42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
00896225
Swietelsky-Slovakia spol. s r.o.
Mokráň záhon 4, Bratislava, 82104, SVK
Obnova povrchu cesty III/2284 Hruštín - Vaňovka v km 0,000 - 0,450 (1/2 profil)
obnova povrchu cesty, oprava cesty
Stavebná práca
1. Obnova povrchu cesty III/2284 Hruštín - Vaňovka v km 0,000 - 0,450 (1/2 profil)
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova povrchu cesty III. triedy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dĺžka opravy | m | 450 | ||
Priemerná šírka vozovky (1/2 profil) | m | 3,5 | ||
Plocha opravy - vozovka | m2 | 1 575 | ||
Frézovanie asfaltového krytu hr. 50 mm | m2 | 1 575 | ||
Postrek PS/EK 0,5 kg/m2 | m2 | 1 575 | ||
Betón asfaltový ACo 11 II. hr. 50 mm | m2 | 1 575 | ||
Trvalopružná asfaltová zálievka | bm | 490 |
Názov |
1. Cena za Dielo zahŕňa okrem stavebných prác a dodávok aj všetky poplatky za odborné skúšky, merania, poplatky za energie pri realizácii Diela, telefón, poplatky za odvoz a uskladnenie odpadov, cenu za zariadenie staveniska a ostatné náklady Dodávateľa. Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia, vypratanie zariadenia staveniska a staveniska samotného sú súčasťou ceny za Dielo. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy podľa jednotlivých položiek prác. |
3. Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný alebo notifikovaný podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v úradne overenej fotokópii (stavbyvedúci), alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, ktorý bude zodpovedný za riadenie stavebných prác. |
4. Dodávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi doklad preukazujúci vlastníctvo obaľovacej súpravy, prípadne doklad preukazujúci zabezpečenie dodávky asfaltovej zmesi na predmet zmluvy. |
5. Vzdialenosť obaľovacej súpravy od predmetu zmluvy nesmie byť väčšia ako 60 km, resp. pri časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 min. Predmet zmluvy bude realizovaný v zmysle TKP časť 6 Hutnené asfaltové zmesi, účinné od 15.09.2015. http://www.ssc.sk/files/documents/technicke-predpisy/tkp/tkp-6_2015.pdf |
6. Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať Dodávateľovi stavenisko zápisnične v stavebnom denníku najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy tak, aby Dodávateľ mohol začať s realizáciou Diela v zmysle lehoty na plnenie podľa tejto zmluvy a aby mohol Dielo ukončiť v požadovanom termíne. |
7. Dodávateľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude denne zaznamenávať všetky skutočnosti podstatné pre naplnenie tejto zmluvy. Pri vedení stavebného denníka sa budú zmluvné strany riadiť ustanoveniami § 46 d) zákona č. 237/2000 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 50/76 Zb. o stavebnom poriadku. |
8. Objednávateľ je povinný sledovať obsah stavebného denníka a k zápisom pripájať svoje stanovisko. Objednávateľ požaduje, aby bol vyzvaný Dodávateľom na preverenie prác, ktoré budú v ďalšom postupe zakryté, alebo sa stanú neprístupnými a to cestou stavebného denníka min. 1 pracovný deň vopred. Náklady s tým spojené bude znášať Dodávateľ. |
9. Ak Objednávateľ nesúhlasí so záznamom Dodávateľa v stavebnom denníku, je povinný najneskôr do 1 dňa pripojiť svoje písomné vyjadrenie, inak sa predpokladá, že s obsahom záznamu súhlasí. Povinnosť viesť stavebné denník končí odovzdaním a prevzatím Diela. |
10. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady oboznámiť sa s existujúcimi inžinierskymi sieťami a zabezpečiť ich vytýčenie pred začiatkom stavebných prác a na prevzatom stavenisku udržiavať poriadok a čistotu. Je povinný odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho práce a odstraňovať nečistoty z prístupových komunikácií spôsobené jeho činnosťou. |
11. Dodávateľ znáša nebezpečenstvo škody na stavenisku až do termínu prevzatia vykonaného Diela zo strany Objednávateľa na základe Protokolu o prevzatí Diela. |
12. Dodávateľ zodpovedá za zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany svojich zamestnancov, subdodávateľov, ich zamestnancov, ako aj ďalších osôb, ktoré sa zdržujú oprávnene na stavenisku za účelom realizácie Diela. Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho zamestnanci a zamestnanci jeho subdodávateľa absolvovali predpísané školenia alebo mali príslušné atesty a osvedčenia. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť svojich zamestnancov zodpovedajúcimi osobnými ochrannými pracovnými pomôckami. |
13. Dodávateľ zodpovedá za to, že počas realizácie Diela bude dodržiavať podmienky stanovené v príslušnom povolení na vykonanie Diela vydané oprávneným orgánom, ako aj ďalšie podmienky a požiadavky Objednávateľa uplatnené v súlade s touto zmluvou. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky ním dodané materiály a výrobky budú certifikované a akceptované na podmienky a normy platné v SR. Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi, že pri realizovaní Diela bude plniť a dodržiavať všetky príslušné ustanovenia právnych a technických predpisov v SR a že po dokončení bude Dielo, všetky takéto ustanovenia spĺňať. |
15. Dodávateľ je výhradne zodpovedný za zaistenie všetkých povolení, stanovísk, súhlasov alebo iných oprávnení, ktoré sa môžu vyžadovať k prevádzkovaniu jeho podnikania a/alebo poskytovaniu predmetu tejto zmluvy v Slovenskej republike. |
16. Dodávateľ je takisto výhradne zodpovedný za zabezpečenie akýchkoľvek nevyhnutných povolení, súhlasov, stanovísk alebo iných oprávnení, ktoré sa môžu vyžadovať v súvislosti s dovozom, vývozom alebo colným odbavením akýchkoľvek vecí a materiálov, ktoré môžu slúžiť napríklad na to, aby Dodávateľ mohol realizovať Dielo v súlade s touto zmluvou, a ďalej za všetky náklady a výdaje s tým spojené. |
17. Dodávateľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie Diela alebo jeho uvedenie do prevádzky. Organizovanie, vybavovanie a úhradu funkčných skúšok zabezpečí Dodávateľ. |
18. Riadnym vykonaním Diela a riadnym splnením všetkých záväzkov Dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy sa rozumie riadne vykonanie Diela v súlade s touto zmluvou tak, aby bolo spôsobilé pre úspešné ukončenie preberacieho konania a zároveň odovzdanie všetkých dokumentov potrebných pre preberacie konanie a dokladov potvrdzujúcich kvalitu a technické parametre Diela v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami.. Podmienkou riadneho vykonania Diela je aj úspešné vykonanie všetkých skúšok predpísaných osobitnými predpismi a záväznými normami a touto Zmluvou. |
19. Dodávateľ nie je oprávnený pri vykonávaní Diela použiť náhradné hmoty a výrobky oproti predpokladaným v cenovej ponuke - technickej špecifikácie predmetu zákazky bez písomného súhlasu Objednávateľa. Za písomný súhlas objednávateľa sa považuje aj zápis Objednávateľa v stavebnom denníku. Rovnako Dodávateľ nie je oprávnený odchýliť sa od podmienok verejného obstarávania, ktoré vykonal Objednávateľ a ktoré sú pre Dodávateľa záväzné. |
20. Dodávateľ je povinný počas realizácie Diela zabezpečiť prevádzkyschopnosť cesty, na ktorej sa realizujú stavebné práce diela a za tým účelom Dodávateľ vypracuje projekt organizácie dopravy počas realizácie Diela, odsúhlasí ho s Objednávateľom, príslušným ODI OR PZ SR a požiada o vydanie rozhodnutia príslušný okresný úrad, odbor cestnej dopravy a pozemných komunikácií. |
21. Dodávateľ po vykonaní Diela zabezpečí odstránenie objektov a zariadení, ktoré sa nachádzajú na stavenisku, zabezpečí jeho likvidáciu a vypratanie do 10 dní po odovzdaní Diela Objednávateľovi. V prípade, ak sa Dodávateľ omešká s odstránením a likvidáciou staveniska oproti termínu uvedenému v predchádzajúcej vete, má Objednávateľ právo uplatniť si u Dodávateľa nárok na zmluvnú pokutu vo výške 33,00 € za každý deň omeškania. |
22. Zaplatením zmluvnej pokuty sa Dodávateľ nezbavuje povinnosti splnenia záväzku zabezpečeného zmluvnou pokutou ani povinnosti nahradiť škodu tým spôsobenú. |
23. V prípade, že Dodávateľ sa omešká oproti pôvodne dohodnutému termínu na vykonanie Diela o viac ako 10 dní, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy z jeho strany s právom Objednávateľa odstúpiť od tejto zmluvy. |
24. Dĺžka záručnej doby je 60 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela, môže však byť skrátená o dobu, po ktorú bude Objednávateľ v omeškaní so začatím preberacieho konania, alebo po ktorú neoprávnene odmietol Dielo prevziať. Záručná doba sa predlžuje o čas medzi písomným uplatnením reklamácie do doby jej odstránenia a písomného prevzatia. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním uznaných vád predmetu plnenia do 24 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie Objednávateľom, ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak, a uznané vady odstrániť v čo najkratšom čase. Termín odstránenia uznaných vád sa dohodne písomnou formou. |
26. Ak sa ukáže, že reklamovaná vada Diela je neopraviteľná, zaväzuje sa Dodávateľ dodať náhradnú časť Diela alebo Objednávateľovi poskytnúť primeranú zľavu z odplaty za vykonanie Diela. Prípadnou zľavou nie je dotknuté právo Objednávateľa na záruku. |
27. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť prípadné vady Diela zistené z kolaudačného/preberacieho konania ním zapríčinené na vlastné náklady a vo vzájomne dohodnutom termíne. |
28. Vlastnícke právo k Dielu prechádza na Objednávateľa v okamihu odovzdania a prevzatia Diela na základe preberacieho protokolu, pokiaľ v iných ustanoveniach zmluvy nie je dohodnuté inak. Nebezpečenstvo škody k Dielu znáša Dodávateľ až do okamihu protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela – na Objednávateľa prechádza až prevzatím Diela. |
29. Veci potrebné na riadne vykonanie a dodanie Diela, najmä stavebný materiál, zabezpečuje Dodávateľ a ich cena je zahrnutá v cene za vykonanie Diela. Dodávateľ je vlastníkom týchto vecí až do okamihu, kedy sa stanú súčasťou Diela – zabudovaním alebo namontovaním. |
30. Každá zo zmluvných strán je oprávnená odstúpiť od tejto zmluvy, ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu pre ňu z tejto zmluvy, (podstatne poruší zmluvu podľa § 344 Obchodného zákonníka) ani v lehote 30 dní odo dňa, v ktorom po márnom uplynutí lehoty na dohodnuté plnenie bola druhou zmluvnou stranou k tomu písomne vyzvaná. Táto lehota sa nevzťahuje na prípady nesplnenia povinností zo strany Dodávateľa uvedených v bode 2., 3., 5. a 23. tých osobitných požiadaviek na plnenie, pri ktorých je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy okamžite. |
Námestovo, Žilinský, Slovenská republika
21.06.2016 06:00 — 24.06.2016 13:00
1 575,00 m2
17 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.05.2016 08:24
31.05.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.05.2016 09:48 - Vstupná ponuka | 17 700,00 | € | Cena bez DPH |
31.05.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: