00317748
Mesto Púchov
Štefánikova 821/21, Púchov, 02018, SVK
47428252
Ademma s.r.o.
Ludrová 454 , Ludrová, 03471, SVK
Rekonštrukcia WC na základnej škole
stavebné práce
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Rekonštrukcia WC na základnej škole
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky ako aj účelom rekonštrukcie priestorov WC je vytvorenie nových buniek WC, ktoré sú momentálne v havarijnom stave. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stavebné práce | projektová dokumentácia v prílohe |
Rozsah stavebných prác | výkaz výmer v prílohe |
Konštrukčné a technické riešenie | technická správa v prílohe |
Riešená plocha | 12,58 m2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy - harmonogram prác do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Realizácia predmetu zmluvy bude prebiehať počas letných prázdnin školy v mesiaci júl. Dodávateľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou vykoná do 31.7.2016. |
Ak dodávateľ vykoná dielo pred dohodnutým časom /do 31.7.2016/ tejto zmluvy, objednávateľ sa zaväzuje vykonané dielo prevziať pred dohodnutým časom plnenia |
Dodávateľ pri realizácii prác dodrží všeobecne záväzné predpisy, technické normy, ako aj všetky bezpečnostné predpisy a nariadenia v dotknutej časti budúcej stavby. |
Dodávateľ je povinný na žiadosť objednávateľa informovať ho o stave vykonaných stavebných prác. |
V prípade, že vo výkaze výmer alebo projektovej dokumentácii bude priamy odkaz na značku materiálu alebo tovaru je možné použiť ekvivalent. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v rámci navrhnutej ceny odovzdať po realizácii stavby stavebný denník a certifikáty použitých materiálov. |
Dodávateľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník v súlade so Stavebným zákonom a vyhláškou MŽP SR č. 453/2000 Z.z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Stavebného zákona, a to odo dňa začatia prác až do odstránenia poslednej vady resp. nedorobku. |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonaní celého diela tejto zmluvy a je nemenná. |
V celkovej cene sú na základe dohody zmluvných strán zahrnuté všetky náklady na vykonanie stavebných prác, náklady na materiál potrebný pri vykonaní týchto prác vrátane DPH. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci všetkých osôb, ktoré sú oprávnené zdržiavať sa v priestore staveniska a vybaví ich ochrannými pracovnými pomôckami. Dodávateľ je povinný zabezpečiť na stavbe požiarnu ochranu. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami dodávateľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela. |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vady diela oznámi bezodkladne po jej zistení a to písomnou formou. |
Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád do 3 dní od uplatnenia oprávnenej reklamácie objednávateľa a vady bezplatne odstrániť v čo najkratšom technicky možnom termíne. |
V prípade omeškania dodávateľa s odovzdaním predmetu diela v dohodnutom termíne zaplatí zhotoviteľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100,- eur za každý deň omeškania. |
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prípade ak by došlo k porušeniu povinností dodávateľa, pri ktorom môže dôjsť k materiálnym škodám alebo k ohrozeniu zdravia, či života alebo k hrubému porušeniu technickej disciplíny dodávateľa pri zhotovení diela. |
Záručná doba je 5 rokov a začína plynúť odo dňa prevzatia diela objednávateľom. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa noriem vzťahujúcich sa na predmet plnenia a v lehote, kvalite a rozsahu podľa dohodnutých zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje zhotoviť predmet tejto zmluvy vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
Po ukončení prác na diele, je dodávateľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po ukončení a odovzdaní diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za dielo na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa. |
Ak bude protokol o odovzdaní a prevzatí diela obsahovať zoznam vád a nedorobkov je objednávateľ oprávnený neuhradiť vystavenú faktúru až do ich úplného odstránenia, pričom pôvodná splatnosť faktúry sa o tento čas predlžuje. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
Nedodržanie lehoty dodania sa považuje za podstatné porušenie zmluvy |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovanská, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
01.07.2016 10:50 — 31.07.2016 10:50
1,00 celok
8 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.05.2016 12:43
13.05.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.05.2016 12:53 - Vstupná ponuka | 8 496,00 | € | Cena s DPH |
13.05.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: