00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
35698586
DOLIS s.r.o.
Grösslingova 45, Bratislava, 81109, SVK
Tlačiarenské služby na plagáty, letáky a brožúry
tlačiarenské služby
Služba
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Tlačiarenské služby na plagáty, letáky a brožúry
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je tlač: informačných letákov a prezentačných brožúr, ktoré budú určené pre potreby aktivít a prezentačných podujatí. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Výstava resp. plagáty | pare | 23 | ||
2.Prezentačné brožúry | počet brožúr | 1500 | ||
3.Informačné letáky | počet kusov/náklad | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Výstava resp. plagáty | |
1.Jazykové mutácie (j.m): | anglicko/slovenská j.m. : 17 kusov pare, |
. | francúzsko/anglická j.m. : 2 kusy pare, |
. | rusko/anglická j.m.: 4 kusy pare |
1.Rozsah 1 pare výstavy: | pozostáva zo 16 plagátov |
1.Formát plagátov v 1 pare: | 5 plagátov (šírka x výška) 70 cm x 100 cm, 11 plagátov (šírka x výška) 50 x 70 cm |
1.Tlač: | stabilizovaná ofsetová alebo ekvivalentná tlač, 4 + 0 plnofarebná (CMYK) + lakovanie plochy fotografií lesklým ÚV lakom, alebo ekvivalentným spôsobom úpravy lesklého povrchu fotografií, |
. | falošná pasparta: horný okraj 2 cm, spodný okraj 4 cm, bočné okraje 3 cm (platí pre oba formáty plagátov) |
1.Papier: | min. 350 g/m2 bezdrevný natieraný matný |
1.Adjustácia (usporiadanie, úprava, zabalenie): | Balenie po jednom pare výstavy do pevných uzatvárateľných kartónových škatúľ na uloženie s rozmermi (výška x šírka x hĺbka) 30 x 720 x 1050 mm označených samolepkou,na ktorej bude výrazne uvedené |
. | „Výstava" a označenie vloženej jazykovej mutácie výstavných plagátov, pričom názov výstavy objednávateľ oznámi dodávateľovi do 3 dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
2.Prezentačné brožúry | |
2.Formát brožúry: | 230 mm x 230 mm zatvorený, 460 mm x 230 mm otvorený |
2.Rozsah: | 4 strany obálky + 28 strán vnútro (14 listov) |
2.Papier – obálka: | obojstranne natieraný papier, min. 250 g/m2 |
2.Tlač a povrchová úprava obálky: | 4+4 CMYK, resp. plnofarebná tlač, 1+1 matný lak, 1+0 parciálny UV lak do 40% plochy otvoreného formátu, alebo ekvivalentným spôsobom úpravy lesklého povrchu otvoreného formátu obálky. |
2.Papier – vnútro: | obojstranne natieraný papier, min. 200 g/m2 |
2.Tlač a povrchová úprava vnútra: | 4+4 CMYK, resp. plnofarebná tlač, 1+1 matný lak |
2.Knižná väzba: | V1 |
2.Grafické služby: | do 2 hod. grafických prác.Objednávateľ dodá dodávateľovi brožúru vo formáte súboru .indd. Od dodávateľa sa požadujú grafické úpravy v rozsahu výmeny loga (3 krát v rámci publikácie), |
. | úpravy textu na jednej strane publikácie, zmenšenie formátu brožúry z pôvodného formátu 250x250 mm na formát 230x230 mm |
. | a vytvorenie prípravy v pdf pre potlač prednej a zadnej strany obálky parciálnym UV lakom. |
2.Balenie: | po 25 ks do priehľadnej fólie |
3.Informačné letáky | |
3.Formát: | poskladaný 100 mm šírka x 210 mm výška, rozložený šírka 297-300 mm x 210 mm –2 lomy |
3.Tlač: | 4 + 4 farebná ofsetová tlač, alebo ekvivalentný typ tlače |
3.Papier: | bezdrevný natieraný lesklý min. 170 g/ m² |
3.Balenie: | po 100 ks do priehľadnej fólie |
Názov |
A. Na účely tejto zmluvy je pojem „obchodné podmienky elektronického trhoviska“ ďalej vedený pod skratkou „OPET“. |
B. Miestom dodania predmetu plnenia je sídlo objednávateľa. |
C. Zmluvné strany si do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať. |
D. Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko,trvalé bydlisko, dátum a miesto narodenia vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
E. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
F. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
G. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi všetky dokumenty súvisiace s plnením tejto zmluvy, a to najmä dodacie listy a faktúry v slovenskom jazyku. |
H. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi rozpis jednotkových cien položiek plnenia s DPH a bez DPH, sadzieb DPH s vyčíslením DPH pre jednotlivé položky plnenia do 4 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
CH. Vo faktúrach je Dodávateľ povinný uvádzať názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý Objednávateľ prevedie cenu za poskytnuté plnenie, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN. V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť Dodávateľ tieto informácie na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
I. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ bude cenu za plnenie poskytnuté podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet Dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu vo formáte IBAN, DIČ Dodávateľa a/alebo IČ DPH Dodávateľa, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tejto vety do záhlavia tejto zmluvy. |
J. Dodávateľ je povinný dodať plnenie podľa tejto zmluvy len počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod., pričom aspoň 1 pracovný deň pred jeho dodaním je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi dátum a čas dodania plnenia. |
K. Dodávateľ je povinný prevziať si tlačové podklady plagátov a informačných letákov u Objednávateľa do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, na základe ktorých Dodávateľ vyhotoví ich bezplatné vzorky. |
L. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi na schválenie bezplatné vzorky plagátov a informačných letákov, ktorých tlačové podklady obdržal, a to do 5 pracovných dní od ich obdržania. |
M. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi vyhotovené plagáty a informačné letáky v množstve podľa tejto zmluvy do 10 dní od schválenia bezplatných vzoriek plagátov a informačných letákov. |
N. Dodávateľ je povinný prevziať si tlačové podklady k prezentačným brožúram u Objednávateľa do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje na základe tlačových podkladov k prezentačným brožúram objednávateľa spracovať grafický návrh prezentačnej brožúry spočívajúci v grafickej úprave prezentačnej brožúry v súlade s dizajn manuálom a pokynmi Objednávateľa doručiť spracovaný grafický návrh prezentačnej brožúry Objednávateľovi do 2 pracovných dní od obdržania tlačových podkladov k prezentačnej brožúre, dizajn manuálu a pokynov Objednávateľa. |
O. Grafický návrh prezentačnej brožúry je Dodávateľ povinný doručiť kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom. |
P. Ak Objednávateľ grafický návrh prezentačnej brožúry neschváli, Dodávateľ sa zaväzuje spracovať nový grafický návrh a to v súlade s pokynmi Objednávateľa, a to do 2 pracovných dní od obdržania pripomienok Objednávateľa. |
Q. Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje, ak Dodávateľ predloží Objednávateľovi v poradí druhý grafický návrh prezentačnej brožúry vyhotovený v rozpore s touto zmluvou. |
R. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi na schválenie bezplatnú vzorku prezentačnej brožúry v súlade so schváleným grafickým návrhom prezentačnej brožúry, a to do 5 pracovných dní od schválenia grafického návrhu prezentačnej brožúry Objednávateľom. |
S. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi prezentačné brožúry v množstve podľa tejto zmluvy do 10 dní od schválenia bezplatnej vzorky prezentačnej brožúry. |
T. Dodávateľ vyhotoví plnenie v súlade s touto zmluvou a schválenou vzorkou. |
U. Zmluvné strany sa dohodli, že sa bezplatné vzorky poskytnuté podľa tejto zmluvy nezarátavajú do množstva, ktoré je predmetom plnenia. |
V. Nárok Dodávateľa na zaplatenie ceny plnenia vzniká až dodaním celého plnenia podľa tejto zmluvy. Na vylúčenie pochybností sa za celé plnenie považuje plnenie v dohodnutom množstve podľa tejto zmluvy. |
W. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom, na základe preberacieho protokolu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. |
X. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. |
Y. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie povinnosti dodať plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu zmluvy, pokynmi Objednávateľa a dizajn manuálom. |
Z. Ak Dodávateľ poruší povinnosť dodať plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 OPET. |
Ž. Dodávateľ je povinný potvrdiť Objednávateľovi prijatie akejkoľvek písomnosti prostredníctvom e-mailu. Ak ide o doručovanie osobne alebo kuriérom a lehota pripadne na deň pracovného pokoja, Dodávateľ je povinný zabezpečiť doručenie alebo prevzatie nasledujúci pracovný deň. |
Hlboká cesta 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
06.06.2016 08:00 — 10.06.2016 16:00
2 523,00 pare/počet brožúr/počet kusov
6 993,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.05.2016 14:36
17.05.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2016 16:06 - Vstupná ponuka | 6 960,00 | € | Cena s DPH |
17.05.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 120,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: