36856541
Verejné prístavy, a. s.
Prístavná 10, Bratislava, 82109, SVK
31321003
KULLA SK, s.r.o.
Trnavská cesta 110/B, Bratislava, 82101, SVK
Výsadba 14 ks stromov Tilia cordata “Erecta” a ich údržba a starostlivosť
záhradnícke služby výsadba údržba a starostlivosť stromy
Služba, Tovar
12. Architektonické služby; inžinierske služby a integrované inžinierske služby; urbanistické plánovanie a záhradná architektúra; súvisiace vedecké a technické poradenstvo, technické testovania a analýzy
1. Výsadba 14 ks stromov Tilia cordata “Erecta” a ich údržba a starostlivosť
|
|
---|---|
Funkcia |
výsadba 14 ks stromov Tilia cordata “Erecta” s obvodom kmeňa 17/20 mm |
Dodanie tovaru bude realizované do 2 týždňov od podpisu zmluvy. Ďalšie práce by mali byť realizované počas celej doby trvania zmluvy v súlade s predloženým harmonogramom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výsadba stromov Tilia cordata “Erecta” s obvodom kmeňa 17/20 mm | ks | 14 | ||
následná údržba a starostlivosť | rok | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ošetrenie stromov proti škodcom a preventívna prehliadka s ošetrením voči odolnosti proti chorobám | |
prihnojenie stromov viacmesačným hnojivom | |
zabezpečenie polievania stromov v suchom období | |
kontrola kvality ukotvenia stromov | |
kontrola stavu stromov a v prípade potreby úprava stromov výchovným alebo ošetrovacím rezom | |
odstránenie prípadných výmladkov | |
kontrola kmeňa a v prípade jeho poškodenia ošetrenie poškodenej kôry | |
ochrana kôry proti škodcom | |
v prípade vyhynutia jednotlivých kusov stromov, ich nahradenie novou výsadbou |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ je povinný predložiť doklad o oprávnení poskytovať služby vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky. |
Dodanie tovaru bude realizované do 2 týždňov od podpisu zmluvy. Ďalšie práce by mali byť realizované počas celej doby trvania zmluvy v súlade s predloženým harmonogramom. |
Cena zákazky zahŕňa práce špecifikované v opise predmetu zákazky, náklady na dopravu a odstránenie a likvidáciu odpadov. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti stanovené príslušnou platnou legislatívou SR a súčasťou faktúry musí byť dodací list potvrdený zo strany Objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu položky bez DPH, celkovú cenu položky bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu položky s DPH. |
Požaduje sa vyhotoviť faktúry v 2 vyhotoveniach, ( 30 dňová splatnosť faktúry ) |
Akceptácia termínu splatnosti faktúr - 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu Obstarávateľa pričom za deň doručenia sa považuje dátum zaevidovania na sekretariáte Obstarávateľa. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Podľa OPET Čl.XVIII bod 18.2 písm. v) - Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Požaduje sa do 24 hodín od uzavretia zmluvy a od doručenia oznámenia z EKS predložiť od dodávateľa zápis v Registri konečných užívateľov výhod podľa platného právneho poriadku. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok stanovených zmluvou zabezpečí výsadbu a následnú údržbu a následnú starostlivosť o stromy Tilia cordata “Erecta” na pozemkoch mesta Bratislava parcelné číslo 1100/145 - katastrálne územie Ružinov (LV 1201) a parcelné číslo 10634/3 - katastrálne územie Nivy (LV 797) počas nasledujúcich 3 rokov. |
Výsadbou, údržbou a starostlivosťou sa rozumie: výsadba 14 ks stromov Tilia cordata “Erecta” s obvodom kmeňa 17/20 mm a následná údržba a starostlivosť po dobu 3 rokov, ošetrenie stromov proti škodcom a preventívna prehliadka s ošetrením voči odolnosti proti chorobám, prihnojenie stromov viacmesačným hnojivom, zabezpečenie polievania stromov v suchom období. |
Ďalej sa výsadbou, údržbou a starostlivosťou rozumie kontrola kvality ukotvenia stromov, kontrola stavu stromov a v prípade potreby úprava stromov výchovným alebo ošetrovacím rezom, odstránenie prípadných výmladkov, kontrola kmeňa a v prípade jeho poškodenia ošetrenie poškodenej kôry, ochrana kôry proti škodcom, v prípade vyhynutia jednotlivých kusov stromov, ich nahradenie novou výsadbou. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať práce v termínoch zodpovedajúcich agrotechnickým termínom výsadby stromov, ktorých výsadba je predmetom zmluvy a podľa aktuálnych klimatických podmienok tak, aby boli zabezpečené všetky podmienky odbornej výsadby a ďalšieho rozvoja rastlinného materiálu. |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predloženie harmonogramu jednotlivých fáz výsadby, údržby a starostlivosti do 7 dní od podpisu zmluvy. Na základe tohto harmonogramu bude vykonaná fakturácia. Cena diela bude uhrádzaná po častiach a to v súlade s harmonogramom prác po ukončení jednotlivých fáz za skutočne vykonané práce. |
Všetky vykonávané úkony bude potrebné vopred nahlasovať Objednávateľovi telefonicky alebo e-mailom. |
Objednávateľ je oprávnený prostredníctvom svojich zamestnancov vykonávať priebežnú kontrolu vykonávania dohodnutých prác a ak zistí, že Dodávateľ vykonáva práce v rozpore so zmluvnými podmienkami, je oprávnený žiadať odstránenie týchto vád. Dodávateľ je povinný riadiť sa pokynmi objednávateľa. |
V prípade, že Dodávateľ nedodrží termíny uvedené v harmonograme Objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania. |
Omeškanie Dodávateľa s riadnym dodaním tovaru a vykonaním dohodnutých prác trvajúce dlhšie ako 60 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je pre druhú zmluvnú stranu dôvodom na odstúpenie od zmluvy. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
V prípade, že zo strany správneho orgánu bude Objednávateľovi uložená finančná sankcia vyplývajúca z nedodržania povinností Dodávateľa stanovených zmluvou, je Dodávateľ povinný nahradiť škodu, ktorá tým Objednávateľovi vznikne. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem, že nemá vady, ktoré by znižovali jeho hodnotu alebo schopnosť riadneho užívania a na dodaný tovar poskytuje záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje vadné plnenie vysporiadať v záručnej dobe bezplatnou výmenou vadného tovaru za nový tovar, dodaním chýbajúceho tovaru a vykonaním služieb a prác na vlastné náklady. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa zato, že s reklamáciou súhlasí. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť uznané reklamované vady alebo dodať chýbajúci tovar a vykonať služby a práce v najkratšom možnom čase po obdržaní reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, počas ktorej nebol predmet zmluvy schopný riadneho užívania. |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa popisu, špecifikácií a termínoch dodania v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet obstarávateľa do 10 pracovných dní. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Prevzatie tovaru, služieb a prác vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s objednávkou. Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru zašle objednávateľovi preberací protokol a objednávateľ sa zaväzuje prevzatie dodávky písomne potvrdiť na preberacom protokole. Súčasťou protokolu budú doklady vzťahujúce sa na tovar a služby (fotografie zaznamenavájúce dodanie tovaru a priebeh vykonávaných služieb a prác). |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
25.05.2016 16:28 — 24.05.2019 16:30
14,00 ks
6 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2016 16:36
12.05.2016 17:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2016 10:29 - Vstupná ponuka | 5 982,00 | € | Cena s DPH |
11.05.2016 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 982,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: