00893111
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
30352096
Ing. Lazhar Hassouna - Halimex
Bratislavská 1, Trenčín, 91105, SVK
Ovocie a zelenina
ovocie, zelenina, čerstvé ovocie, čerstvá zelenina, kyslá kapusta
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka ovocia a zeleniny pre stravovacie zariadenie pre zabepečenie stravovania žiakov a zamestnancov |
Na priamy konzum |
Na kuchynskú úpravu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Paradajky | kg | 40 | 60 | |
Paprika | kg | 20 | ||
Cibuľa žltá min. priemer 5 cm | kg | 80 | 100 | |
Kapusta biela hlav. min. 500g max. 2000g | kg | 80 | ||
Mrkva voľná min. 15 mm | kg | 40 | ||
Zeler min. priemer 10 cm | kg | 25 | ||
Uhorky šalátové | kg | 30 | ||
Banány | kg | 120 | ||
Pomaranče min.priemer 73 mm | kg | 120 | ||
Jablká | kg | 120 | ||
Kyslá kapusta min. bal. 2 kg max. bal. 5 kg | kg | 50 | ||
Citróny | kg | 15 | ||
Kapusta čínska | kg | 40 | ||
Pór | kg | 15 | ||
Karfiól min. priemer 11 cm | kg | 15 | ||
Petržlenová vňať | kg | 4 | ||
Petržlen min 15 cm | kg | 25 | ||
Brokolica | kg | 20 | ||
Cesnak čerstvý | kg | 10 | ||
Kaleráb min. 300g | kg | 25 | ||
Šalát ľadový min. 300g | kg | 20 | ||
Kôpor | kg | 1 | ||
Pažítka čerstvá | kg | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
akosť | I. trieda |
zelenina a ovocie | čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé |
zelenina a ovocie | bez známok hniloby |
zelenina a ovocie | čisté, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti |
zelenina a ovocie | bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami |
zelenina a ovocie | bez nadmernej povrchovej vlhkosti |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane dovozu tovaru a manipulačných výkonov, 3x týždenne na miesto určenia. Plody v I. triede kvality musia byť charakteristické pre odrodu alebo obchodný typ. Sú povolené malé odchylky, ak tieto neovplyvňujú celkový vzhľad plodu, jeho kvalitu, trvanlivosť a obchodnú úpravu v obale. Skladovateľnosť tovarov v zmysle príslušných ON. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu rámcovej dohody v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie, zmena ceny s DPH, je možná len pri zmene sadzby DPH. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní po uzavretí rámcovej dohody oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní po uavretí rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - podrobný rozpis jednotlových cien predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu rámcovej dohody bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 prac. dní po uzavretí rímcovej dohody oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
Skutočne požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa potreby. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hodín od doručenia objednávky. |
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar zodpovednej osobe objednávateľa, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme. |
V súlade s §10b ods.1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, objednávateľ vykoná minimálne každých 6 mesiacov zisťovanie vývoja cien na relevantnom trhu a to formou prieskumu trhu, pričom vezme do úvahy aspoň 3 cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary. |
Ak priemer troch najnižších cien zistených prieskumom trhu bude nižší ako cena určená dodávateľom, objednávateľ vyzve dodávateľa k zníženiu ceny na úroveň priemeru troch najnižších cien zistených prieskumom trhu. Ak dodávateľ súhlasí so znížením ceny, je povinný do 30 dní oznámiť to objednávateľovi a doručiť objednávateľovi v tejto lehote podpísaný návrh dodatku. |
Ak dodávateľ nedoručí svoj súhlas so znážením ceny a podpísaný návrh dodatku, alebo oznámi, že nesúhlasí so znížením ceny, objednávateľ má právo rámcovú dohodu vypovedať s mesačnou výpovednou lehotou, ktorá plynie doručením výpovede. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá za to, že predmetu rámcovej dohody v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu(PK) v zmysle ustanovení výnosu č. 2608/2005-100, ktorým sa vydáva devätnásta hlava tretej časti PK SR. Dodaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu podľa obchodných noriem v sektore ovocia a zeleniny v zmysle Vykonávacieho nariadenia komisie (EÚ) č. 543/2011 v z.n.p. a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v z.n.p. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto rámcovej dohody tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
Nedodržanie ktorej koľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľovi dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa doručenia na miesto plnenia. |
Pokiaľ z objektívnych príčin dodávateľ nemôže splniť svoj záväzok dodať tovar podľa čiastkovej objednávky v požadovanom čase, kvalite alebo množstve, je povinný bez zbytočného odkladu pred predpokladanou vlastnou dodávkou informovať objednávateľa o takejto situácii. |
V prípade mimoriadnej potreby sa požaduje dodanie do 1 hodiny od objednania. |
Uznané reklamované vady predávajúci odstrání bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do dvoch hodín od uznania reklamácie. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie od uzavretia Rámcovej dohody do 8.7.2016 |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Vozidlo je izotermicky a strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Výrobky označené podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru. |
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
12
700,00 kg
941,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2016 14:35
19.05.2016 14:22
19.05.2016 14:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2016 10:55 - Vstupná ponuka | 940,00 | € | Cena s DPH |
19.05.2016 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 938,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: