00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
31331131
Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s.
Plynárenská 6, Bratislava, 82109, SVK
Nákup a dodanie archívnych boxov
kancelárske potreby - archívne boxy
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup a dodanie archívnych boxov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby -archívne boxy pre činnosti vo verejnej správe. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Archívny box z recyklovaného kartónu na archiváciu dokumentov do formátu A4 s otvorom na ľahkú manipuláciu s rozmermi (š x v x h) 345x150x245 mm, farba biela s červenou potlačou | ks | 700 |
Názov |
1. Dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. |
2. Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom. |
3. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu predmetu zákazky v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel). |
V podrobnom aktualizovanom rozpočte bude uvedené: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov/označenie dodávaného tovaru, t. j. uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, (napr. katalógový list, technický opis a pod.), na základe čoho dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a dodacom liste), |
c) merná jednotka (ks), |
d) počet ks, |
e) cena bez DPH za 1 ks zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
f) cena bez DPH za požadovaný počet ks zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR, |
h) cena s DPH za požadovaný počet ks zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
4. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženého typu tovaru a jeho technických špecifikácií v lehote do 3 pracovných dní odo dňa jeho predloženia, nebude možné plnenie zmluvy. |
5. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a dodacieho listu v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
7. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
8. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
9. Zákazka môže byť financovaná z prostriedkov EÚ. |
10. V prípade, ak bude zákazka financovaná z prostriedkov EÚ (resp. refundovaná z prostriedkov EÚ), bude dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s dodávaným tovarom a bude tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
12. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 2., 3., 10., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bajkalská č. 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
03.06.2016 10:00
700,00 ks
1 176,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2016 15:05
24.05.2016 09:00
24.05.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.05.2016 15:28 - Vstupná ponuka | 1 176,00 | € | Cena s DPH |
24.05.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 762,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: