00607266
Psychiatrická nemocnica Hronovce
Dr. J. Zelenyáka 65 , Hronovce, 93561, SVK
46100491
DP -STAV SK, s.r.o
Vinohradská 11, Hlohovec, 92001, SVK
Oprava vnútorných omietok
stavebné práce, vnútorná omietka stien, penetračný náter, maľby
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Oprava vnútorných omietok
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava vnútorných omietok |
V prípade, že verejný obstarávateľ použil v rámci opisu predmetu zákazky konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby – znamená, že verjný obstarávateľ nemohol opísať predmet zákazky dostatočne presne a zrozumiteľne a preto pri týchto odkazoch doplňuje verejný obstarávateľ - alebo ekvivalentný. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Penetračný náter stropov a stien | podľa výkazu výmer |
vnútorná omietka stropov | podľa výkazu výmer |
potiahnutie stien a stropov sklotextilnou mriežkou | podľa výkazu výmer |
pačokovanie vápenným mliekom | podľa výkazu výmer |
maľby stien a stropov | podľa výkazu výmer |
náter stien umývateľným náterom | podľa výkazu výmer |
otlčenie omietok do 20% | podľa výkazu výmer |
odvoz sutiny vrátane poplatku za skládku | podľa výkazu výmer |
montáž a demontáž lešenia | podľa výkazu výmer |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Zhotoviteľ pri realizácii prác dodrží všeobecne záväzné predpisy, technické normy, ako aj všetky bezpečnostné predpisy a nariadenia v dotknutej časti budúcej stavby |
Zhotoviteľ je povinný na žiadosť objednávateľa informovať ho o stave vykonaných stavebných prác |
V celkovej cene sú na základe dohody zmluvných strán zahrnuté náklady na vykonanie prác, náklady na materiál na dovoz materiálu na odvoz stavebnej sute a poplatku za skládku a za lešenie potrebné pri vykonaní týchto prác a DPH. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci všetkých osôb, ktoré sú oprávnené zdržiavať sa v priestore staveniska a vybaví ich ochrannými pracovnými pomôckami. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na stavbe požiarnu ochranu. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu vady diela oznámi bezodkladne po jej zistení a to písomnou formou. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád do 3 dní od uplatnenia oprávnenej reklamácie objednávateľa a vady bezplatne odstrániť v čo najkratšom technicky možnom termíne. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy v prípade ak by došlo k porušeniu povinností zhotoviteľa, pri ktorom môže dôjsť k materiálnym škodám alebo k ohrozeniu zdravia, či života alebo k hrubému porušeniu technickej disciplíny zhotoviteľa pri zhotovení diela. |
Záručná doba je 5 rokov a začína plynúť odo dňa prevzatia diela objednávateľom na základe preberacieho protokolu. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa noriem vzťahujúcich sa na predmet plnenia, dohodnutých zmluvných podmienok, a že počas záručnej doby bude spôsobilý na použitie na obvyklý účel a zachová si obvyklé vlastnosti. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zhotoviteľ vykoná dielo jednorázovo za podmienok dojednaných v tejto zmluve v lehote do dvoch týždňov od odovzdania a prevzatia staveniska. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Pri položkách s rovnakým kódom a popisom v jednotlivých stavebných objektoch, dodávateľ nacení tieto položky rovnakou sumou za MJ |
Splatnosť faktúry min. 30 dní. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
ul.Dr.Jána Zelenyáka 65, Hronovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
23.05.2016 08:00 — 03.06.2016 15:00
1,00 celok
11 793,07
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2016 14:04
11.05.2016 14:05
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2016 14:10 - Vstupná ponuka | 11 784,00 | € | Cena s DPH |
11.05.2016 14:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: