Z201611168
OF-85548
zrušená
17058520
Štátna ochrana prírody Slovenskej republiky
Tajovského 28B, Banská Bystrica, 97401, SVK
Spiatočné letenky Viedeň - Oslo - Kirkenes
spiatočná letenka, letecké služby
Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Spiatočné letenky Viedeň - Oslo - Kirkenes
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava osôb leteckou dopravou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Letenky | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odlet z Viedne (VIE) do Oslo (OSL), z Oslo (OSL) do Kirkenes (KKN) | 13.6.2016, odlet z Viedne od 8:00 hod., prílet do Kirkenes 13.6.2016 do 24:00 hod. |
Spiatočné letenky odlet z Kirkenes (KKN) do Oslo (OSL), z Oslo (OSL) do Viedne (VIE) | 17.6.2016, odlet z Kirkenes od 8:00 hod., prílet do Viedne 17.6.2016 do 24:00 hod. |
Spiatočné letenky | áno |
Ekonomická trieda | áno |
Vystaviť letenky elektronicky | áno |
Let s jedným prestupom v Oslo | áno |
Názov |
Požaduje sa faktúra v slovenskom jazyku v listinnej podobe poštou, požaduje sa vyhotovenie faktúry v dvoch rovnopisoch |
Požaduje sa fakturácia pre tri rôzne odberateľské subjekty |
Konečná cena letenky musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia ( letiskové poplatky, taxy, palivové poplatky, batožinu, poplatky za check – in, atď) |
Vrátane poistenia storna leteniek zo zdravotných dôvodov cestujúceho. |
V cene je zahrnuté storno poplatkov a poistenie batožiny. |
Súčasťou konečnej ceny letenky je batožina – 1ks príručnej batožiny a 1 ks podpalubnej batožiny pre každého cestujúceho. |
Priority boarding. |
Nahlásenie mien zamestnancov až zazmluvnenému dodávateľovi. |
Poskytovateľ berie na vedomie, že úhrada predmetu plnenia zmluvy bude realizovaná na základe získania finančných prostriedkov z Nórskeho finančného mechanizmu. |
Poskytovateľ je povinný strpieť výkon kontroly (auditu) overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami, službami a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy oprávnenými osobami a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. |
Fakturačné údaje odberateľských subjektov budú upresnené po uzatvorení zmluvy |
Zmluva nadobúda účinnosť po skontrolovaní a odsúhlasení verejného obstarávania Správcom programu, o čom predloží obstarávateľ dodávateľovi písomné potvrdenie najneskôr do 3 dní od doručenia stanoviska Správcu programu dodávateľovi. Na túto skutočnosť je potrebné brať zreteľ pri zadávaní obdobia plnenia zo zmluvy, nakoľko toto obdobie musí nastať až po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Fakturácia po splnení predmetu zákazky so splatnosťou do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry kupujúcemu. |
Do faktúry uviesť názov projektu, predmetom ktorého je zákazka, bankové spojenie a číslo účtu odberateľa v tvare IBAN (upresnené po uzatvorení zmluvy) – „Ochrana prírody ako príležitosť pre regionálny rozvoj“, projekt číslo: CBC01012. |
Tajovského 28B, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
24.05.2016 09:00 — 27.05.2016 09:00
16,00 ks
9 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2016 11:10
12.05.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: