• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2016 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2016 17:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2016 17:45

Detail zákazky Z201611592

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.05.2016 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2016 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2016 17:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2016 17:45

Základné údaje

Z201611592

OF-85809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2456188

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mliečne výrobky a živočíšne maslo

mliečne výrobky, syr, jogurt, tvaroh, bryndza, smotana, maslo

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551310-1 - Neochutený jogurt
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky a živočíšne maslo
Funkcia
Mliečne výrobky a živočíšne maslo na priamu konzumáciu a na ďalšiu úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
položka č.1 Maslo s obsahom živočíšneho tuku min. 82% kg 100
položka č.2 Jogurt ovocný s obsahom tuku min. 8% v rôznych príchutiach / balenie 1ks - min. 125g ks 10000
položka č.3 Bryndza plnotučná, obsah ovčieho mlieka min. 50% kg 120
položka č.4 Kyslomliečny nápoj neochutený s obsahom tuku min. 1,2% / balenie 1 ks-min. 250g ks 7000
položka č.5 Termizovaný smotanovo-tvarohový dezert s rôznymi príchuťami / balenie 1ks-min. 90g ks 4000
položka č.6 Jogurt neochutený s obsahom tuku min. 2,8% / balenie 1ks - min. 125g ks 2000
položka č.7 Syr črievko s obsahom t.v.s. minimálne 40% / balenie 1ks - min. 100g ks 7000
položka č.8 Puding so šľahačkou rôzne príchute /balenie 1ks - 200g ks 5000
položka č.9 Syr s bielou plesňou na povrchu s obsahom tuku min. 60% / balenie 1ks-min. 75g ks 7000
položka č.10 Tvaroh mäkký hrudkovitý s obsahom tuku min. 30% kg 500
položka č.11 Syr Zottarella v náleve / balenie 1ks-min. 125g ks 5000
položka č.12 Syr Eidam alebo ekvivalent s obsahom tuku min. 45% kg 250
položka č.13 Syr tavený (trojuholníčky), obsah t.v.s. minimálne 45% / 1 balenie 140g = 1 ks ks 5000
položka č.14 Syr tofu biely kg 150
položka č.15 Syr tavený, obsah t.v.s. minimálne 40% / balenie 1ks - 1kg ks 60
položka č.16 Droždie čerstvé / balenie 1ks - 42g ks 4000
položka č.17 Tatárska omáčka, obsah tuku min. 40% / balenie 1ks-650g ks 200
položka č. 18 Jogurtový nápoj ochutený, obsah tuku min.1,2 % / balenie 1ks- min 300g ks 7000
položka č. 19 Mliečna ryža v rôznych príchutiach / balenie 1ks-min. 175 g ks 7000
položka č. 20 Syr salámový plátky údený/neúdený, obsah tuku min.30% / balenie 1ks-100g ks 7000
položka č. 21 Nátierka smotanovo-syrová, neochutená / balenie 1 ks- 200 g ks 7000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania rámcovej dohody.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva, ktorá bude uzatvorená automatickým spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a v zmysle OPET 3.0 má povahu Rámcovej dohody a vzťahujú sa na ňu VZP Čl. XVI.
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov odo dňa účinnosti do 30.11.2016.
Vrátane dopravy na miesto plnenia v priemere 1 krát do týždňa na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) do 48 hodín od uplatnenia objednávky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a jednotkové ceny na celý predmet zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude telefonická alebo písomná.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávku predmetu zákazky požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Výrobky označené podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR upravujúceho požiadavky na mäsové výrobky.
Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 kpl - ks, kg - v zmysle bodu III. obj. formulára

57 560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.05.2016 12:20

17.05.2016 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2016 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 232
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.05.2016 08:58 - Vstupná ponuka 57 559,99 € Cena s DPH
17.05.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 45 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS