17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
31625657
UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť
Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK
Kontrastné látky na rontgenovanie 1.č.
liek, liečivo
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kontrastné látky na rontgenovanie 1.č.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrastné prostriedky na rontgenovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kyselina amidotrizoová | 1x20ml./76% | 3320 | ||
Jopromid | 1x100 ml./300mg/l | 30 | ||
Jopromid | 1x200ml./370mg/l | 348 |
Názov |
Predmet plnenia |
Predávajúci sa zaväzuje dodávať kupujúcemu tovar na základe prijatých čiastkových objednávok kupujúceho (odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena |
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobrané množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho v závislosti od počtu a diagnóz pacientov |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem |
Predávajúci sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepostúpi bez písomného súhlasu kupujúceho na iný subjekt, ani ich inak nescudzí |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane dodania a vyloženia tovaru do priestorov skladu |
termín dodania tovaru je do 24 hodín od doručenia čiastkovej objednávky od kupujúceho v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia dodávateľovi |
Sankcie |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny môže predávajúci požadovať od kupujúceho úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení. |
v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 01.12.2015 čl. XVIII |
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ( Obchodné podmienky elektronického trhoviska z 01.12.2015,Čl. XVIII, 2, písmeno t). |
výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania diela dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy /vzorky/ ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
Splnenie podmienok |
Požaduje sa v lehote do 5 pracovných dní a pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke |
-doklad o registrácii lieku v SR |
- neoverenú fotokópiu povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie. |
Požaduje sa predložiť obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, cenník ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ) |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže kupujúci odmietnúť dodávku, náklady na vrátenie hradí predávajúci |
Kúpna cena a platobné podmienky |
kúpna cena je uvedená v eurách ako cena pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu |
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v zmysle aktuálne platného Opatrenia MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva. V prípade zmeny výšky úhrad zo zdravotných poisťovní |
Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, ako cena pevná a konečná vrátane všetkých režijných nákladov predávajúceho, súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto zmluvy. |
Zmena kúpnej ceny za dodanie tovaru je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku. |
V prípade zmeny výšky úhrad zo zdravotných poisťovní za dodávané lieky, sa predávajúci zaväzuje , že cenu za dodávané lieky upraví vždy tak, aby nebola vyššia ako úhrada za tieto lieky zo zdravotných poisťovní. |
V prípade, že počas doby platnosti tejto zmluvy výrobca, ktorý dodáva lieky predávajúcemu, zníži ceny liekov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy predávajúci sa zaväzuje taktiež znížiť tieto ceny ceny pre kupujúceho v rovnakom pomere ako boli znížené zo strany výrobcu. |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné prekročiť, okrem prípadov, keď dôjde k zmene kúpnej ceny v dôsledku nasledovných skutočnosti:- pri zmene zákonnej sadzby DPH. |
Pokiaľ po uzatvorení zmluvy bude predávajúci predávať jednotlivé druhy liekov uvedené v tejto zmluve za kúpne ceny nižšie, ako sú kúpne ceny dohodnuté medzi zmluvnými stranami, zaplatenie nižšej kúpnej ceny zo strany kupujúceho sa bude považovať za dohodu o zmene kúpnej ceny za jednotlivý druh tovaru a v takomto prípade zmena zmluvy v zmysle dohodnutej kúpnej ceny nemusí byť vyhotovená písomne vo forme dodatku. |
Zodpovednosť za vady |
Predávajúci garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť predávajúcim dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Predávajúci poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka za akosť, nevzniká, ak tieto vady boli spôsobené po prechode nebezpečenstva škody tovaru na kupujúceho ( t.j. momentom prevzatia tovaru kupujúcim) vonkajšími udalosťami a nespôsobil ich predávajúci, s ktorých pomocou predávajúci plnil svoj záväzok tovar dodať kupujúcemu. |
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, ke´d prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na kupujúceho aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Kupujúci je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu predávajúcemu všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7dní po zistení vady , v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Predávajúci je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči kupujúcemu, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Predávajúci sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou expiráciou bude kupujúceho o tejto skutočnosti informovať, pričom kupujúcemu zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnúť prevziať. |
Kupujúci je podľa tejto zmluvy oprávnený vrátiť predávajúcemu tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
pri dobe použiteľnosti: |
3-5 rokov: vzniká kupujúcemu právo vrátiť predávajúcemu tovar najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti |
2 roky: vzniká kupujúcemu právo vrátiť predávajúcemu tovar najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti |
1 rok: vzniká kupujúcemu právo vrátiť predávajúcemu tovar najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti |
ul. Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
30.05.2016 10:57 — 30.05.2017 10:57
3 698,00 amp.,fľaše
24 085,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2016 13:34
16.05.2016 08:00
16.05.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.05.2016 07:51 - Vstupná ponuka | 24 080,00 | € | Cena bez DPH |
16.05.2016 07:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 080,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: