• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2016 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2016 10:50

Detail zákazky Z201611441

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2016 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2016 10:50

Základné údaje

Z201611441

OF-85394

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2456112

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

31396488

FALCO SLOVAKIA s.r.o.

Kopčianska 8-10, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky

kancelárska stolička, stolička na kolieskach, kancelárske kreslo

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stoličky
Funkcia
Kancelárska stolička otočná na kolieskach, s podrúčkami, výškovo nastaviteľná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1/ Kancelárska stolička 1410 MEK G s umývateľným poťahom, vhodná do zdravotníckych zariadení - alebo zodpovedajúci ekvivalent ks 80
2/ Kancelárska stolička 1140 ASYN C s textilným poťahom - alebo zodpovedajúci ekvivalent ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1/ Technické vlastnosti položka č. 1:
- kancelárska stolička s umývateľným poťahom (umývateľný aj dezinfekciou) vhodná do zdravotníckych zariadení
- s nastavením uhla operadla
- plynový piest na nastavenie výšky sedáku
- nastaviteľná výška operadla
- sivé plasty
- pevné podrúčky
- otočné kolieska
2/ Technické vlastnosti položka č. 2:
- kancelárska stolička s textilným poťahom
- so stredne vysokým operadlom
- pevné podrúčky
- asynchrónny mechanizmus - nezávislé nastavenie uhla sedáku a operadla
- nastavenie výšky operadla mechanizmom up-down
- plynový piest
- oceľová chrómová báza
- nostnosť do 130kg
- poťahová látka oteruvzdornosť 60 000 cyklov
- otočné kolieska
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov
Predpokladané množstvo zákazky je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže znížiť
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka nebude požadovať navýšenie ceny alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) Plnenie na základe čiastkových objednávok odoslaných e-mailom v priebehu 1 roka
b) termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od zaslania čiastkovej objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa /
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu
-Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku
- Dodávateľ do 2 prac. predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Predmety musia byť dodané byť nové, nepoužívané , nerepasované, nevystavené
Sankcie:
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať :
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska
Názov Upresnenie
Záručná doba minimálne 24 mesiacov

Zmluvná špecifikácia

V.Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

26.05.2016 12:00 — 16.05.2017 15:00

100,00 ks

8 983,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.05.2016 15:00

17.05.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 20
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.05.2016 09:28 - Vstupná ponuka 8 983,00 € Cena bez DPH
17.05.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 6 515,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS