42134943
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Žehrianska 9, Bratislava, 85107, SVK
31324932
EUROPEA group, spol. s r.o.
Šípová 3/a, Bratislava, 821 07, SVK
Nákup serverov
server, serverové riešenie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup serverov
|
|
---|---|
Funkcia |
serverové riešenie podľa požiadaviek verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
server HP DL380 Gen9 alebo ekvivalent | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
server - prevedenie (výška) | 2U |
server - procesor (počet) | 1 ks |
server - procesor (počet pozícií pre:) | 2 ks |
server - procesor (Processor Smart Cache) | 15 MB |
server - procesor (výkon) | min. 5 000 bodov podľa http://www.cpubenchmark.net/ |
server - procesor (počet jadier) | 6 jadier |
server - procesor (podporuje technológiu:) | Intel® Virtualization Technology |
server - procesor (podporuje technológiu:) | OS Guard |
server - procesor (podporuje technológiu:) | Intel® TSX-NI |
server - RAM | 16 GB Memory PC4-2133P-R |
server - voľné sloty na pamäť (počet) | kapacita pamäte 352 - 704 GB; podpora modulov až do 32 GB; PC4-2133P-R a lepšie |
server - pevné disky (počet a typ) | 3x 3TB 6G SAS 7.2K |
server - pevné disky (možnosť upgrade) | možnosť upgrade na 4 ks pevných diskov |
server - sieť | 1Gb Ethernet 4-port 331i Adapter |
server - sieť (možnosť upgrade) | možnosť doplniť ďalšiu sieťovú kartu tak, aby neobsadila štandardný PCIe slot |
server - radič | Smart Array P440ar/2G FIO Controller |
server - rozširujúce sloty (počet + možnosť upgrade) | min. 3 PCIe + možnosť upgrade o ďalšie min. 3 PCIe (celkovo aspoň 6 PCIe) |
server - USB porty (počet) | 4 ks |
server - zdroj | 2x 500W redundantne, hot plug |
server - chladenie | 4x ventilátor - hot plug |
server - vzdialená správa (možnosť upgrade na:) | možnosť upgrade na iLO Adv incl 3yr TS U 1-Svr Lic |
server - vzdialená správa (možnosť upgrade na:) | software od výrobcu dodávaného servera na monitorovanie životnosti a výkonu, migráciu a obsluhu (vrátane update firmwarov a biosu), optimalizácie energetickej efektívnosti. |
server - identifikácia | UID button |
server - manipulácia | ušká na rýchle uvoľnenie |
server - záruka | 3Year Foundation Care NBD Service |
server - sfunkčnenie a podpora | sfunkčnenie serverov do stavu pripravenosti na inštaláciu a konfiguráciu |
server - sfunkčnenie a podpora | inštalačná podpora na mieste v trvaní max. 1 hod. s reakčným časom do 2 hod. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
V cene plnenia sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa priamo či nepriamo súvisiace s plnením. |
Všetky požadované certifikáty, potvrdenia a ďalšie dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo kdekoľvek inde v zmluve, je Dodávateľ povinný mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. Dodávateľ je povinný poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky nový, pred dodaním nesmie byť používaný, opotrebovaný či testovaný. |
Inštalačná podpora musí byť zabezpečená špecialistami, ktorí svoju odbornú spôsobilosť preukážu minimálne vyhlásením výrobcu o tom, že sú oprávnení dodávané servery servisovať. |
Do 7 dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný predložiť Verejnému obstarávateľovi zoznam a kontakty osôb, ktoré budú zodpovedné za plnenie zmluvy. Zoznam je potrebné zaslať elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Verejného obstarávateľa. |
Do 7 dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný predložiť Verejnému obstarávateľovi návrh vlastného plnenia zmluvy (ďalej len "prospekt"). Prospekt je potrebné zaslať elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Verejného obstarávateľa. |
Prospekt musí obsahovať minimálne: označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom a hodnoty/charakteristiky všetkých požadovaných vlastností produktov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii tejto zmluvy, pričom uvedené hodnoty/charakteristiky musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. |
Spolu s prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky Verejným obstarávateľom požadované a nim ponúkané hodnoty/charakteristiky tovaru, pričom ponúkané hodnoty/charakteristiky je treba uviesť konkrétne a nie je možné ich nahradiť vyhlásením, že ich ponúkaný tovar spĺňa. |
Všetky ponúkané parametre musí mať možnosť Verejný obstarávateľ overiť z verejne dostupných zdrojov na mieste/miestach, kde daný výrobca takého špecifikácie k svojim výrobkom rovnakého druhu bežne zverejňuje. V prípade, ak Dodávateľ doručí prospekt, pri ktorom správnosť ponúkaných parametrov Verejný obstarávateľ nevie z verejne dostupných zdrojov overiť, môže Dodávateľ verejne dostupné zdroje nahradiť vyhlásením výrobcu spolu s potvrdením o zhode od nezávislej oficiálnej inštitúcie, ktorá má oprávnenie a odbornú možnosť a spôsobilosť takúto zhodu overiť a posúdiť a takéto potvrdenia vydáva. |
Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent za konkrétne požadovanú položku, pričom ekvivalentom sa rozumie produkt, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované bez obmedzení, má všetky vlastnosti rovnaké alebo lepšie a zaručuje 100% kompatibilitu s požadovaným bez akýchkoľvek obmedzení alebo zmien, čo Dodávateľ podloží potvrdením o kompatibilite a o tom, že sa jedná o ekvivalent, od nezávislej oficiálnej inštitúcie, ktorá má oprávnenie a odbornú možnosť a spôsobilosť takúto kompatibilitu a vlastnosti overiť a posúdiť a takéto potvrdenia vydáva. |
Do 7 dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný zaslať na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Verejného obstarávateľa kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, potvrdení a ďalších dokumentov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní tovaru predložiť ich originály k nahliadnutiu. Všetky certifikáty musia byť vydané výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. Certifikátmi Dodávateľ preukáže odbornosť požadovaných špecialistov a schopnosť Dodávateľa plniť v požadovanej kvalite. |
Do 7 dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný predložiť Verejnému obstarávateľovi platný Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality Dodávateľa. |
Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na preukázanie splnenia podmienky účasti tykajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods 1. zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní (ZVO) predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy tie doklady podľa § 32 ods, 2 ZVO, ktoré nemá zapísané v zozname hospodárskych subjektov. |
Verejný obstarávateľ nemá záujem o dodanie predmetu zákazky pred momentom dodania prospektu a vyhradeným časom na jeho preštudovanie (2 pracovné dni) a teda nie je povinný prevziať plnenie pred takým momentom, pričom povinnosť Dodávateľa dodať plnenie v zmluvne určenom čase tým nie je dotknutá. |
V prípade pochybností má Verejný obstarávateľ právo si vyžiadať vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie. Dodávateľ je povinný vzorku poskytnúť do 3 pracovných dní odo dňa doručenia e-mailovej žiadosti. |
Ak má Verejný obstarávateľ odôvodnenú pochybnosť o tom, že dodaná vzorka zodpovedá požadovanej špecifikácií, Dodávateľ zabezpečí preukázanie zhody s ponúkanou špecifikáciou, obvyklým spôsobom, 3 nezávislou odbornou stranou, ktorá má oprávnenie takúto zhodu preukázať. |
Verejný obstarávateľ po kladnom vyhodnotení splnenia požiadaviek, najneskôr však do 6 pracovných dní, zašle Dodávateľovi e-mailovo výzvu k plneniu zmluvy. V opačnom prípade informáciu o nesplnení podmienok. |
Dodávateľ dodá tovar do 14 pracovných dní odo dňa obdržania výzvy od Verejného obstarávateľa. |
Súčasťou dodávky bude dodací list v dvoch exemplároch, pre každú zmluvnú stranu jeden, ktoré obidve zmluvné strany potvrdia. |
Faktúra musí byť vystavená v slovenskom jazyku, byť opečiatkovaná (ak Dodávateľ pečiatku používa) a podpísaná oprávneným zástupcom Dodávateľa a spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z.z. Faktúra musí obsahovať aj rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. |
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH v príslušnej výške % odvedie do štátneho rozpočtu Verejný obstarávateľ cez príslušný daňový úrad. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade reklamácie žiadne dáta neopustia jeho sídlo. Všetky záruky musia byť riešené minimálne NBD. |
V prípade omeškania Dodávateľ s plnením má Verejný obstarávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny plnenia denne. |
Ak Dodávateľ Verejnému obstarávateľovi prospekt plnenia nepredloží alebo predloží prospekt, v ktorom ktorákoľvek hodnota/charakteristika nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500,00 € za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
V prípade, že Dodávateľ dodá Verejnému obstarávateľovi iný tovar ako požadovaný, alebo nesplní službu tak, ako bola požadovaná, Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania obstarania vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Zmluvná pokuta sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi Verejný obstarávateľ. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje: dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, predloženie prospektu alebo dodanie produktu, ktorého ktorákoľvek hodnota/charakteristika akéhokoľvek parametra/vlastnosti plnenia bude v rozpore s požiadavkami funkčnej a technickej špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
V prípade podstatného porušenia zmluvy je Verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Tieto osobitné podmienky sa chápu ako súvislý text, rozdelenie do jednotlivých riadkov je len technickou záležitosťou a nemá vplyv na význam. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | server - sieť (možnosť upgrade) | možnosť doplniť ďalšiu sieťovú kartu tak, aby neobsadila štandardný PCIe slot |
Navrhnutá hodnota | server - sieť (možnosť upgrade) | možnosť doplniť ďalšiu sieťovú kartu, pričom musia zostať voľné ďalšie PCIe sloty |
Ak server disponuje vyšším počtom PCIe slotov, je možné osadenie neštandardnou alebo štandardnou sieťovou kartou do PCIe slotu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | V prípade, že Dodávateľ dodá Verejnému obstarávateľovi iný tovar ako požadovaný, alebo nesplní službu tak, ako bola požadovaná, Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Navrhnutá hodnota | V prípade, že Dodávateľ dodá Verejnému obstarávateľovi iný tovar ako požadovaný, alebo nesplní službu tak, ako bola požadovaná, Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 200,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Postavenie obstarávateľa/objednávateľa a dodávateľa musí byť podľa Obch.zákona vyvážené. Ak uvedená pokuta má pokryť náklady na opakovanie súťaže, 5 perc resp 500 EUR by boli neprimerané.
Žehrianska 9, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
30.05.2016 10:45 — 27.06.2016 12:00
2,00 ks
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2016 16:22
19.05.2016 09:45
19.05.2016 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.05.2016 15:10 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2016 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 677,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: