37828100
Banskobystrický samosprávny kraj
Nám. SNP 23, Banská Bystrica, 97401, SVK
35918501
DWC Slovakia a.s.
Mlynské nivy 71, Bratislava, 821 05, SVK
Aktualizácia softvérových licencií a zabezpečenie servisných služieb pre Fabasoft eGov.Suite
Fabasoft eGov Suite, aktualizácia Fabasoftu, licencie, aktualizácia licencií, údržba licencií, servisné služby licencií Fabasoftu
Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Aktualizácia softvérových licencií a zabezpečenie servisných služieb pre Fabasoft eGov.Suite
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb aktualizácie softvérových licencií Fabasoft Components na obdobie 3 rokov. |
Poskytovanie servisných služieb spojených s údržbou informačných systémov zhotovených na báze technológie Fabasoft Components (modul registratúra a ostatné moduly) na obdobie 3 rokov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ročná aktualizácia softvérových licencií Fabasoft eGov-Suite v počte | kus/rok | 295 | ||
Počet rokov požadovanej služby - aktualizačné služby | roky | 3 | ||
Počet rokov požadovanej služby - servisné služby | roky | 3 | ||
Servisný zásah (lokalizácia a odstránenie chybového stavu na základe písomnej požiadavky Objednávateľa) | hod./mesiac | 8 | ||
Kontrola a údržba stavu informačného systému Fabasoft a databázy | hod./mesiac | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hot-Line (poskytovanie telefonickej podpory) | počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. |
Požadujeme | najnovšiu verziu produktu, novú funkcionalitu a zapracovanie najnovších technológií a legislatívnych zmien. |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Zhotoviteľ po dohode s objednávateľom vykoná inštaláciu najnovšej verzie produktu v prostredí objednávateľa a poskytne mu potrebnú súčinnosť. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
AKTUALIZÁCIA: |
Predmetom aktualizačných služieb sú výlučne počítačové programy, ktoré sú distribuované Zhotoviteľom. |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že je oprávneným držiteľom takých práv, na základe ktorých je oprávnený vykonať predmet zákazky v súlade s platnými právnymi predpismi a zároveň vyhlasuje, že vykonaním predmetu zákazky nedochádza k neoprávneným zásahom do autorských alebo iných práv tretích osôb. |
V prípade legislatívnych zmien je Zhotoviteľ povinný poskytnúť službu bez zbytočného odkladu tak, aby nesťažil alebo nezmaril riadne a včasné plnenie úloh Objednávateľa. |
Ročná aktualizácia softvérových licencií FABASOFT eGov-Suite pozostáva zo zaslania, resp. sprístupnenia programov Objednávateľovi na dohodnutom nosiči dát s návodom na inštaláciu a popisom vecných a technických zmien. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodávať predmet plnenia priebežne vždy po vydaní najnovšej verzie do 15 pracovných dní. O vydaní najnovšej verzie bude Objednávateľ vždy písomne upozornený. |
Predmet zmluvy bude protokolárne odovzdaný na základe odovzdávacieho protokolu odsúhlaseného zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Zhotoviteľa. |
Ročná aktualizácia bude fakturovaná 4x ročne (štvrťročne). |
Ročná aktualizácia počítačového programu je vypočítaná ako súčin počtu licencií a ceny ročnej aktualizácie jednej licencie (295 ks x .................. € bez DPH). |
Ročná aktualizácia je splatná na základe faktúr vystavených Zhotoviteľom vždy na začiatku posledného mesiaca štvrťroka. Splatnosť faktúry je 21 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Autorské odmeny a všetky vedľajšie náklady sú zahrnuté v cene (dopravné náklady, cestovné náhrady a pod.). |
Túto zmluvu je oprávnený písomne vypovedať Objednávateľ a to aj bez uvedenia výpovedného dôvodu. Výpovedná lehota je 3 kalendárne mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Zhotoviteľovi. |
Záručná doba na každý dodaný programový produkt je dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa protokolárneho prevzatia zo strany Objednávateľa do rutinnej prevádzky. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že prípadné ďalšie čiastkové produkty (technické aj programové), ktoré nie sú produktom Zhotoviteľa budú Objednávateľovi dodávané bez akýchkoľvek právnych vád a Objednávateľ nebude z tohto dôvodu žiadnym spôsobom obmedzený. |
Vysporiadanie všetkých licenčných práv zabezpečuje Zhotoviteľ na svoje náklady. Zhotoviteľ sa zaväzuje vysporiadať všetky autorské práva s autormi na základe podpísaných zmlúv o vytvorení, použití a šírení software - FABASOFT eGov-Suite na svoje náklady. Všetky autorské odmeny, zahrnuté v cene za predmet zmluvy, sú dohodnuté ako jednorazové paušálne odmeny a zahŕňajú odmenu za akékoľvek šírenie zhotoveného diela Zhotoviteľom. |
Práva sa udeľujú osobitne Objednávateľovi a nesmú sa preniesť na tretiu stranu bez predchádzajúceho súhlasu Zhotoviteľa. |
Povinnosťou Zhotoviteľa je dodať používateľskú dokumentáciu, prípadne jej doplnky, zodpovedajúce aktuálnemu stavu dodaných softwarových produktov FABASOFT eGov-Suite, včas zapracovať všetky zmeny do dodaného softvéru, zachovať všetky obchodné tajomstvá a dôverné informácie, písomne reagovať na každú požiadavku Objednávateľa. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť vstup pracovníkov Zhotoviteľa do všetkých potrebných priestorov Objednávateľa, zabezpečiť, aby Zhotoviteľ bol okamžite upovedomený o aktuálnych normatívnych zmenách interného charakteru, zabezpečiť účinnú ochranu autorských a licenčných práv na dodané programové prostriedky, všetky pripomienky, sťažnosti, výhrady a doplnky a pod. odovzdávať písomnou formou Zhotoviteľovi. |
SERVIS: |
Zhotoviteľ vyhlasuje, že je oprávneným držiteľom takých práv, na základe ktorých je oprávnený vykonať predmet zákazky v súlade s platnými právnymi predpismi a zároveň vyhlasuje, že vykonaním predmetu zákazky nedochádza k neoprávneným zásahom do autorských alebo iných práv tretích osôb. |
Služba HotLine v žiadnom prípade nenahradzuje školenia, dokumentáciu ani implementáciu, resp. analýzu. V rámci služby HotLine nie sú poskytované všeobecné informácie o obsluhe počítačov, práci s operačným systémom, správe databázy a pod. |
Servisné zásahy Zhotoviteľa (8 človekohodín za mesiac) v rámci tejto služby musia byť realizované na základe písomnej požiadavky zo strany Objednávateľa a v termíne dohodnutom medzi zmluvnými stranami. Zhotoviteľ je povinný po nahlásení požiadavky začať Servisný zásah počas pracovných dní a doručiť Objednávateľovi záväzné pokyny o ďalšom postupe. Všetky vykonané servisné zásahy v kalendárnom mesiaci Zhotoviteľ zapisuje do Pracovného výkazu, ktorý po skončení kalendárneho mesiaca pošle na odsúhlasenie Objednávateľovi. |
Objednávateľ vyžaduje poznať hodinovú sadzbu za služby, ktoré presahujú rozsah človekohodín (zmeny/ úpravy/ rozšírenia počítačového programu, odstraňovanie chýb, práce konzultačného alebo analytického charakteru, príp. školenia). |
Službu Kontrola a údržba stavu informačného systému Fabasoft a databázy vykonávajú zamestnanci Zhotoviteľa pomocou povoleného vzdialeného prístupu k informačnému systému Fabasoft a príslušnej databázy. Vykonané služby kontroly zamestnanci Zhotoviteľa zapisujú do Pracovného výkazu. Rozsah týchto služieb je 2 človekohodiny za mesiac a Zhotoviteľ je povinný ich vykonávať v dohodnutom termíne. |
V prípade omeškania Zhotoviteľa s akýmkoľvek plnením podľa tejto zmluvy, vznikne Objednávateľovi voči Zhotoviteľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny za spomínané služby, a to za každý začatý deň omeškania až do splnenia omeškanej povinnosti Zhotoviteľom. Zároveň tiež Objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade iného závažného porušenia zmluvnej povinnosti zo strany Zhotoviteľa, vznikne Objednávateľovi voči Zhotoviteľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100 Eur ako aj právo odstúpenia od zmluvy. Vznikom povinnosti Zhotoviteľa zaplatiť zmluvnú pokutu, nie je dotknutý nárok Objednávateľa voči Zhotoviteľovi na náhradu spôsobenej škody. |
Cena za služby HotLine, Servisný zásah, Kontrola a údržba stavu informačného systému Fabasoft a databázy je stanovená vo výške suma Eur bez DPH za mesiac a splatná za dané obdobie na základe faktúry, vystavenej Zhotoviteľom. Faktúra sa vystavuje 12 x ročne. Splatnosť faktúry za službu je 21 dní od jej doručenia Objednávateľovi. Autorské odmeny a všetky vedľajšie náklady spojené s výkonom servisných služieb sú zahrnuté v cene servisných služieb (dopravné náklady, cestovné náhrady a pod.) |
Povinnosťou Zhotoviteľa je dodať používateľskú dokumentáciu, prípadne jej doplnky, zodpovedajúce aktuálnemu stavu dodaného počítačového programu Fabasoft eGov-Suite, včas zapracovať všetky zmeny do dodaného počítačového programu Fabasoft eGov-Suite, zachovať všetky obchodné tajomstvá a dôverné informácie, písomne reagovať na každú požiadavku Objednávateľa, pravidelne vykonávať zálohové kópie kompletných údajov, najmä pred každou ohlásenou dodávkou Update. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť vstup pracovníkov Zhotoviteľa do všetkých potrebných priestorov Objednávateľa, zabezpečiť, aby Zhotoviteľ bol okamžite upovedomený o aktuálnych normatívnych zmenách interného charakteru, zabezpečiť účinnú ochranu autorských a licenčných práv na dodané programové prostriedky, všetky pripomienky, sťažnosti, výhrady a doplnky a pod. odovzdávať písomnou formou Zhotoviteľovi. |
Záručná doba na každú dodanú službu je dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa protokolárneho prevzatia zo strany Objednávateľa do rutinnej prevádzky. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že prípadné ďalšie čiastkové produkty (technické aj programové), ktoré nie sú produktom Zhotoviteľa budú Objednávateľovi dodávané bez akýchkoľvek právnych vád a Objednávateľ nebude z tohto dôvodu žiadnym spôsobom obmedzený. |
Námestie SNP 23, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.06.2016 11:12 — 31.05.2019 11:13
1,00 celok
96 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2016 11:33
20.05.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.05.2016 07:31 - Vstupná ponuka | 96 750,00 | € | Cena s DPH |
20.05.2016 07:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 96 750,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: