00647781
LIKAVA - centrum sociálnych služieb
Likavka 9, Likavka, 03495, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená hydina a hydinové výrobky
mrazená hydina, hydinové výrobky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Mrazená hydina a hydinové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania klientov a zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Morčacie prsia, hlboko mrazené, 250 g | kg | 50 | ||
Morka celá, hlboko mrazená, 3-5 kg | kg | 50 | ||
Morčacie stehná horné, hlboko mrazené | kg | 50 | ||
Sliepky bez drobov kalibrované, hlboko mrazené, 1600 g | kg | 300 | ||
Kurča kalibrované, hlboko mrazené, 1200 g | kg | 50 | ||
Kuracie prsia kalibrované, hlboko mrazené, 150 g | kg | 900 | ||
Kuracie stehná kalibrované, hlboko mrazené , 240 g | kg | 2900 | ||
Kuracie rezne - polovica pŕs alebo celé prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované hlboko zmrazené, trieda A , 200 g | kg | 50 | ||
Kačka kalibrovaná, hlboko mrazená , 2800 g | kg | 50 | ||
Kačacie stehná kalibrované, hlboko mrazené , 250 g | kg | 200 | ||
Hydinová šunka , min. 52 % mäsa | kg | 100 | ||
Hydinové párky , min. 55 % mäsa | kg | 50 | ||
Hydinová saláma, min. 35 % mäsa | kg | 50 | ||
Hydinová tlačenka, min. 51 % kurac.mäsa | kg | 300 |
Názov |
Cena zahŕňa dopravu na miesto plnenia. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať doklad - platné potvrdenie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň alebo potvrdenie o registrácii prevádzkarne potravinárskeho podniku pre potraviny živočíšneho pôvodu na činnosti týkajúce sa predmetu zákazky alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdením o registrácii skladu, distribútora a prepravcu potravín živočíšneho pôvodu do 1 prac.dňa od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru, ktorá musí byť v súlade so zákonom NR SR č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, Potravinovým kódexom a s ostatnými platnými právnymi predpismi. |
Dodaný tovar musí byť označený podľa Vyhlášky MPaRV SR č. 243/2015 o označovaní potravín v z.n.p. |
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo mrazené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 prac. dňa po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 1 prac. dňa po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Objednávateľ odošle dodávateľovi čiastkovú výzvu e-mailom najneskôr do 12.00 hod. v pracovný deň. Objednávateľ je oprávnený uskutočniť čiastkovú výzvu aj telefonicky, pričom ju zašle dodávateľovi aj emailom najneskôr do 12.00 hod. v pracovných dňoch. |
Dodávateľ potvrdí doručenie elektronickej pošty s čiastkovou výzvou odoslaním potvrdzujúceho emailu odosielajúcej zmluvnej strane najneskôr do 13.45 hod. v deň, kedy mu bola čiastková výzva doručená. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v termíne a množstve uvedenom v čiastkovej výzve, v predpokladaných termínoch dodávok v každý pracovný deň (pondelok až piatok), v prvej tretine doby spotreby a to v čase od 6.00 hod. do 11.00 hod. Ak by koniec 24-hodinovej lehoty pripadol na víkend alebo sviatok, lehota uplynie o 11 hodine v najbližší pracovný deň. Zmluvné strany sa môžu dohodnúť na odlišnej lehote plnenia, takto upravená lehota dodania u jednotlivej dodávky tovaru musí byť zrejmá z e:mailovej komunikácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hodín od doručenia čiastkovej výzvy od objednávateľa. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 5 dní od reklamovania závady kupujúcim. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky. |
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považuj aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným. |
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa e-mailom min. do 13.45 hod. v deň, kedy mu bola čiastková výzva doručená. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a v požadovanom množstve nevyhnutnom na pokrytie časovej tiesne od iného dodávateľa. |
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar zodpovednej osobe objednávateľa, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme. |
Dodávateľ vystaví za každý kalendárny mesiac faktúru s pripojenými dodacími listami a doručí ju objednávateľovi do 15. dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar objednávateľovi dodaný. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Sadzba DPH môže byť po uzavretí zmluvy zmenená v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v z.n.p. |
Na účely zisťovania cien v zmysle bodu 16.1.8 VZP OPET verzia 3.0 v si zmluvné strany dojednali nasledovný postup: |
- ktorákoľvek zo zmluvných strán tejto dohody je oprávnená druhej zmluvnej strane predložiť tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ktoré musia obsahovať označenie výrobcu (príp. dodávateľa) tovarov, jeho sídlo, identifikačné číslo a cenu, za ktorú tovar ponúka, |
- pokiaľ všetky tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary sú nižšie ako ceny tovaru dojednané touto dohodou, je Dodávateľ povinný znížiť kúpnu cenu tovaru a vyrovnať ju s cenovou úrovňou rovnajúcou sa priemeru medzi uvedenými tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, |
- zisťovanie cien bude vykonávať Objednávateľ v rozsahu najmenej 1-krát za 6 mesiacov počas platnosti tejto zmluvy. |
Objednávateľ na základe zisťovania cien tovaru oznámi predávajúcemu skutočnosti preukazujúce opodstatnenosť zníženia kúpnej ceny za tovar. Dodávateľ je v takom prípade povinný pri najbližšej opakujúcej sa dodávke tovaru od doručenia predmetného písomného oznámenia znížiť cenu tovaru na Objednávateľom požadovanú cenovú úroveň a aktualizovať Prílohu tejto rámcovej dohody. |
V prípade, ak Dodávateľ nezníži cenu za tovar, Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať a odoberať tovar od iného dodávateľa a takéto konanie Objednávateľa sa nepovažuje za porušenie tejto rámcovej dohody. V prípade, že Dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá plnenie za cenu určenú na základe zisťovania cien, Objednávateľ je oprávnený túto dohodu vypovedať podľa čl. XVI. bodu 16.1.10 VZP v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Rámcová dohoda je uzatvorená na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzatvorenia. |
Likavka 9,034 95 Likavka, Likavka, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 technická špecifikácia opisného formulára
17 851,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.05.2016 13:25
19.05.2016 13:30
19.05.2016 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2016 15:16 - Vstupná ponuka | 17 850,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2016 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: