00331911
Obec Slivník
Hlavná 9, Kuzmice, 07612, SVK
45423237
JRK Waste Management s. r. o.
Grosslingova 17, Bratislava, 811 09, SVK
Elektrické kompostovacie zariadenie a kompostovacie silo
kuchynský a reštauračný odpad, spracovávanie kuchynského odpadu elektrickým zariadením
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Elektrické kompostovacie zariadenie a kompostovacie silo
|
|
---|---|
Funkcia |
spracovávanie a hygienizácia kuchynských a reštauračných odpadov v mieste ich vzniku elektrickým zariadením na kompostovanie. |
veľkoobjemový kompostovací kontajner - zariadenie určené na vytvorenie kompostoviska s cieľom zhodnotenia biologicky rozložiteľného odpadu z obecnej zelene – na otvorenom priestore (na otvorenej kope), premiestniteľné v „demonte“, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Elektrické kompostovacie zariadenie | ks | 2 | ||
Objem organického odpadu za deň | kg | 5,5 | 6,0 | |
Objem organického odpadu za rok | kg | 1000 | 2000 | |
Napätie | Hz | 50/60 | ||
Výkon | kW | 240 | ||
hmotnosť | kg | 25 | 27 | |
šírka | mm | 400 | 405 | |
dĺžka | mm | 400 | 405 | |
2. veľkoobjemový kompostovací kontajner (silo) | ks | 3 | ||
objem | l | 5000 | 5500 | |
výška | cm | 110 | ||
životnosť | rokov | 10 |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
Objednávateľ do 3 pracovných dní oznámi Dodávateľovi: zodpovednú osobu za plnenie predmetu zmluvy a za jeho prevzatie (kontakty: tel a email) |
1.Dodávateľ doručí objednávateľovi poštou alebo osobne: |
a) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy obchodnú značku a typ zariadenia |
b) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom zmluvy |
c) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy jednotkovú cenu zariadenia a to v členení: |
c1) ak je platcom DPH, v členení jednotková cena jednotlivých druhov tovaru bez DPH, sadzba DPH a výška DPH, cena vrátane DPH (v cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia, zaškolenie, záručný servis) |
c2) ak nie je platcom DPH, uvedie jednotkovú cenu jednotlivých druhov tovaru |
d) do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia podľa požiadaviek Objednávateľa, |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 1 písm. d) a do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom a dodávateľ môže dodať tovar |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu za účelom preukázania splnenia požiadaviek objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti |
b1) v prípade, ak dodávateľ nedoručí objednávateľom požadovaný doklad v stanovenej lehote vo výzve, objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a odstúpi od zmluvy |
b2) v prípade, ak ani po doplnení predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných objednávateľom,objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy a odstúpi od zmluvy |
3. Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa dodanie jednotlivých zariadení na miesto plnenia min. 3 pracovné dni pred odovzdaním tovaru |
a) doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku jednotllvých zariadení podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru, certifikát zariadenia, vypracovanie dokumentácie pre potreby Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR |
5.Dodávateľ zabezpečí zaškolenie max. 4 osôb určených objednávateľom v rozsahu max. 1 hod. |
6. Lehota splatnosti úplnej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
7. Iné: |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie čl. IV. ods. 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod. Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra, v prípade ak Dodávateľ nebude zapísaný v registri ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na podmienku účinnosti registrácie na elektronickom trhovisku (§ 14 zákona o VO) - zápis do zoznamu hospodárskych subjektov. V čase uzavretia zmluvy Objednávateľ požiada o predloženie dôkazu preukazujúceho splnenie tejto podmienky v súlade so zák. č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a je platcom DPH, predkladá ponuku vrátane DPH v % - nej výške platnej v SR, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku |
Slivník, Trebišov, Košický, Slovenská republika
31.07.2016 00:00
1,00 zákazka
4 014,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.05.2016 08:54
18.05.2016 10:00
18.05.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2016 21:29 - Vstupná ponuka | 4 014,00 | € | Cena s DPH |
15.05.2016 21:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 014,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: