• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2016 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2016 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    16.05.2016 11:03

Detail zákazky Z201611436

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.05.2016 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.05.2016 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    16.05.2016 11:03

Základné údaje

Z201611436

OF-84101

zrušená

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opakovacie školenie zváračov + aktualizačná odborná príprava

školenie, vzdelávanie

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opakovacie školenie zváračov + aktualizačná odborná príprava
Funkcia
Opakovacie školenie zváračov
Aktualizačná odborná príprava zváračov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Opakovacie školenie zváračov - počet osôb osoba 11
2. Aktualizačná odborná príprava zváračov osoba 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Opakovacie školenie zváračov 18 metód
Typy metód u našich zamestnancov Z-E1, Z-G1, Z-M1, D-G2, Z-T3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry.
2. Školenia je potrebné vykonať u objednávateľa.
3. Termín školenia vzájomnej dohode v mesiaci máj - jún 2016.
4. V cene školenia musia byť zahrnuté cestovné náklady, náklady na pomôcky a všetka dokumentácia školenia (napr. prezenčná listina, zápisnica, testy, potvrdenia, záverečné skúšky, vydanie preukazu atď.)
5. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, že je oprávnený vykonávať predmet zmluvy (kópia e-mailom)
6. Zmluvné strany si do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy vzájomne poskytnú kontaktné údaje osôb oprávnených rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
7. Porušenie povinností dodávateľa podľa bodov 1-6 týchto osobitných požiadaviek na plnenie je porušením zmluvy podstatným spôsobom.
9. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
10. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
11. Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hurbanova 516, Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika

25.05.2016 12:00 — 30.06.2016 12:00

1,00 celok

330,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.05.2016 10:59

16.05.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 370
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS