17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
31411851
CHEMOLAK a.s.
Továrenská7 7, Smolenice, 919 04, SVK
Nákup farieb a maliarskeho materiálu
maliarsky materiál, farby, penetrácie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup farieb a maliarskeho materiálu
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup farieb a maliarskeho materiálu určeného na maľovanie stien a natieranie zárubní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zmluva na dodávku farieb a maliarskeho materiálu v trvaní | mesiac | 12 | ||
Farba na steny biela interiérová | kg | 4000 | ||
Farba na steny pigmentová (farebná) interiérová | l | 2000 | ||
Farba syntetická biela základná na kov | l | 140 | ||
Farba syntetická biela vrchná na kov | l | 180 | ||
Stierka biela | kg | 50 | ||
Latexová farba biela umývateľná | kg | 50 | ||
Valec na maľovanie 25cm "profi" | ks | 10 | ||
Štetec plochy priamy 1,5" | ks | 10 | ||
Štetec plochy priamy 2,5" | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Balenie | bežné spotrebiteľské balenie |
Štetce | prírodné štetiny, plastová rúčka |
Exspiračná doba spotrebiteľského balenia | nie kratšia ako 3 mesiace |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Dodávka na základe jednotlivých objednávok, limitovaných objemom a časom trvania zmluvy |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa návody a popis na spotrebiteľskom balení v slovenskom jazyku |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 5 pracovných dní od zaslania objednávky v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo zmluvy |
c) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru a vystavenia objednávok bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Faktúra sa vystaví k poslednému dňu mesiaca realizovanej dodávky . Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list za dané obdobie s číslom objednávky |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
26.05.2016 07:38 — 31.12.2016 07:39
1,00 ks
7 114,41
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2016 08:02
16.05.2016 10:00
16.05.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2016 22:24 - Vstupná ponuka | 7 114,00 | € | Cena bez DPH |
16.05.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: