00164615
Národné osvetové centrum
Námestie SNP 12, Bratislava, 81234, SVK
47910003
PLQ Development s.r.o.
P. Pázmaňa 915/9, Šaľa, 92701, SVK
Oprava zatekajúcej strechy na 6. poschodí
strecha, oprava, izolácia
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Oprava zatekajúcej strechy na 6. poschodí
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava zatekajúcej strechy na 6 pochodí budovy v Bratislave, Staré mesto– zabezpečenie bezporuchovej prevádzky budovy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava zatekajúcej strechy na 6. poschodí budovy | súbor činností a prác | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stavebné práce všeobecne: | Oprava zatekajúcej strechy na 6. poschodí budovy, v predpokladanej hodnote zákazky sú zahrnuté náklady na stavebné práce, materiál, zabezpečenie výťahu, lešenia, kontajnera na odpad, |
Stavebné práce všeobecne: | likvidácia odpadu a doprava. |
Rozsah diela: | Oprava nadrímsového žľabu vrátane oplechovania ríms 1,6 bežných metrov od vonkajšej hrany rímsy a oprava strešnej izolácie proti vode. |
Stavebné práce podrobne: | 1. Demontáž a likvidácia starého oplechovania a živičnej izolácie po podkladový betón 176 m2. |
Stavebné práce podrobne: | 2. Oprava poškodeného podkladového betónu 176 m2 |
Stavebné práce podrobne: | 3. Demontáž a montáž OSB - doska zložená z drevených triesok hrúbka 15 mm penetrovaná pre vytvorenie spádu strechy a žľabu 250 m2. |
Stavebné práce podrobne: | 4. Montáž geotextílie hr. 3 mm, 250m2 . |
Stavebné práce podrobne: | 5. Demontáž a montáž oplechovania poplastovaným plechom Viplanil 0,7 mm (alebo ekvivalent) – žľab, okap, rímsa, prechod 540 bm. |
Stavebné práce podrobne: | 6. Montáž Bauder fólia (alebo ekvivalent) vrátane prepojenia so starou strechou a nožičiek zábradlia 250 m2. |
Zabezpečenie: | Výťah na zvislý transport, bezpečnostné závesné lešenie so sieťou do 150 bm, kontajner na odpad, likvidácia odpadu. |
Materiál: | Odľahčený betón Bauder Astridpol ( alebo ekvivalent), 1 500 kg, OSB doska hr. 15 mm penetrovaná, 250 bm, |
Materiál: | vruty, hmoždinky 100/10 mm 3 300 ks, geotextília hr. 3mm, 250 m2, poplastovaný plech Viplanil hr.0,7 mm ( alebo ekvivalent) 300 m2, fólia Bauder ( alebo ekvivalent), hr. 1,5 mm, 250 m2. |
Názov |
Vystavenie faktúry po podpísaní preberacieho protokolu, splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vykonávanie diela v pracovných aj mimo pracovných dňoch ( okrem dní pracovného pokoja - nedele) v čase s ohľadom na počasie. |
Dodávateľ vykoná stavebné práce na základe zmluvy a objednávky- jednorazové plnenie po dobu maximálne 4 mesiace od zahájenia prác. |
Objednávateľ požaduje predložiť vyplnený Výkaz výmer a časový harmonogram vykonávania diela do 7 dní od účinnosti zmluvy. Obhliadka priestorov so 4 dní od účinnosti zmluvy. |
Odovzdanie staveniska: predpoklad 31.5.2016. Zahájenie stavebných prác: do 20 dní od účinnosti zmluvy. Odovzdanie diela: najneskôr 30.9.2016. |
Záručná doba na dielo: 3 roky od podpísania preberacieho protokolu. |
V záručnej lehote odstránenie vád neodkladne po oznámení zistenia vady. |
Dodávateľ diela počas celej doby realizácie diela zodpovedá za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany všetkými svojimi zamestnancami. |
Objednávateľ je oprávnený rozšíriť, či znížiť rozsah plnenia v rámci realizácie diela, či požadovať zmeny realizácie diela alebo jeho časti. Na tento účel má Objednávateľ právo dať Dodávateľovi písomný pokyn, aby uskutočnil práce potrebné na realizáciu takejto zmeny. |
Dodávateľ nie je oprávnený zmeniť rozsah svojich plnení resp. rozsahu diela bez predchádzajúceho písomného pokynu Objednávateľa. V prípade zmeny uzatvoria zmluvné strany dodatok k zmluve, ktorého prílohou bude upravený výkaz výmer; |
Dodávateľ je povinný viesť stavebný (montážny) denník s očíslovanými listami, ktorý obsahuje dva oddeliteľné prepisy, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre vykonanie diela, ktorý bude trvalo prístupný na stavbe kompetentným osobám. |
Objednávateľ je povinný sledovať obsah stavebného (montážneho) denníka a k zápisom sa vyjadrovať do 3 pracovných dní. Pokiaľ sa Objednávateľ ani na výzvu Dodávateľa nevyjadrí k zápisu v stavebnom (montážnom) denníku znamená to, že so zápisom súhlasí a Dodávateľ môže pokračovať v prácach. |
Zápis v stavebnom (montážnom) denníku sa nepovažuje za súhlas s kvalitou vykonaných prác alebo vzdanie sa práv a nárokov vyplývajúcich so záruky. Objednávateľ v prípade potreby poverí svojho zamestnanca spôsobilého na výkon stavebného dozoru vykonávaním stavebného dozoru a dohľadu nad prácami vykonávanými Dodávateľom podľa zmluvy. |
Dodávateľ sa v tomto prípade zaväzuje spolupracovať so stavebným dozorom, dodržiavať a plniť všetky pokyny vydané stavebným dozorom alebo osobami ním poverenými. |
Stavebný dozor na základe splnomocnenia Objednávateľa bude zastupovať Objednávateľa pri rokovaniach s Dodávateľom, stavebným úradom a ďalšími do úvahy prichádzajúcimi orgánmi a organizáciami. Stavebný dozor je oprávnený v mene Objednávateľa uskutočňovať akékoľvek úkony spojené s výkonom práv a povinností Objednávateľa podľa tejto zmluvy, s výnimkou úkonov, ktoré majú vplyv na obsah, platnosť a účinnosť zmluvy napr. dodatky alebo ukončenie. |
Toto ustanovenie nezabraňuje Objednávateľovi vykonávať jeho práva a povinnosti aj samostatne alebo prostredníctvom tretej osoby, ktorá sa preukáže splnomocnením. |
Dodávateľ je povinný Objednávateľa vyzvať na prevzatie ukončeného diela minimálne 3 pracovné dni pred dohodnutým dátumom prevzatia; |
Dielo musí byť bez vád a nedorobkov a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami Objednávateľa, všeobecne záväznými právnymi predpismi, slovenskými technickými normami, rozhodnutiami štátnej správy a/alebo samosprávy, resp. zmenami, ktoré zmluvné strany odsúhlasili. |
Prevzatie diela zmluvné strany potvrdia po preberacom konaní podpísaním preberacieho protokolu (ďalej len „preberací protokol“), ktorý bude obsahovať najmä: (i) označenie oprávnených zástupcov zmluvných strán, (ii) presný čas odovzdania a prevzatia diela (iii) cenu, (iv) účel a popis diela, (v) zoznam odovzdaných dokumentov, (vi) označenie vád s uvedením stručného popisu vád a spôsobu a času ich odstránia (ak sa nedohodne inak podstatné vady je Dodávateľ povinný odstrániť) (vii) vyhlásenie Objednávateľa o tom, či dielo preberá alebo nepreberá. Preberací protokol sa vyhotoví |
najmenej v počte 2 originálov. |
Objednávateľ je povinný prevziať dielo bez vád. Objednávateľ má právo prevziať dielo aj s vadami, ktoré nebránia jej riadnemu užívaniu na určený účel alebo na obvyklý účel (nepodstatné vady). Podstatnou vadou je taká vada (vady), ktorá (i) ohrozuje statiku alebo bezpečnosť stavby, (ii) bráni riadnemu užívaniu na určený účel alebo na obvyklý účel, (iii) predstavuje porušenie všeobecne záväzného právneho predpisu týkajúceho sa vykonania alebo dodania diela a/alebo porušenie slovenskej technickej normy v súvislosti s vykonaním alebo dodaním diela a/alebo nedodanie všetkých dokumentov |
nevyhnutne potrebných na riadne užívanie diela. Objednávateľ nie je povinný prevziať dielo s podstatnými vadami a Dodávateľ je v omeškaní s dodaním diela. |
Za okamih prevzatia diela Objednávateľom sa rozumie dátum a presný čas uvedený Objednávateľom v preberacom protokole. Ak sa Objednávateľ rozhodne dielo neprevziať, dôvody neprevzatia uvedie v preberacom protokole. Po odstránení podstatných vád zmluvné strany zopakujú postup preberacieho konania. |
Bezodkladne po podpise preberacieho protokolu je Dodávateľ povinný odstrániť alebo zabezpečiť odstránenie zariadení, dočasných budov a prebytočných materiálov zo staveniska. Ak Dodávateľ tak neurobí v primeranej lehote, Objednávateľ je oprávnený odstrániť ich zo staveniska na náklady a nebezpečenstvo Dodávateľa, pričom Objednávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za škodu na odstránených zariadeniach a materiáloch; |
Dodávateľ poskytuje záruku na dielo v záručnej lehote 36 mesiacov, ktorá začína plynúť od momentu o podpísania preberacieho protokolu (ďalej len „záruka“). Záruka za vzťahuje na všetky vady spôsobené vadou materiálu, prípadne vadou prác realizovaných v rámci diela. U zariadení a súčastí diela, na ktoré výrobca dáva inú záručnú lehotu uvedenú v záručnom liste, platí záručná lehota udaná výrobcom. |
Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa, v prípade ak táto záručná lehota uplynie skôr ako 36 mesiacov od dohodnutého termínu odovzdania a prevzatia diela. Objednávateľ má právo v takom prípade požadovať od Dodávateľa, aby obstaral zariadenie alebo súčasť diela s požadovanou záručnou lehotou. |
Dodávateľ je povinný po odstránení vady vyzvať Objednávateľa na skontrolovanie a potvrdenie splnenia povinnosti odstrániť vadu. O odstránení vady zmluvné strany spíšu protokol o odstránení vady, ktorý obsahuje najmä: (i) označenie oprávnených zástupcov zmluvných strán, (ii) dátum oznámenia vady, (iii) popis a rozsah vady a spôsob jej odstránenia, (iv) dátum začatia a dátum ukončenia prác na odstránení vady, (v) podpis oprávnených zástupcov zmluvných strán. |
V prípade omeškania dodávateľa s odstránením vady v určenej lehote, alebo ak je zrejmé, že Dodávateľ nie je schopný vady riadne odstrániť v určenej lehote, je Objednávateľ oprávnený odstrániť vady sám alebo prostredníctvom tretej osoby na náklady Dodávateľa, pričom o tejto skutočnosti je Objednávateľ povinný Dodávateľa bezodkladne písomne informovať. |
Objednávateľ je oprávnený vykonať dielo prostredníctvom tretej osoby na náklady Dodávateľa aj v prípade nečinnosti Dodávateľa, ak je zrejmé, že Dodávateľ nie je schopný dielo riadne vykonať a Dodávateľ nezačne dielo riadne vykonávať ani v dodatočnej lehote, ktorú Objednávateľ stanovil Dodávateľovi písomne v pokyne. |
Náklady na odstránenie vád znáša Dodávateľ. Objednávateľ má právo žiadať od Dodávateľa náhradu preukázateľných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením nároku z vád. |
Uplatnením nárokov z vád nie je dotknutý nárok Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhrady škody alebo iného nároku, ktorý Objednávateľovi vznikol. |
Certifikát, vyhlásenie o zhode alebo iný obdobný doklad nezbavuje Dodávateľa zodpovednosti za vady. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak to písomne oznámi Dodávateľovi bez zbytočného odkladu po tom čo sa dozvedel o nasledovnom porušení : (i) omeškanie Dodávateľa dodať dielo včas, (ii) porušenie/nedodržanie pokynu, omeškanie s plnením pokynu, (iii) dodanie diela Dodávateľom s podstatnou vadou a Dodávateľ toto porušenie nenapraví ani v dodatočnej primeranej lehote, ktorú mu stanovil Objednávateľ v písomnom oznámení. |
Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty:- vo výške ceny diela za jeho nevykonanie,vo výške 5 000,00 € za každú vadu diela, vo výške 1 000,00 € za omeškanie so zahájením stavebných prác, vo výške 300,00 € za každý deň omeškania s odovzdaním riadne vykonaného diela |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie SNP 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.05.2016 08:00 — 31.10.2016 15:00
1,00 Rozsah v zmysle techn. špecifikácie a výk. výmer
85 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2016 14:26
11.05.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.05.2016 08:03 - Vstupná ponuka | 85 000,00 | € | Cena bez DPH |
11.05.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 45 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: