738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Ryža, strukoviny, múka
potraviny,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Ryža, strukoviny, múka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - hrach sušený lúpaný min. 5kg | ks | 200 | ||
Položka č. 2 - šošovica min. 5kg | ks | 300 | ||
Položka č. 3 - fazuľa min. 5kg | ks | 300 | ||
Položka č. 4 - Jačmenné krúpy min. 500g | ks | 300 | ||
Položka č. 5 - ryža min. 1kg | ks | 6000 | ||
Položka č. 6 - múka hladká min. 1kg | ks | 4000 | ||
Položka č. 7 - múka polohrubá min. 1kg | ks | 2000 | ||
Položka č. 8 - múka hrubá min. 1kg | ks | 4000 | ||
Položka č. 9 - detská krupica min. 500g | ks | 600 | ||
Položka č. 10 - solamyl min. 1kg | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahňa | dovoz |
cena zahňa | vyskladnenie u objednávateľa |
Položka č. 1 až 10 - trvanlivosť | min. 3 mesiac od dodania tovaru |
Položka č. 5 - ryža min. 1kg - požadovaná značka výrobku: BASK, VITANA, SOS | Verejný obstarávateľ akceptuje dodávky len požadovaných značiek výrobku. Variantné riešenia nebudú akceptované. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny s DPH predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskroších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať do sídla obstarávateľa Želiezovce, Santovka. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.30 hod.. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Veľký Dvor č. 12, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 v zmysle bodu III. objednávkového formulára
17 749,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2016 14:53
19.05.2016 15:00
19.05.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2016 11:50 - Vstupná ponuka | 17 749,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: