00330591
Obec Krajná Bystrá
Krajná Bystrá 82, Krajná Bystrá, 09005, SVK
36770345
FEDEST s.r.o.
Zlatá Baňa 110, Zlatá Baňa, 082 52, SVK
Zrekonštruovanie miestnej komunikácie v časti obce, ktorú obývajú rómski spoluobčania
rekonštrukcia MK, obnova povrchu cesty, asfaltovanie, asfaltová zmes
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zrekonštruovanie miestnej komunikácie v časti obce, ktorú obývajú rómski spoluobčania
|
|
---|---|
Funkcia |
Súvislá pokládka nového asfaltového krytu s použitím finišera. |
Súvislá pokládka nového asfaltového krytu s ručným rozhrnutím, urovnaním a valcovaním. |
Zákazka bude pozostávať z pokrytia miestnej komunikácie a spevnených plôch v samostatne stojacej rómskej osade |
Súčasťou zákazky je aj asfaltovanie priľahlých spevnených plôch k jednotlivým bytovým jednotkám nižšieho štandardu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pokládka živičnej zmesi AC hr. 50mm | m2 | 1030 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rekonštrukcia povrchov miestnych komunikácii | celková šírka komunikácie je rôzna od 3 do 5 m |
Rekonštrukcia povrchu priľahlých plôch k mestskej komunikácii | rozloha je zarátaná v celkovej výmere |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami, dodávkou materiálu a odvozom a likvidáciou odpadu. |
Práce budu financované z dotácie Úradu vlády a zo zdrojov obce. |
Ak skutočne zrealizovaná výmera predmetu plnenia zmluvy bude nižšia ako max. výmera, celková cena predmetu bude alikvotne ponížená podľa jednotkovej ceny za m2 vypočítanej z ponukovej ceny pre max. výmeru. |
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce. |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady. |
Záručná doba na stavebné práce je 36 mesiacov od protokolárneho ukončenia stavebných prác, podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy. Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela. |
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 7 dní odo dňa obdržania reklamácie. |
Začatie prác do troch pracovných dní od odovzdania staveniska |
O odovzdaní a prevzatí staveniska bude vyhotovený samostatný zápis ako aj zápis v stavebnom denníku , ktorého vedenie sa začína k momentu odovzdania a prevzatia staveniska |
Doba realizácie prác max. tri pracovné dni od dňa začatia prác |
Odovzdanie a prevzatie diela zmluvné strany potvrdia písomne v protokole o odovzdaní a prevzatí diela, podpísanom zmluvnými stranami, pričom základom a súčasťou protokolu bude stavebný denník, certifikáty, vyhlásenia zhody a potvrdenie o ploche realizovaných prácach |
Čas realizácie max. do 11/2016 |
Presný termín realizácie prác musí byť odsúhlasený objednávateľom zápisom v stavebnom denníku. |
Fakturovanie za prevedené práce bude po prevzatí realizovaných prác - podľa technickej špecifikácie zákazky. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi, pričom za deň splnenia záväzku sa považuje deň odpísania dĺžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
Pokial posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľno, pokoja alebo sviatok, za posledný deň lehoty splatnosti sa považuje najbližší pracovný deň. |
Objednávateľ nie je platca DPH. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy určiť kontaktnú osobu oprávnenú konať v mene dodávateľa vo veciach pri realizácii diela -t.j. stavbyvedúceho s odborným zameraním Inžinierske stavby a kópiu Osvedčenia SKSI doručí objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo vykonať-zrealizovať dielo v uvedenom rozsahu s požadovanými špecifikáciami a v požadovanej kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu zákazky - realizáciu diela. |
1. Dodávateľ vyhlasuje, že je: |
- spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť - vykonávanie inžinierskych stavieb - asfaltérske práce a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu o dielo (ďalej aj ako "Zmluva") |
- spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov |
- spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie diela v zmysle technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie. |
Ak sa preukáže, že ku dňu uzavretia zmluvy, alebo v priebehu plnenia zmluvy - realizácie diela, nepravdivosť vyhlásenia dodávateľa podľa bodu 1, považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
- zmluvnej pokuty vo výške 1000 eur |
- využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
Zmena materiálov, technológie alebo technických riešení a postupov je možná, len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku |
Dodávateľ je povinný zdokumentovať na požiadanie objednávateľa navrhované materiály a výrobky a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky materiálov na odsúhlasenie objednávateľovi |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť stavenisko tak, aby počas výkonu prác v úracovných dňoch a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu a ohrozeniu života, zdravia a majetku tretích osôb |
Zmluvné strany sa dohodli, že úhrada bude za skutočne vykonané množstvo prác ktorých rozsah bude dohodnutý zápisom v stavebnom denníku pri odovzdaní staveniska. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi počas realizácie diela zálohové platby a nebude uhrádzať čiastkové faktúry za čiastočne zrealizované časti diela. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru (daňový doklad) najskôr ku dňu podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí diela |
Podkladom pre vystavenie faktúry je protokol a súpis skutočne realizovaných prác potvrdený oboma zmluvnými stranami a bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry |
Pokiaľ faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vrátane je súčasti podľa tejto zmluvy, prípadne po obsahovej stránke nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje, objednávateľ si vyhradzuje právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na prepracovanie |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvné pokuty podľa tejto Zzluvy z dôvodov podstatného porušenia zmluvy - zmluvných podmienok ako aj z nasledovných dôvodov a v uvedenej výške ak dodávateľ : |
a) bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 1,0% z ceny diela a to aj za každý začatý deň omeškania |
b) ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto zmluvy, je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50% z ceny diela za každý začatý deň omeškania s odstránením vád |
Stavebný denník je vedený na stavbe a zapisujú sa doň všetky rozhodujúce skutočnosti týkajúce sa realizácie diela |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim pracovníkom príslušné osobné pracovné pomôcky a ochranné pomôcky podľa platných predpisov a zabezpečiť a zaručiť sa, že a subdodávatelia, ktorí sa podieľajú na realizácií časti diela uvedené zabezpečia pre svojich zamestnancov |
Dodávateľ bude realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov, pričom v danom prípade je povinný dodávateľ: |
- doručiť objednávateľovi najneskôr 3 dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a doručiť nasledovné doklady a dokumenty: k identifikácii a splneniu povinnosti viažucich sa k osobe subdodávateľa: |
- identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba - identifikácia a opis časti realizácie diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať - doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
- vyhlásenie, že subdodávateľ spĺňa oprávnenie na činnosť, ktorú bude v rámci realizácie zabezpečovať a spĺňa všetky podmienky a požiadavky v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u a Obchodného zákonníka |
Akákoľvek zmena zmluvných podmienok je možná len na základe písomne uzatvoreného dodatku, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy |
Podmienky realizácie diela neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanoveniami Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov viažucich sa k plneniu predmetu zákazky - realizácii diela |
82, Krajná Bystrá, Svidník, Prešovský, Slovenská republika
20.05.2016 08:00 — 01.11.2016 12:00
1,00 ks
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2016 13:15
10.05.2016 16:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.05.2016 13:45 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena s DPH |
10.05.2016 16:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 506,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: