00321575
Mesto Rajec
Námestie SNP 2/2, Rajec, 01522, SVK
00614521
GFCH spol. s r.o.
Vojtecha Tvrdého 777/12 , Žilina, 01001, SVK
Zníženie energetickej náročnosti budovy telocvične
Stavebné úpravy
Stavebná práca, Služba
1. Opravy a údržba
1. Zníženie energetickej náročnosti budovy telocvične
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených so zateplením fasády, strechy a napojenia dažďovej kanalizácie existujúcej budovy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SO 02 Telocvičňa - viď prílohu - SO 02 Výkaz výmer | kpl | 1 | ||
SO 03 Napojenie dažďových zvodov- viď prílohu - SO 03 Výkaz výmer | kpl | 1 |
Názov |
1. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy cez EKS. Zmluva musí obsahovať aktualizované prílohy rozpočtu podľa jednotlivých zadávacích výkazov výmer SO 02. a SO 03 tohto formulára. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
3. Zhotoviteľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram a predložiť Objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém. |
4. Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
5. Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktoré budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný Objednávateľom. |
6. V prípade ak Zhotoviteľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa Objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
7. Riadnym a úplným vykonaním diela podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Zhotoviteľa podľa Zmluvy sa rozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje zhotoviteľ. |
8. Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
9. Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonávaní celého diela podľa Zmluvy. |
10. Konečná faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou konečnej faktúry. Za objednávateľa súpis vykonaných prác potvrdí stavebno-technický dozor investora. |
11. Za správne vyčíslenie sadzby DPH (dane z pridanej hodnoty) podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov zodpovedá Zhotoviteľ v plnom rozsahu. |
12. Záručná doba za stavebné práce začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. Záručná doba za zabudované zariadenia začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá dva roky. |
13. Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Zhotoviteľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady Zhotoviteľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady Objednávateľom Zhotoviteľovi. |
14. Ak Zhotoviteľ neodstráni vady diela v dohodnutom termíne, alebo neodstráni vady diela správne, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť odstránenie vád diela prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady Zhotoviteľa. |
15. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom Zhotoviteľovi. |
16. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Zhotoviteľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
17. Zhotoviteľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela Objednávateľovi. |
18. Zhotoviteľ nie je oprávnený pri realizácii diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným, a to bez písomného súhlasu Objednávateľa. |
19. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na mieste vykonávania stavebných prác. |
20. Zhotoviteľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom diele, a to až do doby odovzdania diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
21. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
22. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie Objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
23. Zhotoviteľ je povinný odovzdať Objednávateľovi certifikáty na použité materiály a zariadenia pred ich zabudovaním do diela v zmysle platných právnych predpisov. |
24. Zhotoviteľ aj jeho dodávatelia a subdodávatelia na požiadanie Objednávateľa sú povinní zúčastňovať sa týždenných kontrolných dní. |
25. Zhotoviteľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov, resp. ekvivalent vydávaný v krajinách EÚ a meno tejto osoby je povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska stavby. |
26. Zhotoviteľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie diela. |
27. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pred realizáciou jednotlivých častí diela predloží a odovzdá Objednávateľovi na schválenie vzorky materiálov, výrobkov, alebo iných náležitostí, ktoré budú použité pri realizácii diela. |
28. Pred začatím prác je Zhotoviteľ povinný odovzdať Objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa Objednávateľom odsúhlaseného a tento zoznam v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
29. Zhotoviteľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka Objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti zhotoviteľa. |
30. Zhotoviteľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
31. Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 5 kalendárnych dní pred jeho odovzdaním. |
32. Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
33. V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže Objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia takýchto drobných vád a nedorobkov. |
34. Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 3 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
35. Ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, Objednávateľ má právo požadovať od Zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela v EUR s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
36. Pokiaľ Zhotoviteľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny diela v EUR s DPH. |
37. V prípade, ak Zhotoviteľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované Objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí Zhotoviteľ Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,00 € (slovom: päťsto eur) za každý aj začatý deň omeškania. |
38. Zmluvná pokuta za nedodržanie termínu vypratania staveniska je 500,00 € (slovom: päťsto eur) za každý aj začatý deň omeškania až do termínu úplného vypratania staveniska. |
39. Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito Zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
40. Ak Zhotoviteľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v Zmluve, alebo preruší práce na vykonávaní diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
41. Zaplatením zmluvnej pokuty/zmluvných pokút/ sa Zhotoviteľ nezbavuje povinnosti vykonať dielo. |
42. Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním diela podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Zhotoviteľ pri realizácii diela. |
43. Objednávateľ má nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, bez ohľadu na to či, ide o škodu, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Zhotoviteľa, jeho dodávateľov alebo subdodávateľov. |
44. Ak Zhotoviteľ alebo jeho dodávateľ a/alebo subdodávateľ bezdôvodne preruší práce na vykonávaní diela, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,00 € (slovom: päťsto eur) a to za každý jeden prípad prerušenia. |
45. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ neplní kvalitatívno-technické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené Zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
46. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
47. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
48. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s akoukoľvek lehotou vykonávania diela uvedenou v podrobnom harmonograme realizácie diela, o viac ako 10 (slovom: desať) kalendárnych dní. |
49. Zhotoviteľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi, ako i záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
50. Zhotoviteľ v súvislosti s preukazovaním kvalifikačných, odborných a technických predpokladov vyhlasuje, že má všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela a že tieto sú zapísané v predmete jeho činnosti a sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie diela riadne a včas. |
Pokračovanie: Objednávateľ si vyhradzuje práva odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak zistí, že úspešný uchádzač nemá všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela, a že tieto nie sú zapísané v predmete jeho činnosti. |
51. Zhotoviteľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky Zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Lipová 2, Rajec, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
25.05.2016 08:00 — 25.07.2016 14:00
1,00 Kpl
240 722,53
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2016 10:39
11.05.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2016 11:16 - Vstupná ponuka | 240 240,00 | € | Cena s DPH |
11.05.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 173 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: