00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
44787677
DELTA COMMERCE, s.r.o
Štadiónová 1471/3, Veľký Meder, 93201, SVK
Stredne veľký trezor
trezor, sejf
Tovar
1. Stredne veľký trezor
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zmluvy je stredne veľký trezor, ktorý bude slúžiť na uskladnenie opiátov. |
Trezor musí spĺňať všetky nižšie uvedené špecifikácie. Objednávateľ nepripúšťa predloženie ekvivalentu, nakoľko jeho špecifikácia preukázateľne nie je nastavená na konkrétneho výrobcu. |
Trezor musí spĺňať bezpečnostnú normu EN 1143.1. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vonkajšie rozmery trezora | výška | 700 | 800 | |
Vonkajšie rozmery trezora | šírka | 400 | 600 | |
Vonkajšie rozmery trezora | hĺbka | 400 | 500 | |
Vnútorné rozmery trezora | výška | 600 | 760 | |
Vnútorné rozmery trezora | šírka | 400 | 450 | |
Vnútorné rozmery trezora | hĺbka | 300 | 400 | |
Hmotnosť | kg max | 135 | ||
Objem | l | 90 | 110 | |
Počet políc | min. | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trezor musí spĺňať bezpečnostnú triedu podľa EN 1143.1 | min. I. bezpečnostná trieda |
Trezor musí byť pevne ukotvený k zemi minimálne cez 2 kotviace otvory. | |
Uzamykanie trezora na kľúč prostredníctvom min. 2 oceľových čapov. | Súčasťou dodanie sú min. 2 kľúče od každého trezora. |
Objednávateľ požaduje trezor vo farbe sivej (RAL 7035). |
Názov |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na trezor min. 3 roky odo dňa odovzdania. |
Dodávateľ sa zaväzuje trezor dodať nepoškodený, namontovať ho a zaučiť personál ako zaobchádzať s trezorom (max. uhol otvárania dverí, systém uzamykania a odomykania) s odbornou starostlivosťou tak, aby bol schopný užívania. |
Cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s predmetom zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť písomný podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. V rozpočte uvedie cenu trezora, dopravy a namontovania bez DPH, sadzbu DPH a s DPH. |
Objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry so 60 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní namontovaného trezora. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie trezora bude realizované na základe písomnej objednávky zaslanej v priebehu roka 2016 s dodaním najskôr 35 dní odo dňa doručenia objednávky. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky (dodanie, namontovanie a zaškolenie personálu) v lehote do 35 dní odo dňa doručenia záväznej objednávky. Omeškanie dodania čo i len časti predmetu zákazky z dôvodu na strane Dodávateľa o viac ako 10 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný v zmysle OPET časť. II VZP čl. VI bod 6.1.8. písomne oznámiť kontaktnej osobe podiel plnenia, ktoré plánuje realizovať prostredníctvom subdodávateľa s uvedením predmetu subdodávky, výšku podielu a identifikačné údaje subdodávateľa najneskôr 3 pracovné dni pred takýmto plnením. |
Zákazka je financovaná z fondov EU, preto faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj aj číslo zmluvy, názov projektu a kód projektu. Objednávateľ sa zaväzuje dodať dodávateľovi tieto údaje najneskôr v deň prevzatia plnenia. |
Táto zmluva je predmetom kontroly, na základe ktorej je podmienené nadobudnutie jej účinnosti. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že táto zmluva nadobúda účinnosť nasledujúci deň odo dňa doručenia písomného oznámenia dodávateľovi o ladnom výsledku kontroly. V prípade zamietavého výsledku kontroly, majú obe zmluvné strany v zmysle II. časti OPET právo odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že objednávateľ je oprávnený, nie však povinný, doručiť dodávateľovi záväznú objednávku, ktorou sa objednávateľ zaväzuje prevziať a zaplatiť za predmet zmluvy. Dodávateľ je na základe záväznej objednávky povinný dodať predmet zmluvy tak, ako je v tejto zmluve uvedené. |
Financovanie tejto zmluvy je naviazané na schválenie II. fázy implementácie projektu financovaného zo štrukturálnych fondov EU. V prípade neschválenia tejto fázy je objednávateľ oprávnený splniť si povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy a OPET, (najmä prevziať a zaplatiť za predmet zmluvy) aj prostredníctvom vlastných alebo iných zdrojov. |
Komenského 73, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
23.06.2016 08:00 — 30.12.2016 10:00
2,00 počet kusov trezorov
1 608,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2016 11:56
13.06.2016 08:30
13.06.2016 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2016 08:29 - Vstupná ponuka | 1 608,00 | € | Cena s DPH |
13.06.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 606,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: