00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
31380123
GO travel Slovakia, s.r.o.
Moskovská 15, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie leteckých dopravných služieb
dodanie leteniek, komplexné služby spojené s nadobúdaním leteniek, rezervácia leteniek
Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Zabezpečenie leteckých dopravných služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie leteniek v najvýhodnejšej cene, vrátane ich vyhľadávania a poskytnutia komplexných služieb spojených s nadobúdaním leteniek podľa aktuálnej požiadavky verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy | ks | 312 | ||
2. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do USA | ks | 4 | ||
3. Rámec na nákup leteniek | Eur bez DPH | 130000 |
Názov |
1. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky je nasledovný: "A"+"B"+"C" = "zmluvná cena" |
"A" je odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy v € s DPH krát 312 ks |
"B" je odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do USA v € s DPH krát 4 ks |
"C" je 130 000,-€ bez DPH |
"Zmluvná cena" je výsledná ponuka uchádzača, ktorá bude v rámcovej dohode uvedená ako zmluvná cena - čl. IV rámcovej dohody. |
2. Suma 130 000,- € bez DPH je pevne stanovená objednávateľom ako rámec určený na nákup leteniek. Zníženie celkovej zmluvnej ceny pod 130 000,- € bez DPH je podstatným porušením zmluvy a Objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť a udeliť dodávateľovi negatívnu referenciu za podstatné porušenie zmluvy. |
3. Predmetom zákazky je nákup leteniek, ktoré sú oslobodené od dane ako doprava osôb na území tuzemska, ak ide o dopravu v zmysle § 46 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a) z tuzemska do zahraničia, b) zo zahraničia do tuzemska, c) z miesta v zahraničí do miesta v zahraničí cez tuzemsko, d) medzi dvoma miestami v tuzemsku, ktorá tvorí súčasť medzinárodnej leteckej alebo vodnej dopravy. |
4. Dodávateľ je povinný zaslať Objednávateľovi do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy jednotkovú cenu za jednotlivé odplaty podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
5. Požaduje sa, aby letenky boli rezervované v ekonomickej triede, v prípade ojedinelej požiadavky na let prvou triedou bude dodávateľ upozornený vopred. |
6. Požaduje sa poistenie počas letu, poistenie zodpovednosti za škodu, poistenie batožiny a iné dodatkové poistenia súvisiace so zahraničnou pracovnou cestou, vrátane poistenia storna letenky z dôvodu zrušenia cesty zo strany pozývateľa alebo prekážky v práci podľa platnej legislatívy SR. |
7. Požaduje sa zabezpečenie zmeny letenky podľa požiadaviek objednávateľa. |
8. Požaduje sa poskytnutie bezplatnej nepretržitej asistenčnej služby a pomoc najmä pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií. |
9. Zmluva sa uzatvára do 31.12.2016 alebo do vyčerpania zmluvnej ceny. |
10. Požadujú sa ponuky na zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb podľa potreby objednávateľa prostredníctvom zadania konkrétnej požiadavky, ktorá bude obsahovať nasledovné minimálne náležitosti: a) názov a sídlo objednávateľa, |
b) číslo telefónu, faxu, e-mailová adresa objednávateľa, c) počet leteniek, d) označenie miesta odletu a miesta príletu, f) informácia o tom, či ide o jednosmernú letenku alebo spiatočnú letenku, |
g) najskorší možný čas a dátum odletu a najneskorší možný čas a dátum príletu, h) dátum a čas vystavenia požiadavky, i) súvisiace služby a údaje potrebné na vypracovanie ponúk a plnenie predmetu zmluvy. |
11. Vyžiadanie minimálne 3 ponúk (ak je to možné) bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. formou elektronickej požiadavky. |
12. Lehota na predloženie troch ponúk dodávateľom trvá 2 hodiny od odoslania požiadavky objednávateľom. K ponuke predloží dodávateľ print screen obrazovky. |
13. Objednávateľ vyhodnotí prijaté ponuky z hľadiska hospodárnosti a efektívnosti s prihliadnutím na splnenie termínu a účelu pracovnej cesty. |
14. Ak objednávateľ požiada o vystavenie rezervácie s garanciou ponuky dodávateľa, dodávateľ je povinný rezervovať letenku a dodržať svoju ponuku. |
15. Rezervácia musí obsahovať: meno cestujúceho, destináciu, leteckú spoločnosť, cenu, informácie o podmienkach zmeny a storna letenky. |
16. Objednávateľ potvrdí dodávateľovi najvýhodnejšiu ponuku a zašle dodávateľovi záväznú objednávku. Dodávateľ potvrdí prijatie objednávky oznámením tejto skutočnosti na e-mailovú adresu objednávateľa do 1 hodiny od jej odoslania objednávateľom. |
17. Dodávateľ zašle objednané letenky objednávateľovi najneskôr do 2 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi elektronicky. Dodávateľ je povinný doručiť poskytované služby spolu so všetkými dokladmi, ktoré sa k službe vydávajú. |
18. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy (jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky). |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 2. Suma 130 000,- € bez DPH je pevne stanovená objednávateľom ako rámec určený na nákup leteniek. Zníženie celkovej zmluvnej ceny pod 130 000,- € bez DPH je podstatným porušením zmluvy a Objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť a udeliť dodávateľovi negatívnu referenciu za podstatné porušenie zmluvy. |
Navrhnutá hodnota | Pevne stanovena suma. |
Ak pevne stanovujete cenu zakazky, tak sa nejedna o sutaz. Zo zadania, jasne vyplyva, ze vyhra ucastnik, ktory najrychlejsie klikne pevne stanovenu cenu do ponukoveho formulara 130 000,- Eur. Toto nie je o vyhre najvyhodnejsej ponuky, takato sutaz nemoze byt regulerna, nakolko kazdy dalsi ucastnik sutaze, ktory je schopny zabezpecit za tu istu cenu 130 000,- Eur nema sancu sa sutaze zucastnit.
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
316,00 ks
134 998,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.05.2016 15:15
17.05.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.05.2016 15:16 - Vstupná ponuka | 130 000,00 | € | Cena bez DPH |
12.05.2016 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 130 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: