00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
45682232
3J s. r. o.
Bukovinská 18, Bratislava - mestská časť Rača, 83106, SVK
Zabezpečenie zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci - bezpečnostnotechnické služby
preventívne a ochranné služby, ochrana zdravia pri práci
Služba
24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie
1. Zabezpečenie zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci - bezpečnostnotechnické služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexné zabezpečovanie odborných prác, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej ako "BOZP") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre osoby objednávateľa v sídle objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet zamestnancov objednávateľa | osoba | 888 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kontrolovať dodržiavanie platných právnych predpisov vyplývajúcich zo zákona č.124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov, sústavne, minimálne 2x mesačne na pracoviskách objednávateľa; | počas trvania zmluvného vzťahu |
Zisťovať nebezpečenstvá a ohrozenia, posudzuje riziká na pracoviskách, ktoré spracuje do písomného dokumentu. | počas trvania zmluvného vzťahu |
Navrhovať pravidlá o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci , systém školenia o BOZP. | počas trvania zmluvného vzťahu |
Kontrolovať vykonávanie lekárskych preventívnych prehliadok u zamestnancov podľa osobitných predpisov. | počas trvania zmluvného vzťahu |
Viesť registráciu a evidenciu pracovných úrazov a chorôb z povolania a zúčastňovať sa šetrenia príčin vzniku pracovných úrazov. | počas trvania zmluvného vzťahu |
Pripravovať podklady pre odškodnenie pracovných úrazov a chorôb z povolania zamestnancov. | počas trvania zmluvného vzťahu |
Písomne vypracovať koncepciu politiky bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorá obsahuje zámery zamestnávateľa v oblasti BOZP. | počas trvania zmluvného vzťahu |
Viesť dokumentáciu BOZP v zmysle platných predpisov. | počas trvania zmluvného vzťahu |
Vykonať školenie BOZP vedúcich a overiť ich vedomosti. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné k preškoleniu. | v lehote najneskôr do 30.11.2016 |
Vykonať školenie BOZP zamestnancov a overiť ich vedomosti. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné k preškoleniu. | v lehote najneskôr do 30.4.2017 |
Vykonávať školenie BOZP novoprijatých zamestnancov a praktikantov pred nástupom na pracovisko. Objednávateľ zabezpečí priestory potrebné ku školeniu. | počas trvanie zmluvného stavu |
Kontrolovať či zamestnanec nie je v pracovnom čase pod vplyvom alkoholu, omamných látok a či dodržiava určený zákaz fajčenia v priestoroch zamestnávateľa | počas trvania zmluvného vzťahu |
Vykonávať min. raz za rok pravidelnú previerku BOZP v spolupráci s pracovnou zdravotnou službou na všetkých pracoviskách a zariadeniach zamestnávateľa | počas trvania zmluvného vzťahu |
Navrhovať opatrenia na odstránenie zistených závad z hľadiska BOZP | počas trvania zmluvného vzťahu |
Informovať štatutárneho zástupcu alebo ním povereného zástupcu o stave BOZP | počas trvania zmluvného vzťahu |
Vypracovávať správy o stave BOZP | počas trvania zmluvného vzťahu |
Vykonávať ďalšie úlohy zamestnávateľa uvedené v zákone o BOZP | počas trvania zmluvného vzťahu |
Zabezpečovať spoluprácu a zúčastňovať sa jednaní s orgánmi štátneho odborného dozoru / RÚVZ, Inšpekcia práce/ | počas trvania zmluvného vzťahu |
Vypracovanie a aktualizácia interných riadiacich aktov v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti BOZP. | počas trvania zmluvného vzťahu |
Sledovanie a upozorňovanie na zmeny v legislatíve v oblasti BOZP a aktualizácia príslušných interných predpisov. | počas trvania zmluvného vzťahu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miestom výkonu poskytovania služby je pracovisko objednávateľa, ktorý má sídlo v Považskej Bystrici. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi predložiť do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy právoplatné oprávnenia k výkonu činnosti technika BOZP. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukazovaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
Plnenie sa poskytuje postupne. Za ucelenú časť plnenia sa považujú služby dodané v priebehu jedného kalendárneho mesiaca. |
Dodávateľovi bude uhrádzaný každý mesiac pravidelný paušálny poplatok za poskytovanie služieb opísaných vyššie vo výške 1/12 celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ vystaví faktúru za každú dodanú ucelenú časť plnenia v súlade s platobnými podmienkami Všeobecných zmluvných podmienok najneskôr do 10. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca. |
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých priestorov vo vlastníctve a v prenájme. |
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti BOZP najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
31.05.2017 11:36
1,00 celok
3 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2016 11:37
30.05.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.05.2016 18:36 - Vstupná ponuka | 3 240,00 | € | Cena bez DPH |
30.05.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 620,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: