• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2016 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2016 14:15

Detail zákazky Z201612871

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2016 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.05.2016 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.05.2016 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.05.2016 14:15

Základné údaje

Z201612871

OF-87390

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2470859

Objednávateľ

00603155

Mestská časť Bratislava - Ružinov

Mierová 21, Bratislava, 82705, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Plynárenská 1, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Office 365 Business Premium

Office, Exchange Online, Sharepoint Online, Skype for Business Online, One Drive for Business

  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 48780000-9 - Softvérový balík na riadenie systémov, archivácie a obsahu

Služba, Tovar

7. Počítačové a súvisiace služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Office 365 Business Premium
Funkcia
Kolaboracna platforma zahrnujuca kancelarsky balik MS Office
Licencia oprávňuje nasadenie kolaboračnej platformy tak v cloudovej ako aj on-premise variante (lokálne nasadenie)
Kolaboracna platforma zahrnujuca technologiu mailovej komunikacie, instant messaging, centralne ulozisko dat, moznost zalohovania uzivatelskych dat na cloudove ulozisko. Produkt obsahuje aj balik kancelarkych nastrojov Office
Služby súvisiace s inštaláciou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Office 365 Business Premium licencia 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyk Softveru Slovenčina
Obsah kancelarskeho Balika Office 365 Outlook, Excel, Word, PowerPoint, One Note, Skype for Business klient
Opravnenie uzivatela pre pristup k serverom: Sharepoint Online, Exchange Online, Skype for Business Online
Popis služieb:
Nastavenie inštalácie balíku Office pre 120 užívateľov
Zriadenie a konfigurácia Office 365 tenantu
Aktivácia Office 365 služieb
Konfigurácia Exchange online a migrácia vybraných užívateľov (v rátane mail boxov z Kerio Connect)
Zaškolenie na správu admin konzoly Office 365
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť doklad, že produkt bol zakúpený od oficiálneho distribútora.
Licenčná zmluva na 12 mesiacov.
Kalkulácia musí rešpektovať cenové podmienky určené pre štátny subjekt (Government)
Dodávateľ (implementátor) sa musí preukázať platnou kompetenciou Microsoft Cloud Productivity - minimálne na úrovni Gold.
Ponuka musí zohľadňovať náklady na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb.
Verejný obstarávateľ požaduje bez vyzvania do 24 hodín od uzavretia zmluvy a od doručenia oznámenia z EKS predložiť od víťazného uchádzača zápis v Registri konečných užívateľov výhod podľa platného právneho poriadku.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Ponuka musí zohľadňovať náklady na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb.
Minimálne jeden špecialista na implementáciu a správu Office 365, špecialista musí mať certifikát výrobcu potvrdzujúci, že špecialista je kvalifikovaný a oprávnený vykonávať služby implementácie a správy softvérového majetku, ak výrobca takýto certifikát vydáva (napr. MCSA Office365, alebo porovnateľný)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

09.06.2016 13:20 — 30.06.2016 13:00

120,00 licencia

18 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.05.2016 13:43

27.05.2016 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 584
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2016 13:50 - Vstupná ponuka 17 880,00 € Cena s DPH
27.05.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 15 597,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS