný odpad využiteľný ako zdroj druhotných surovín odovzdať výkupcom alebo spracovateľom týchto odpadov, nerecyklovateľný a nevyužiteľný stavebný odpad ukladať na riadenú skládku odpadov, v prípade výskytu nebezpečného odpadu tento odovzdať organizácii s oprávnením podľa platných predpisov.
26. Dodávateľ je povinný mať uzavreté poistenie pre obdobie odo dňa začatia vykonávania plnenia až do termínu jeho ukončenia alebo posledného termínu pre odstránenie vád (podľa toho, ktorý z nich je neskorší) proti poškodeniu alebo zničeniu majetku iných osôb spôsobeným činmi alebo nedbalosťou dodávateľa a poistenie proti usmrteniu alebo zraneniu spôsobeným činmi dodávateľa alebo jeho nedbalosťou.
27. Objednávateľ požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu a to v lehote do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody. V rozpočte je potrebné uviesť jednotkové ceny v € bez DPH a celkovú cenu v € bez DPH, výšku DPH a celkovú cenu v € s DPH (pokiaľ je dodávateľ platcom DPH). V jednotkových cenách sú zahrnuté všetky náklady spojené s úplným, vecným a odborným plnením záväzkov dodávateľa vyplývajúcich z rámcovej dohody a osobitných požiadaviek objednávateľa vrátane nákladov na všetky vedľajšie, pomocné a iné činnosti nevyhnutné pre plnenie ako sú: colné poplatky,
27. náklady na dopravu výrobkov/materiálov na miesto plnenia, staveniskovú a mimostaveniskovú dopravu, použitie potrebných strojov/mechanizmov a zariadení (ako napr. vŕtacie zariadenie, zbíjačku, zváraciu súpravu, rezačku rúrok a pod.), potrebný spotrebný materiál, náklady súvisiace s odstránením odpadov, vybúraných hmôt, sute a prebytočnej zeminy (naloženie, odvoz, zloženie) vrátane poplatkov za ich uskladnenie v zmysle platnej legislatívy,
27. náklady na dočasné dopravné značenie potrebné na označenie pracoviska (osadenie, premiestnenie, údržbu a odstránenie), náklady vyplývajúce z rámcovej dohody, uvedených osobitných požiadaviek na plnenie a súvisiace s vykonávaním plnenia.
28. Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

pozemné komunikácie vo vlastníctve/správe objednávateľa, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 komplet

347 040,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.05.2016 13:27

03.06.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 1343
 10
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2016 13:52 - Vstupná ponuka 345 600,00 € Cena s DPH
03.06.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 256 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS