36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
44021763
POPRADSKÁ TLAČIAREŇ, VYDAVATEĽSTVO s. r. o.
Popradskej brigády 749/13, Poprad, 05801, SVK
Výroba a tlač knihy
kniha, textové spracovanie podkladov, grafické spracovanie podkladov, jazyková úprava, tlač knihy
Tovar, Služba
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Výroba a tlač knihy
|
|
---|---|
Funkcia |
Publikácia o dobrovoľných hasičských zboroch bude propagovať históriu a súčasnú činnosť dobrovoľných hasičských zborov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. kniha (publikácia) - tlač | ks | 1500 | ||
2. textové spracovanie podkladov | celá kniha | 1 | ||
3. grafické spracovanie podkladov | celá kniha | 1 | ||
4. jazyková úprava textu | celá kniha | 1 | ||
5. dodanie kníh do miesta plnenia | ks | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. kniha (publikácia) - tlač | tlač 1500 ks publikácie formátu A4, plnofarebná tlač 4+4 (obojstranná) |
počet strán 1 ks publikácie | cca 300 strán (4 ks - strany obálka) |
formát strán | A4 |
väzba publikácie | V8 - knižná šitá |
farba tlače | plnofarebná tlač 4+4 (obojstranná) |
vnútorný list | tvrdé knižné dosky - lepenka, Predpokladaný počet strán: 300, Farba: 4/4, Papier: lesklá krieda 135g Offset, lak: lesklý 1+1 |
obálka | Formát: 210x297 mm, Farba: plnofarebná 4+4, Papier: tvrdé knižné dosky - lepenka, Poťah: tlač v plnej farbe+matné lamino, Predsádka: biela, bez potlače, Lamino: mat 1/0, parciálny lak max. 1/3 obálky |
podklady | väčšia časť podkladov je v elektronickej forme, zvyšok v papierovej (tlačenej) forme, dodá objednávateľ |
2. textové spracovanie podkladov | objednávateľ dodá textové podklady, dodávateľ ich textovo spracuje - vyberie najdôležitejšie informácie a upraví ich po štylistickej a jazykovej stránke, upraví podklady po formálnej stránke |
3. grafické spracovanie podkladov | objednávateľ dodá fotografie, dodávateľ vyberie príp. upraví z nich najvhodnejšie pre účely publikácie |
grafické spracovanie | grafické spracovanie celej publikácie do digitálnej formy tlačového formátu |
grafické spracovanie | dodávateľ spracuje po konzultácií s objednávateľom návrh grafického lay out-u knihy |
4. jazyková úprava textu | jazyková úprava (po štylistickej a a jazykovej stránke) celého textu publikácie v slovenskom jazyku |
5. dodanie kníh do miesta plnenia | dodanie vytlačených kníh do miesta plnenia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný priebežne komunikovať s objednávateľom a riadiť sa pokynmi objednávateľa. |
Pred samotnou realizáciou predmetu zákazky, dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetu zákazky na posúdenie textového a grafického dizajnu a jeho odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení e-mailom medzi dodávateľom a objednávateľom. Zhotoviteľ je povinný predložiť objednávateľovi finálnu úpravu publikácie na kontrolu min. 7 dní pred tlačou publikácie. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane tlače publikácie, textového spracovania podkladov, grafického spracovania podkladov, jazykovej úpravy publikácie, prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia. |
Výsledok služieb uvedených v tejto zákazke (kniha) bude dielom v zmysle Autorského zákona. |
Celý predmet zmluvy bude dodaný jednorazovo v plnom počte kusov. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zákazky. |
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo ak bude obsahovať nesprávne údaje, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni preukázateľného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry do sídla objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie je potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom. |
K Dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.07.2016 10:00 — 31.07.2016 14:00
1 500,00 ks
20 178,77
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.05.2016 08:19
02.06.2016 10:45
02.06.2016 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.05.2016 08:21 - Vstupná ponuka | 20 130,00 | € | Cena s DPH |
02.06.2016 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 200,16 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: