35542888
Základná škola
Slobody 1, Košice, 04011, SVK
50194135
URBANSTAU s.r.o.
Slanské Nové Mesto 210, Kalša, 04418, SVK
Vyčistenie ihriska a likvidácia stavebného odpadu
stavebné práce; vyčisťovacie práce; ; navážka a rozprestrenie interného materiálu; služby súvisiace s nakladaním odpadu; naloženie, odvoz a uloženie odpadu na riadenú skládku; doprava,
Stavebná práca, Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Vyčistenie ihriska a likvidácia stavebného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Sanácia miesta v lokalite s nezákonne uloženým odpadom pozostávajúca z nasledovných činností: |
A. zber odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom |
B. odvoz/zvoz odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom |
C. uloženie/zneškodnenie odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom na riadenej skládke odpadu |
D. sanácia/úprava miesta s nezákonne umiestneným odpadom do pôvodného stavu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odstránenie ruderálneho porastu s odvozom zhrabkov do 25km a so zložením v rovine alebo na svahu do 1:5 | m2 | 8500,00 | ||
Odstránenie drevín priemeru do 100 mm s odstránením pňa v rovine alebo na svahu do 1:5,so zložením na hromady a naložením na dopravný prostriedok - výšky nad 1m s odstranením pňov | m2 | 1200,00 | ||
Kosenie trávnika od 1000 do 10 000 m2 s odvozom do 20 km a so zložením, v rovine alebo na svahu do 1:5 | m2 | 4000,00 | ||
Odstránenie travín a tŕstia s príp. nutným premiestnením a s uložením na hromady do 50 m, pri celk. ploche nad 1000 do 10000m2 | m2 | 4000,00 | ||
Drvenie konarov strojovo - s 1 zamestnancom - strojnikom | hod | 7,50 | ||
Čistiace práce (naloženie, vodorovné premiestnenie, zloženie a likvidácia konárov nad 7m3) na vzdialenosť do 5km | m3 | 15,00 | ||
Príplatok za každý začatý 1km(25kmx0,07)=1,75€/m3 - odhadované množstvo | m3 | 15,00 | ||
Triedenie komunalneho odpadu | m3 | 3,00 | ||
Odvoz a likvidácia komunalného odpadu odhadove množstvo | t | 3,00 | ||
Odvoz betónovej sutiny z demolácie | t | 10,00 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku za každý ďalší 1 km | t | 10,00 | ||
Nakladanie na dopravné prostriedky pre vodorovnú dopravu vybúraných hmôt | t | 10,000 | ||
Prenájom kontajneru 7 m3 | ks | 2,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. zber odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom | Zahŕňa zhromažďovanie, zhrňovanie, približovanie a nakládku odpadov na účel ich prepravy. |
A. zber odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom | Zber bude zabezpečovaný kombinovane t.j. špecializovanými mechanizmami a ručne. |
A. zber odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom | Dotrieďovanie resp. vytriedenie odpadov vzhľadom na jeho charakter (zmiešané odpady) je nemožné. |
A. zber odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom | Množstvo nezákonne uloženého odpadu bolo stanovené odhadom |
B. odvoz/zvoz odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom | Bude zabezpečovaný vozidlami s pevnou nadstavbou vzhľadom na charakteristiku terénu |
C. uloženie/zneškodnenie odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom na riadenej skládke odpadu | Kategória odpadov nachádzajúcich sa v danom území - kategória "O" |
C. uloženie/zneškodnenie odpadu z miest s nezákonne umiestneným odpadom na riadenej skládke odpadu | Odpady budú bezprostredne po nakládke prepravené na riadenú skládku odpadov |
D.sanácia/úpravamiesta s nezákonne umiestneným odpadom do pôvodného stavu | Táto činnosť bude vykonávaná priebežne stavebnými strojmi. |
D. sanácia/úpravamiesta s nezákonne umiestneným odpadom do pôvodného stavu | Po vyčistení konkrétneho miesta uložených odpadov bude toto upravené podľa reliéfu terénu. |
D. sanácia/úprava miesta s nezákonne umiestneným odpadom do pôvodného stavu | Spôsob úpravy reliéfu terénu: vyrovnanie, svahovanie, presyp inertným materiálom a pod. |
Názov |
1.4.1 Objednávateľ je správcom pozemkov, na ktorých bude Dodávateľ realizovať Plnenie. |
1.4.2 Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem |
Slovenskej republiky a Európskej únie. |
1.4.3 Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že Dodávateľ a rovnako všetci jeho subdodávatelia disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a |
dodávok v súlade s touto Zmluvou. |
1.4.4 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie s odbornou starostlivosťou a za dodržania všetkých súvisiacich právnych predpisov a noriem. |
1.4.5 Povinnosti Dodávateľa: |
1.4.5.1 Dodávateľ zabezpečí v cene čistenie dotknutých štátnych ciest a miestnych komunikácií, ktoré budú použité pri plnení predmetu Zmluvy. |
1.4.5.2 Dodávateľ do ceny predmetu zákazky započíta všetky náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko Objednávateľ bude cenu Dodávateľa pri uzavretí Zmluvy považovať za zmluvnú cenu - maximálnu. |
1.4.5.3 Dodávateľ k súpisu vykonaných prác priloží vážne lístky a záznamy o prevádzke vozidiel, ktoré budú použité pri plnení predmetu Zmluvy. |
1.4.5.4 Dodávateľ je povinný ukladať nezákonne uložený dopad na riadenú skládku odpadov, ktorá má právoplatný súhlas na jej prevádzkovanie v zmysle ust. § 7 zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch (viď. zoznam skládok vedený na webovom sídle MŽP SR) |
1.4.5.5 Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi rozpis ceny (položkovitý rozpočet): |
- v členení podľa jednotkových cien stanovených činností, úkonov a materiálu a to cenu za mernú jednotku bez DPH, % a výšku DPH, cenu za mernú jednotku s DPH, všetko ako cenu uvádzanú v EUR . |
- 2 x v tlačenej podobe (podpísané osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa) a 1 x na CD nosiči vo formáte xlsx (excell), alebo vo formáte pdf |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v % výške platnej v SR, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
1.4.5.6 Ak cena za plnenie predmetu zákazky bude nižšia o viac ako 30 % ako je cena, ktorú Objednávateľ určil ako maximálnu výšku zdrojov, ktorú má na predmet zákazky určenú, Objednávateľ ju považuje za mimoriadne nízku. |
V tomto prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi najneskôr do 3 dní po uzavretí zmluvy: |
- vysvetlenie, doklady a dokumenty, ktorými bude vedieť preukázať reálnosť plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite za dodržania danej ceny. |
Požadované vysvetlenie, doklady a dokumenty by sa mali týkať skutočností v zmysle § 53 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Nedostatočné vysvetlenie a preukázanie mimoriadne nízkej ceny bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
1.4.5.7 Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi: |
- doklad, že nie je v reštrukturalizácii (originál, alebo overenú fotokópiu) alebo doklad, že požiadal o zmenu údajov v zozname hospodárskych subjektov (overenú fotokópiu). |
- harmonogram realizácie prác v termíne realizácie zákazky |
1.4.5.8 Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
1.4.6 Povinnosti Objednávateľa: |
1.4.6.1 Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi cenu za uskutočnené práce a služby, ak tieto budú vykonaná riadne, v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote a podľa týchto zmluvných podmienok. |
1.4.6.2 Objednávateľ je povinný poskytnúť Dodávateľovi súčinnosť na riadne plnenie Zmluvy a oboznámiť ho zo všetkými skutočnosťami, ktoré by akýmkoľvek spôsobom menila predmet zákazky alebo mali vplyv na samotné plnenie predmetu zákazky. |
1.4.7 Cena, úhrada za predmet zákazky: |
1.4.7.1 Podkladom a súčasťou doručenej faktúry musi byť doklad z miesta uloženia odpadu na príslušnej riadenej skládke a preberací protokol o prevzatí sanačných prác v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
1.4.7.2 Faktúra musí mať náležitosti daňové dokladu, v opačnom prípade bude vrátená Dodávateľovi a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád. |
1.4.8 Zmluvné pokuty: |
1.4.8.1 Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok - Zmluvy, uplatiť zmluvnú pokutu za: |
- každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti tejto zmluvy - "osobitné požiadavky na plnenie" a to vo výške 500,00 eur za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 1500,00 eur |
- jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 3000,00 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia Zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany Dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od mluvy. |
1.4.8.2 Zmluvná pokuta je splatná do 30 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu Dodávateľovi. |
1.4.9. Ukončenie Zmluvy môže nastať : |
- riadnym splnením predmetu zákazky |
- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
- odstúpením od Zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení stanovený |
- výpoveďou ku dňu určenom vo výpovedi, ktorú môže podať ktorákoľvek zmluvná strana, vždy však so 14 dňovou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení výpovede druhej strane. |
Ak sa Zmluva ukončí pred jej riadnym splnením, Objednávateľ je povinný uhradiť Dodávateľovi cenu za skutočne vykonaný rozsah prác a služieb. |
1.4.10 Iné dojednania: |
1.4.10.1 Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto Zmluve sa budú riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka |
1.4.10.2 Zmluvu je možné meniť len na základe písomných dodatkov, ktorých uzatvorenie nebude v rozpore s OPET, so zákonom o verejnom obstarávaní, s Obchodným zákonníkom a ktorých uzatvorenie sa nebude vymykať dobrým mravom a obchodným zvyklostiam. |
1.4.10.3 Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ , alebo ním nominovaný subdodávateľ, ktorému bolo zo strany Dodávateľa umožnené konanie a realizácia časti poskytovaných prác a služieb. |
1.4.10.4 Dodávateľ a Objednávateľ si navzájom doručia do 3 dní po uzavretí Zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
1.4.11 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy. |
1.5. Dodávateľ je povinný postupovať v zmysle zákona a registrovať sa v RKUV. Plnenie zmluvy subjektom, ktorý nie je registrovaný v RKUV je nezákonné a objednávateľ má možnosť uplatniť odstúpenie od zmluvy podľa Čl. XVIII ods. 2 písm. a) VZP |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slobody 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.06.2016 12:46 — 10.06.2016 12:46
1,00 celok
15 978,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2016 12:49
20.05.2016 12:44
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2016 13:23 - Vstupná ponuka | 15 960,00 | € | Cena s DPH |
20.05.2016 12:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 818,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: