00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
46670751
Synerta Transport s.r.o.
Grösslingova 50, Bratislava, 81109, SVK
Nepravidelná preprava osobnými vozidlami
preprava osôb a batožiny, osobné vozidlo
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nepravidelná preprava osobnými vozidlami
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie nepravidelnej osobnej prepravy zamestnancov a batožiny vrámci celej Slovenskej republiky, preprava do okolitých krajín - Rakúsko, Maďarsko, Česká republika a cesty na/z letiska Schwechat. Preprava bude členená na kategórie 1 až 5 |
Kategória 1: V rámci mesta Bratislavy, pričom táto bude paušalizovaná - cena za 1/2 hodinu prepravy, v dvoch podkategóriách, 1.1 a 1.2 |
Podkategória 1.1: Preprava od 1 do 3 osôb vrátane batožiny; ekonomická trieda VW Passat alebo ekvivalent. |
Podkategória 1.2: Preprava od 4 do 8 osôb vrátane batožiny, ekonomická trieda automobilu Van - Volkswagen Crafter alebo ekvivalent. |
Kategória 2: Preprava v rámci Slovenskej republiky, cena bude účtovaná za 1 km prepravy pre počet cestujúcich 1 až 8 osôb vrátane batožiny,vyzdvihnutia a rozvoz cestujúcich jednotlivo v rámci katastrálneho územia Bratislavy, čakania do 1 hodiny na mieste určenia. |
Kategória 3: Preprava z mesta Bratislava na letisko Schwechat a naopak; súčasťou je vyzdvihnutie a rozvoz zamestnancov v rámci celého katastrálneho územia mesta Bratislava, čakanie do 1 hodiny na letisku; v troch podkategóriách; 3.1, 3.2, 3.3 |
Podkategória 3.1: Preprava od 1 do 3 osôb vrátane batožiny; ekonomická trieda automobilu - VW Passat alebo ekvivalent. |
Podkategória 3.2: Preprava od 1 do 3 osôb vrátane batožiny; stredná trieda automobilu - Mercedes E-class, BMW 5 alebo ekvivalent. |
Podkategória 3.3: Preprava od 4 do 8 osôb vrátane batožiny; ekonomická trieda automobilu Van - Volkswagen Crafter alebo ekvivalent. |
Kategória 4: Preprava z/na územie Slovenskej republiky do/z územia štátov Česká republika, Maďarsko, Rakúsko, súčasťou sú všetky poplatky (diaľničné, poplatky za užívanie ciest a iné), vrátane batožiny, čakanie do 1 hodiny na prepravované osoby; počet prepravovaných od 1 do 3 osoby; v kategórii ekonomická trieda automobilu - Volkswagen Passat alebo ekvivalent. |
Kategória 5: Stojné - čakanie nad 1 hod. v rámci kategórii 1. až 4., za každú začatú 1/2 hodinu čakania bez ohľadu na miesto čakania, vrátane súvisiacich poplatkov; |
Výsledkom kontraktačného postupu bude zmluva, ktorá má povahu rámcovej dohody, predmet zákazky bude realizovaný na základe čiastkových výziev vo forme e-mailov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preprava v kategórii 1.1 | 1/2 hod. prepravy | 500 | ||
Preprava v kategórii 1.2 | 1/2 h. prepravy | 200 | ||
Preprava v kategórii 2 | km | 8000 | ||
Preprava v kategórii 3.1 | ks | 400 | ||
Preprava v kategórii 3.2 | ks | 100 | ||
Preprava v kategórii 3.3 | ks | 50 | ||
Preprava v kategórii 4 | km | 2000 | ||
Kategória 5 - stojné | 1/2 hod. čakania | 275 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Preprava v meste Bratislava | Pod prepravou, vyzdvihnutím a rozvozom v meste Bratislava sa rozumie poskytovanie služieb na území katastrálneho územia mesta Bratislava, mestské časti Bratislava I až Bratislava V. |
Čas poskytovania služieb | Všetky druhy prepravy budú k dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni počas obdobia platnosti zmluvy. |
Požiadavky na vozidlá | Všetky vozidlá musia spĺňať požiadavky stanovené zákonmi a príslušnými právnymi predpismi platnými na území SR, vozidlá nemôžu byť staršie ako 4 roky od prvého uvedenia do prevádzky. |
Požiadavky na vozidlá | Vozidlá musia byť bez viditeľných vonkajších reklám a označenia spoločnosti (prípustné je označenie vozidla v zadnej časti). |
Výbava vozidiel | Všetky vozidlá používané pri poskytovaní služieb musia spĺňať požiadavky: bez viditeľného poškodenia exteriéru a interiéru, čistý interiér aj exteriér vozidla, automatická klimatizácia. |
Stojné - čakanie | V cene stojného sú zahrnuté čas čakania, poplatky za státie - parkovné, náhrada za stratu času a všetky ostatné výdavky vzniknuté pri poskytovaní služby bez ohľadu na dĺžku čakania. |
Názov |
Objednávateľ objednáva prepravu osôb a batožiny prostredníctvom poverenej osoby/osôb, ktorých mená budú oznámené poskytovateľovi do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ bude objednávať prepravu so špecifikovanými požiadavkami čiastkovou výzvou - formou e-mailu - zaslanou na kontaktný e-mail poskytovateľa minimálne 2 hodiny pred požadovaným časom prepravy. |
Poskytovateľ je povinný do 20 minút od doručenia e-mailovej výzvy potvrdiť doručenie výzvy a potvrdiť zabezpečenie prepravy, alebo požadovať doplňujúce informácie, ak sú pre čiastkové plnenie potrebné. Ak poskytovateľ nepotvrdí doručenie výzvy objednávateľa, má objednávateľ právo zabezpečiť primeranú dopravu na náklady poskytovateľa. |
Objednávateľ je oprávnený objednať služby v rozsahu minimálne jednotkovej položky jednotlivej kategórie uvedenej v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť poskytovateľovi za riadne plnenie, poskytnuté na základe čiastkovej výzvy cenu, zodpovedajúcu splnenému rozsahu plnenia. |
Objednávateľ uhradí cenu za poskytnuté čiastkové plnenie počas predchádzajúceho kalendárneho mesiaca na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude protokol o poskytnutí služby, podpísaný oprávnenou osobou za poskytovateľa a objednávateľa. |
Objednávateľ je prostredníctvom poverenej osoby oprávený odmietnuť (telefonicky alebo osobne) pridelené vozidlo alebo vodiča, ak akýmkoľvek spôsobom vozidlo alebo vodič nespĺňa požiadavky podľa tejto zmluvy. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť bezodkladne náhrandé vozidlo alebo vodiča. Ak poskytovateľ nezabezpečí náhradu v termíne stanovenom objednávateľom, má objednávateľ právo zabezpečiť náhradnú dopravu na náklady poskytovateľa. |
Poskytovateľ má povinnosť používať na plnenie predmetu zmluvy len vozidlá (prípadne vodičov) s platným poistením prepravovaných osôb a batožiny s minimálnym poistným krytím 10 000,00 EUR. Kópiu poistnej zmluvy predloží poskytovateľ zástupcovi objednávateľa do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný položkovitý cenník za jednotlivé kategórie prepravy a služby podľa tejto zmluvy a písomne oznámiť číslo účtu spoločnosti, na ktoré budú poukazované platby za plnenie tejto zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný vyčleniť na účely plnenia zmluvy minimálne 2 vozidlá z každej triedy vozidiel za účelom zabezpečenia prepravy v jednotlivých kategóriách prepravy. |
Cena za všetky kategórie prepravy a za stojné je považovaná ako konečná za celý rozsah poskytovaných služieb, bez možnosti jej navýšenia. |
Všetci vodiči podieľajúci sa na plnení zmluvy musia spĺňať požiadavky: reprezentatívne, slušné a čisté ošatenie; profesionálny a diskrétny prístup, slušné správanie, zdvorilé vystupovanie, povinnosť otvárať prepravovaným osobám dvere pri nastupovaní a vystupovaní, povinnosť pomôcť s batožinou, zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách, s ktorými prídu pri plnení predmetu zmluvy do kontaktu. |
Vodiči vozidiel využívaní pri kategórii prepravy 3 a 4 (vrátane podkategórií) musia ovládať základné dorozumievanie sa v anglickom jazyku. |
V prípade poruchy, alebo akejkoľvek závady na vozidle (príp. zásahu vyššej moci) je poskytovateľ povinný zabezpečiť bezodkladne náhradné vozidlo spĺňajúce požiadavky podľa tejto zmluvy spolu s náhradným vodičom. Ak poskytovateľ nezabezpečí náhradu v termíne stanovenom objednávateľom, má objednávateľ právo zabezpečiť náhradnú dopravu na náklady poskytovateľa. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 2 hodín |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - podľa potreby |
Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia touto zmluvou, OPET, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a primerane ustanoveniami Občianskeho zákonníka v časti, týkajúcej sa výkonu služieb prepravy osôb a batožiny. |
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s prepravou osôb, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, prístavné, náklady za mýto (prípadne diaľničné poplatky) na spoplatnené úseky ciest, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie predmetu zmluvy a osobitných požiadaviek na plnenie podľa podmienok uvedených v bodoch 2.1., 2.2.,2.3. a 2.4. zmluvy (články I.,II.,III.,IV. objednávkového formulára) je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia touto zmluvou, OPET, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a primerane ustanoveniami Občianskeho zákonníka v časti, týkajúcej sa výkonu služieb prepravy osôb a batožiny. |
Štefanovičova 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.06.2016 08:07 — 30.05.2019 08:08
1,00 služba
66 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2016 08:13
19.05.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.05.2016 16:11 - Vstupná ponuka | 64 800,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 507,68 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: