Z201612394
OF-86759
zrušená
00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
Špecializovaný preklad archeologických textov do anglického jazyka
preklad
Služba
27. Ostatné služby
1. Špecializovaný preklad archeologických textov do anglického jazyka
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytovanie prekladateľských služieb vrátane korektúr a poslania elektronicky do sídla objednávateľa. Objednávateľ vyžaduje preklad vysokošpecializovaných textov do vedeckých publikácií z odboru archeológia zo slovenského do anglického jazyka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet normostrán textu v zdrojovom jazyku 90 NS (1 normostrana = 1 800 znakov) | normostrana | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zdrojový jazyk | slovenský jazyk |
cieľový jazyk | anglický jazyk |
forma plnenia predmetu zákazky | elektronicky (e-mailom) |
zdrojový text z oblasti | vedecký odborný text so zameraním na archeológiu |
Objednávateľ požaduje minimálne 2-ročnú prax pri preklade slovenských archeologických textov do anglického jazyka. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy meno osoby zodpovednej za poskytnutie služby, zoznam preložených textov touto osobou a dátum realizácie prekladu týchto textov a zároveň priloží aj scan aspoň 1 preloženej archeologickej publikácie. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Objednávateľ požaduje realizáciu prekladateľských služieb odo dňa potvrdenia prijatia zdrojového textu od objednávateľa v lehote, ktorá závisí od počtu normostrán (0-10 normostrán max. 5 pracovných dní; 11-20 normostrán max.10 pracovných dní; 21 a viac normostrán podľa vzájomnej dohody) |
5. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytovaním požadovanej služby. |
6. Objednávateľ za zaväzuje doručiť poskytovateľovi zdrojový text e-mailom, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
7. Poskytovateľ sa zaväzuje bezodkladne po doručení zdrojového textu potvrdiť e-mailom jeho prijatie. |
8. Miestom odovzdania vyhotoveného prekladu zástupcovi objednávateľa je sídlo objednávateľa/e-mailová adresa objednávateľa, na základe preberacieho protokolu/potvrdzujúceho e-mailu na e-mailovú adresu dodávateľa. |
9. Poskytovateľ je vždy a za každých okolností povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré získal alebo o ktorých sa dozvedel pri výkone alebo v súvislosti s poskytnutím služby. |
10. Povinnosť zachovávať dôvernosť informácií nie je časovo obmedzená a vzťahuje sa aj na informácie, ktoré nie sú označené ako dôverné |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Reklamáciu na kvalitu, odbornú úroveň prekladov, nezabezpečenia služby včas alebo vôbec si objednávateľ elektronicky a písomne uplatní u poskytovateľa bezodkladne, najneskôr však do 10 pracovných dní odo dňa prevzatia prekladu s uvedením konkrétnych nedostatkov. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti dodávateľa poskytnúť plnenie zmluvy riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,5% z ceny plnenia za každý deň omeškania. |
14. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje objednať služby v celom rozsahu. Rozsah požadovaných služieb bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
15. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
16. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Hodžova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
990,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2016 14:23
24.05.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: